Amir Roland Iranmanesh

Legevakt Vest

2011

Legevakt Vest Telefonnummer23 25 11 1123 25 11 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Silurveien 2 0380 Oslo
Amir Roland Iranmanesh er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Amir Roland Iranmanesh

Empatisk og interessert

Jeg fikk Amir som lege ved en tilfeldighet, da fastlegen jeg hadde var i permisjon, og det er jeg utrolig glad for. Han er uten tvil den beste legen jeg noen gang har hatt. Jeg kom til han første gang da jeg hadde kyssesyken, og har siden da vært hos han med både fysiske og psykiske plager. Han er direkte, empatiak, interessert og veldig dyktig. Hver gang jeg er hos han husker han meg godt, også problemer jeg har vært der for tidligere. Jeg føler at han bryr seg genuint og han gjør alltid det han kan for å hjelpe meg. Han tar seg tid til å høre på meg, selv om han ligger bak skjema. Dette er rett og slett en helt fantastisk lege som jeg anbefaler på det sterkeste.

Dyktig og lyttende

Fantastisk flink lege. Han lytter. Tar meg og barna mine på alvor. Gan later til å ha mye kunnskap og virker interresert i å hjelpe. Det er svært fine lokaler. Hyggelige sykepleiere i resepsjonen.

Grundig og kunnskapsrik

Dr. Iranmanesh er tilgjengelig og gir deg tid du trenger.
Han tar tak i problemene og nøler ikke med å sende deg videre til spesialist. Ingen lettbent pilletriller!
Man opplever å bli godt ivaretatt på en meget profesjonell måte.
Legevakt Vest fremstår også godt drevet med hyggelige og hjelpsomme ansatte.

Meget dyktig lege

-lett å snakke med
-er grundig
-føler meg trygg
-faglig sterk
-både psyk og fysiske plager kan diskuteres

Interessert og sympatisk.

Jeg følte meg veldig godt ivaretatt og ble godt mottatt. Han viste tydelig at jeg var viktig. Jeg fikk time raskt, og han hadde god kunnskap om min sykdom.. Vi hadde god kommunikasjon.
Jeg vil ha Dr Iranmanesh som min fastlege.
Ansatte ellers på Legevakt Vest gir god service og er hyggelige. Lett å komme fram i telefonen.