Helsetorget DA

Vestre Torggt. 8 5015 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Helsetorget DA

Respektfull.

Lege: Kjetil Hagerup Skrevet

Jeg kom til ham med et veldig delikat problem som jeg skammet meg noe voldsomt over. Så kom sent til legen, fordi jeg gruet meg til å fortelle hva som hadde skjedd. Skam er en sterk følelse. Kjetil Hagerup tok det på strak arm,ingen fordømmelse bare respekt. Så den legen kommer jeg til å tvilholde på ;) . Må også skryte av Unni Aanes som deltok i behandligen av meg. Hun var utrolig empatisk, og viste meg stor respekt og omtanke.

Dyktig og empatisk!

Lege: Unni Aanes Skrevet

Du føler deg godt ivaretatt og at problemene blir hørt. Har hatt helt forskjellige problem hver gang jeg har vært der, og hun tar individuelle vurderinger hver gang, og henviser dersom behov.

Fantastisk

Lege: Kjetil Hagerup Skrevet

En lege til å stole på. Passer på og undersøker skikkelig. Føler alltid at han er der for meg. Så heldig jeg er som har en sånn lege

Overlegen

Lege: Christian Haugland Grøn Skrevet

Jeg har ikke gått lenge til Grøn, men opplever han som meget ovenfra og ned. Føler jeg har blitt utnyttet i form av å bli brukt liten tid på, ikke bli tatt seriøst, og tatt betalt for praktiske henvendelser, fordi jeg er en ung jente. Han brukte liten tid på å bli kjent med meg og det store bildet rundt mine plager. Vil ikke anbefale.

Assistentlege

Lege: Unni Aanes Skrevet

Har ikke møtt Unni personlig, så kan ikke uttale meg om henne. Derimot deler hun praksis 50/50 med en mannlig lege som er den mest ubehagelige fastlegen jeg har vært hos. Ung, arrogant og ubehagelig lang blikkontakt flere ganger. Han virket heller ikke faglig oppdatert. Byttet fastlege umiddelbart.

Dette er en Pluss-tjeneste.