Åshild Espeland

Autorisasjon (1993)

Kvadraturen legesenter Telefonnummer38 12 88 8038 12 88 ...
Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S
Åshild Espeland er en av 114 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Åshild Espeland

Engasjert

Hun er engasjert og bryr seg, men ikke alltid like lett å kommunisere med, eller føle seg forstått av. I de fleste tilfellene er hun nok en svært dyktig lege!

Fantastisk lege

Åshild ❤️ En god lege som har hjulpet meg i nesten 20 år. Har aldri tenkt tanken på å bytte. Kan ha litt lang ventetid og være forsinket, men det er verdt å vente. Hun lytter, forstår, setter seg inn i situasjoner, er omsorgsfull og undersøker godt. Tar kontakt om hun er bekymret. Har bare godt å si om Åshild.
En lege kan ikke trylle, de er vanlige mennesker som oss pasienter, husk det!

Beste legen ❤️

Åshild er den skjønneste, beste legen.. Vi går til henne hele familien, og har alltid fått beste oppfølging uansett om det har vært meg eller barna. Rask på henvisninger, og spør alltid hvordan jeg har det privat og på jobb. Gode råd ift kvinnehelse. Åshild har også fulgt opp med telefon på kvelder etter operasjon på barna. At hun også driver med akupunktur og tenker alternativt er også et stor pluss.. Vi er så glad i Åshild 😘

styr unna

Elendig oppfølging, kjempe frekk , nedlatende og kverulant, så unødvendig og uten grunn .

Aldri opplevd maken, en helse attes som ville tat 5min hos hvilken som helst annen lege, nå har jeg hatt 3timer for denne attesten, og sist time sa jeg til henne at det var veldig frekt måten hun drev og snakket ned til meg, som startet en diskusjon . Alt endte med at jeg ble kastet ut av lege timen og hun nektet og gi men tjenesten jeg BETALTE for gangen før .
Og hun har pratet i telefonen hver gang, og dratt ut av rommet 5-7min av en 20mins lege time.
En time pluss ventetid .

Vil ikke anbefale denne legen!

Denne legen ser mer på datamaskinen enn deg som menneske! Hun er nedlatende, frekk, belærende, lite empatisk og eier ingen medfølelse. Trenger du en lege som ser deg og sier noen oppløftende ord, ikke velg denne legen. Hun har også lite styr på tingene.
Sykemeldinger kommer ikke som lovet, masse rot.

Var hos henne for videre utredning, ingenting ble løst. Måtte bytte lege til et annet kontor.