Cecilie Benedicte Ellingsen

Autorisasjon (2009)

Helsetorget DA Telefonnummer55 55 92 7055 55 92 ...
Vestre Torggt. 8 5015 Bergen
Cecilie Benedicte Ellingsen er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Cecilie Benedicte Ellingsen

Småfrekk

Hver gang jeg er der virker det som jeg sløser tiden hennes. Virker ikke som hun tror på det jeg sier og gir meg lite råd. Typisk lege besøk hos henne varer i 2 minutt.

Lite imøtekommende og frekk.

Opplever henne som veldig lite imøtekommende. Hver gang jeg går til henne får hun meg til å føle at jeg tar opp tiden hennes. Bruker bare et par minutter vanligvis, men føler meg veldig til bry. Får korte og nærmest hånende svar på spørsmål.
Får ikke hjelp, bare henvisninger til å kjøpe diverse ting på apoteket, uten at hun undersøker meg. Og kommentarer som "ja, jeg kan jo ikke vite hvordan du har det" som et svar på hva jeg kan gjøre, etter å ha forklart hvordan jeg har det.
Har ellers bare hatt gode opplevelser med Helsetorget DA.

Missfornøyd

Desverre ikke fornøyd med henne. Hun har tatt over for Emberland som var en helt fantastisk fastlege. Og etter flere legetime hos henne, blir det ny fastlege bytte. Føler personlig hun ikke er så imøtekommende, kan ikke snakke på tlf, alt skal gå via e - kontakt. Hun er veldig vanskelig og åpne seg opp for når en sliter med feks, angst, depresjon og div psykisk. Så kanskje ikke den beste legen og ha vist en sliter med slikt. Ellers er hun en helt standard lege.

God behandling

Fikk god behandling av Cecilie Benedicte Ellingsen.
Anbefales. Tilgjengelig, sentralt, effektivt og lyttet på hva jeg hadde å si.