Åshild Espeland

Autorisasjon (1993)

Kvadraturen legesenter Telefonnummer38 12 88 8038 12 88 ...
Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S
Åshild Espeland er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Åshild Espeland

Dårlig erfaring

Har dessverre veldig dårlig erfaring med Åshild som fastlege. For det første har hun mange på pasientlista, og hun jobber ikke på fastlegekontoret alle dager, som gjør at det kan ta lang tid for å få time. Hun er ofte forsinket, og framstår for meg som både stresset på tid og lite organisert. Har for eksempel opplevd henvisninger som ikke har blitt sendt videre, lovnader som ikke blir holdt, at hun har brukt fem minutter av timen på å være i telefonen og rot i papirene. Hun har vært imøtekommende på rent praktiske generelle problemer, men jeg har ikke opplevd å bli sett eller forstått når det kommer til mental helse. Jeg har behov for en fastlege som har tid til meg og ser meg på et mellommenneskelig plan og derfor har jeg nå byttet fastlege.

Trygg og åpen

Jeg opplever Åshild som en lege som tar meg seriøst og som tar seg tid. Det hender hun er noe forsinket, men det har ikke vært er hinder. Hun har god oppfølging og lytter godt og lar meg medvirke. Det merkes at hun vil hjelpe og vet hva hun snakker om.
Meget fornøyd med hennes service

Ligg unna! Bytt med en gang!

Nesten umulig å komme i kontakt med henne. Hun stiller opp 2 timer etter avtalt tid, som er utrolig useriøst for en fastlege. Andre gangen gjennimført hun avtalt telefonkonsultasjon med en forsinkelse på 3,5 timer. Finner ikke ord å beskrive dette.
Anbefales absolutt ikke. Bytt med en gang til boen annet.

God lege

Åshild er en fantastisk lege. Hun tar meg på alvor og ringer meg til å med på en søndag.
Svarer fort på henvendelse og er dyktig.

Utrolig uprofesjonel og dårlig opplevelse

Veldig dårlig opplevelse. Jeg ser meg nøtt til å bytte fastlege. Har aldri opplevt dette før, hun tar ikke pasisentene på alvor. Ble dårlig etter en blodprøve. Hun la meg bare ut og kom ikke å hentet meg igjen. Ble bare fortalt at jeg måtte gå. Hadde ikke fått snakket med legen eller fikk ikke noe svar på prøvene. Eller svar på mine spørsmål. Dette er skammelig dårlig. Dette er gjentagende oppførsel fra legen. Aldri bytt til Åshild