Åshild Espeland

Kvadraturen Legesenter Kvinne, 53 år

Autorisert1993
TilleggskompetansePetroleumslege
Ledige plasser 21 av 1350
Vil du bytte til denne fastlegen?

Kvadraturen Legesenter

Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S
Åshild Espeland er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Åshild Espeland

Dyktig!

Legen er dyktig og jeg føler med ivaretatt på alle måter. Har bare positive opplevelser . Legen er veldig flink med mine barn også. Legen kan være forsinket innimellom men jeg går heller til en lege som kan være litt forsinket enn en som hiver deg på dør etter 15 min. Anbefales

Godt førsteintrykk, men ble verre

Fikk et veldig godt førsteintrykk av Åshild og likte henne godt. Vi pratet om problemene mine og jeg følte jeg fikk svar tilbake på det.

Jeg har vært hos henne med 3 problemer. Vi løste ingenting av det.

Jeg har nesten alltid ventet mellom 45-90 minutter til timene jeg skal til henne.

Hun glemmer fort ting.
Får ikke gjort det vi skal i.l.a en time.
Alltid sen.
Unøvending å gå til legetime fordi det ikke blir gjort noe da hun alltid er sen og jeg får så lite tid.

Meget misfornøyd. Har så vidt hatt henne.

Styr unna!

Styr unna denne legen. Ikke at det blir så vanskelig, hun er nemlig svært sjelden tilstede. I løpet av den tiden jeg har hatt henne som lege har jeg vært innom ikke mindre enn ti forskjellige leger. Har bare vært så "heldig" å treffe på henne to ganger.
Første gang jeg bestilte time måtte jeg vente I 2 måneder, allerede her burde jeg skjønt at dette ikke var legen for meg. Desverre har inntrykket bare gått nedover siden den gang. Jeg kan blant annet nevne:
Sjelden tilstede
Lite hyggelig
Frekk og belærende
Nedlatende
Lite empatisk
Mangler evne til å vise medfølelse
Skrev ut sterke medisiner jeg ikke ønsket til meg uten å ha hatt meg inne til time.

Anbefaler ikke denne legen til noen.

En lege som lytter.

Har hatt Espeland som lege i mange år. Hun er veldig fin å snakke med og tar hensyn til mine ønsker om å ta evt. blodprøver etc. Hun er flink med barna mine og hun tar seg tid de gangene hun har sett at jeg trenger å snakke ut. Jeg synes at hun er tilstede for meg som pasient og ikke opptatt med alt mulig annet mens jeg er der.
Eneste minuset er at hun ikke jobber hver dag.
Legesekretærene er varierende på telefon, noen er hyggelige mens en eller to er litt korte og nesten frekke på telefon.

kompetent lege

Kompetent lege. Men også veldig opptatt. Samtidig føler jeg hun prioriterer pasientene sine og er flink til å følge opp. Hun er dyktig på å se helheten av menneske både psykisk og fysisk. Hun har gitt meg akupunktur behandling. Jeg ble ikke bedre av det. Men hun er den dyktigste akupunktøren jeg har gått til. Hun tar pasienten på alvor. Hun gir ikke bare ut antibiotika kurer og tabletter i hytt og pine. Men prøver å finne andre løsninger på å løse problemet. Beste legen jeg har hatt.