Kvadraturen Legesenter

Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av Kvadraturen Legesenter

God oppfølging og forståelse for pasienter.

Lege: Inge Jørandli Skrevet

Jeg har hatt Inge Jørandli som fastlege over en lengre periode og opplever han som svært professjonell, pålitelig samt forståelsesfull og flink til å følge opp pasientene sine.

Unik og verdsatt

Lege: Anne Sissel Sørensen Skrevet

Anne Sissel er unik! Slik jeg ser det. Hun viser enorm empati, er oppmerksom og medmenneskelig. Du føler deg sett, hørt og alle spørsmål blir tatt på alvor. Hun tar seg tid og følger godt opp! Ikke mist er hun veldig trygg og oppdatert i jobben. profesjonell med en ydmykhet som bygger tillit og trygghet hva enn utfordringen måtte være.
Føler meg så heldig som har henne! ❤️ Tusen takk for jobben du gjør og deg som med menneske Anne Sissel.

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Anne Sissel Sørensen Skrevet

Anne Sissel Sørensen bryr seg virkelig om deg som pasient. Hun tar seg alltid god tid, lytter, og kommer med gode råd og oppfølging. I en verden der de fleste leger bare stirrer inn i skjermen et par minutter før de kjapt sender sender deg hjem med en Paracet fremstår Sørensen som et fantastisk, medmenneskelig unntak!

Anbefales ikke

Lege: Ebba Margareta Kåss Skrevet

Ebba virker en" hyggelig" dame, men hun mangler emapti.
Er du en person med en tøff for tid anbefaler jeg ikke henne.
Jeg følte ble ikke hørt.

Kunnskapsrik og forståelsesfull

Lege: Ebba Margareta Kåss Skrevet

Hun er en ung dame så for meg var det godt og "naturlig" og snakke om akneproblemer og P-piller uten at jeg ble dømt.