Helsetorget DA

Vestre Torggt. 8 5015 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Helsetorget DA

Trygg, kunnskapsrik og tålmodig

Lege: Anneli Borge Hansen Skrevet

Utrolig flink og reflektert dame som tar seg god tid til pasientene. Viser genuin interesse for pasienten og er utrolig kunnskapsrik og hjelpsom på alle måter. Anbefaler Anneli på det sterkeste. Uten tvil beste legen jeg har vært hos.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Cecilie Benedicte Ellingsen Skrevet

Cecilie er en flimk, hyggelig og empatisk lege. Hun er kunnskapsrik og tok meg alltid alvorlig. Lyttende. Henviser ved behov. Byttet kun fastlege grunnet flytting.

Bergens beste

Lege: Kjetil Hagerup Skrevet

Kjetil Hagerup har vært både min og mine døtres fastlege. Hatt han i mer enn 18 år, og hatt en god del helseutfordringer. Han er grundig, kunnskapsrik, lydhør, «ser» pasienten og forsøker å finne løsninger. En helt unik lege jeg ikke ville byttet ut for alt i verden.

Kunnskapsrik og hyggelig.

Lege: Cecilie Benedicte Ellingsen Skrevet

Jeg har hatt Cecilie ellingsen som fastlege etter
Emberland sluttet. Jeg er veldig fornøyd, får god oppfølging på problemer, henviser videre når nødvendig. Håper hun blir værende lenge som min fastlege.

Hyggelig og flink

Lege: Cecilie Benedicte Ellingsen Skrevet

Jeg er en av de som hadde Emberland når han hadde denne pasientlisten og ble oppriktig lei meg når han sluttet.

Cecilie som overtok listen var i starten slik de første kommentarene beskriver henne. Men! Hun har helt tydelig jobbet med seg selv for nå er hun helt fantastisk! Lytter, er tilstede og empatisk. Hun er blitt en veldig behagelig lege og lett å snakke med. Kan varmt anbefale henne nå! Håper hun fortsetter som fastlege lenge, for henne vil jeg gå til.