Kvadraturen legesenter

Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Kvadraturen legesenter

Trygghet

Lege: Erik Christian Lindbach Skrevet

Denne fastlegen er tryggheten selv. Lyttende, kunnskapsrik, omsorgsfull og evnen til å sende deg videre om han ikke kan løse problemene på hans kontor. Han gir deg den tid du trenger veldig ofte til å tømme deg for diverse uroer du måtte ha. Legekontoret skal også ha ros. De er flinke til å gi tilbakemeldinger dersom du skriver til dem. De er relativt raske til å ta telefonen.

Ikke å anbefale

Lege: Inge Jørandli Skrevet

Lytter ikke, bruker lang tid på å få ting gjort, og er mer opptatt av å høre seg selv prate.

Ikke en lege å anbefale hvis du har kompliserte sykdomer som krever innsats av fastlegen.

Dårlig erfaring

Lege: Åshild Espeland Skrevet

Har dessverre veldig dårlig erfaring med Åshild som fastlege. For det første har hun mange på pasientlista, og hun jobber ikke på fastlegekontoret alle dager, som gjør at det kan ta lang tid for å få time. Hun er ofte forsinket, og framstår for meg som både stresset på tid og lite organisert. Har for eksempel opplevd henvisninger som ikke har blitt sendt videre, lovnader som ikke blir holdt, at hun har brukt fem minutter av timen på å være i telefonen og rot i papirene. Hun har vært imøtekommende på rent praktiske generelle problemer, men jeg har ikke opplevd å bli sett eller forstått når det kommer til mental helse. Jeg har behov for en fastlege som har tid til meg og ser meg på et mellommenneskelig plan og derfor har jeg nå byttet fastlege.

Beste fastlegen

Lege: Erik Christian Lindbach Skrevet

Vi er utrolig fornøyd med Lindbach som fastlege for både voksne og barn i familien. Tillitsfull, omsorgsfull, hyggelig og tar seg den ekstra tiden til oss. Kjenner flere som har han som fastlege, og alle er like fornøyd.

Verdens beste fastlege!

Lege: Erik Christian Lindbach Skrevet

Utrolig kunnskapsrik og et fantastisk menneske!

Stor forståelse og løsningsorientert, veldig effektiv. Veldig imøtekommende og lett å prate med!