Amir Roland Iranmanesh

Autorisasjon (2011)

Amir Roland Iranmanesh er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Amir Roland Iranmanesh

kunnskaprik lege

En fantastisk dyktig lege som hører godt på pasienten - veldig hjelpsom og hyggelig, omtenksom og forståelsesfull det anbefales med det sterkeste.

Veldig dyktig og behjelpsom!

Veldig hyggelig, omtenksom og forståelsesfull. Hjalp oss med en gang, og fixet alt vi trengte. Flink med barnet som var den aktuelle pasienten. Gjorde henne trygg på prøver og forklarte medisinene godt. God oppfølging etterpå!

Trygg og kunnskapsrik

Har vært her to ganger og har blitt møtt med trygghet, forståelse og veldig god kunnskap rundt det jeg har kommet for. Tatt tak i ting andre fastleger ikke har hjulpet med tidligere .

Null empati

Jeg opplevde Amir som en ganske arrogant lege uten særlig mye forståelse for meg som pasient. Jeg opplevde nesten akkurat det samme som en annen person her. Amir hadde null empati og ingen forståelse for mine bekymringer under svangerskapet mitt og da jeg hadde en spontanabort. Han startet å fakturere meg for e-konsultasjoner og videre undersøkelser så snart jeg hadde ringt legekontoret og sagt at jeg hadde fått blødninger. Så det var da ikke en gang konstatert at jeg hadde mistet barnet.
Damene i resepsjonen er ikke særlig hyggelige og dessverre ganske inkompetente.

Tar ikke pasienten på alvor

Jeg har hatt Amir som fastlege i 2 år. Fikk først et veldig bra inntrykk, men dette endret seg etter et par legebesøk. Opplevde Amir som lite tilgjengelig, viser manglende forståelse og lite empatisk. Jeg kom til denne legen da jeg var gravid og opplevde at jeg ikke ble tatt på alvor med mine helseplager. Opplevde at Amir bagatelliserte min opplevelse knyttet til å miste et barn i graviditeten. Fremstår med lite kompetanse på kvinnehelse og kommunikasjon med sine pasienter.