Amir Roland Iranmanesh

Autorisasjon (2011)

Amir Roland Iranmanesh er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Amir Roland Iranmanesh

Useriøs

Har nylig byttet til denne legen og oppdaget at det er umulig å få time. Datteren min hadde time som var bestill 3 uker i forveien, men ble nektet å komme fordi hun var litt tett i nesen, tross negativ covid test og fullvaksinert. Legen skulle ringe tilbake for konsultasjon over tlf. Legen lar det ringe 1 gang før han legger på og hun får ikke mulighet til å svare. Etter purring i resepsjonen gjentar dette seg en gang til med samme 1 ring og legg på😩 Ikke hjelp til noe men regning på 350 kr klarte de å levere veldig raskt. Kommer aldri til å møte denne fastlegen hverken hun eller jeg…… her byttes det før vi i det hele tatt har fått hilst på legen….. Her er det bare å holde seg unna

Aldri tilgjengelig

Amir er aldri tilgjengelig i Magnat Fastlegesenter. Hvis du trenger å ha en lege som du kan bruke, kan du gå til noen andre.
Magnat Fastlegesenter resepsjon er ikke nyttig i det hele tatt. De gir ikke riktig informasjon om noe (legetilgjengelighet, priser osv.). Hold deg unna.

Absolutely useless

Having Amir as your GP is exactly like having no GP. I've had him as my GP for the past seven months and tried over ten times to book a time with him, but he has never had a time available for the next three weeks! I'm not sure what he is busy with, but he definitely has no time for his patients in Magnat.

I tried talking to reception about this, and their only solution is to call in the morning and book a time with another available doctor. I have totally lost hope in him and he is not my doctor anymore from tomorrow.

Umulig å få time

Sønnen min på 10 mnd har denne fastlegen. Vi har pt ikke møtt han ennå fordi han aldri har ledige timer. Det er ventetid på ca 1 måned, og det er uaktuelt med små barn. Prøver man å kontakte resepsjonen så må man ofte vente i telefonen i opptil en time. Umulig å kommunisere med dette legesenteret. Vi har måtte dra privat hver gang sønnen vår er syk.

Lyttende lege, men uprofesjonell administrasjon

Fikk Amir som fastlege automatisk. Det er litt lange ventetider, men når jeg først har fått time opplever jeg Amir som lyttende, kunnskapsrik og hjelpsom.

Problemene oppstår (slik som jeg ser det) administrativt. Har flere ganger opplevd å bli glemt og ikke fått den oppfølgingen jeg fikk lovet (henvisninger, prøveresultater etc). Det er ikke mulig å snakke med Amir direkte på telefon eller e-post i disse tilfellene, uten å måtte betale for en e-konsultasjon eller ny time. Det ender med ekstra legebesøk og utgifter, fordi det kun er mulig å kontakte han gjennom sentralbordet. Og sentralbordet svarer sent, ikke i det hele tatt eller sender et standardsvar om å bestille ny time/e-konsultasjon. Jeg synes det er feil å måtte betale dobbelt opp når det gjelder manglende oppfølging på en tidligere legetime. Jeg vet ikke om det er administrasjonen som er uprofesjonelle, eller om det er fastlegen som glemmer å følge opp etter legebesøkene.

En annen ting jeg har reagert på er at de bruker et inkassoselskap for betaling av legetimene, dersom betalingsautomaten er ute av drift. Opplevde å få regningen med gebyr + betalingsfrist før den havnet i postkassa. Hverken Magnat fastlegesenter eller inkassoselskapet var behjelpelig med å ta ansvaret og rette feilen / jeg ble en kasteball mellom to selskaper som skyldte på hverandre.

Jeg liker, og kan anbefale, Amir som fastlege, men anbefaler ikke Magnat Fastlegesenter. Uansett om jeg ellers liker fastlegen, får jeg ikke den helsehjelpen og informasjonen jeg skal. Opplever at dette er et fastlegesenter der tall er viktigere enn pasientene. Om det skyldes fastlegen, uprofesjonell administrasjon eller forretningsmodell vet jeg ikke, men Magnat Fastlegesenter får ikke gjort jobben de skal.