Åshild Espeland

Tlf: 38 12 88 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Åshild Espeland er en av 84 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Åshild Espeland

Trygg og kunnskapsrik

Føler meg trygg og i gode hender. Hyggelig og imøtekommende, følger godt opp. Hatt henne halve livet mitt og og kommer aldri til å bytte.

Tydelig og imøtekommende

Jeg er veldig fornøyde har fått tydelig og god informasjon og oppfølging😊blitt møtt på en god og respektfull måte.

Dyktig!

Legen er dyktig og jeg føler med ivaretatt på alle måter. Har bare positive opplevelser . Legen er veldig flink med mine barn også. Legen kan være forsinket innimellom men jeg går heller til en lege som kan være litt forsinket enn en som hiver deg på dør etter 15 min. Anbefales

Godt førsteintrykk, men ble verre

Fikk et veldig godt førsteintrykk av Åshild og likte henne godt. Vi pratet om problemene mine og jeg følte jeg fikk svar tilbake på det.

Jeg har vært hos henne med 3 problemer. Vi løste ingenting av det.

Jeg har nesten alltid ventet mellom 45-90 minutter til timene jeg skal til henne.

Hun glemmer fort ting.
Får ikke gjort det vi skal i.l.a en time.
Alltid sen.
Unøvending å gå til legetime fordi det ikke blir gjort noe da hun alltid er sen og jeg får så lite tid.

Meget misfornøyd. Har så vidt hatt henne.

Styr unna!

Styr unna denne legen. Ikke at det blir så vanskelig, hun er nemlig svært sjelden tilstede. I løpet av den tiden jeg har hatt henne som lege har jeg vært innom ikke mindre enn ti forskjellige leger. Har bare vært så "heldig" å treffe på henne to ganger.
Første gang jeg bestilte time måtte jeg vente I 2 måneder, allerede her burde jeg skjønt at dette ikke var legen for meg. Desverre har inntrykket bare gått nedover siden den gang. Jeg kan blant annet nevne:
Sjelden tilstede
Lite hyggelig
Frekk og belærende
Nedlatende
Lite empatisk
Mangler evne til å vise medfølelse
Skrev ut sterke medisiner jeg ikke ønsket til meg uten å ha hatt meg inne til time.

Anbefaler ikke denne legen til noen.