Åshild Espeland

Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S
Åshild Espeland er en av 83 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Åshild Espeland

Innlevende og bryr seg

Espeland kan anbefales på det varmeste. Har møtt mange leger i løpet av livet, og denne er blant de jeg støtter meg til og stoler på. Opplever høy faglig standard samtidig med høy medmenneskelig forståelse.
Får alltid hurtig time, ofte akutt også til våre barn. Tar oss på alvor og henviser til relevante behandlere og forklarer hvorfor når det ikke trengs.
Dette er riktig bruk av våre felles skattepenger, at legen tar stilling til hvilken behandling som er relevant, det er ikke opp til pasienten selv.

Kjempedyktig lege

Jeg blir alltid tatt godt imot av Åshild, og hun har følger alltid opp problemene jeg kommer med på en svært god måte. Opplever alltid at hun bryr seg. Ja, hun er travel, men hvilken god fastlege er ikke det? Anbefaler Åshild på det varmeste.

Trygg og kunnskapsrik

Føler meg trygg og i gode hender. Hyggelig og imøtekommende, følger godt opp. Hatt henne halve livet mitt og og kommer aldri til å bytte.

Tydelig og imøtekommende

Jeg er veldig fornøyde har fått tydelig og god informasjon og oppfølging😊blitt møtt på en god og respektfull måte.

Dyktig!

Legen er dyktig og jeg føler med ivaretatt på alle måter. Har bare positive opplevelser . Legen er veldig flink med mine barn også. Legen kan være forsinket innimellom men jeg går heller til en lege som kan være litt forsinket enn en som hiver deg på dør etter 15 min. Anbefales