Helsetorget DA

Vestre Torggt. 8 5015 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Helsetorget DA

Flink og imøtekommende

Lege: Cecilie Benedicte Ellingsen Skrevet

Lyttende, saklig og flink. God til å stille de riktige spørsmålene for å få en så nøyaktig diagnose som mulig. Får beste attest på alle måter fra meg.

Dårlig

Lege: Unni Aanes Skrevet

Både Unni og vikaren er ikke flink. Unni og vikaren gir motstridende behandling. De mister prøver, slik at jeg har måttet ta flere enn jeg hadde trengt.

Vikaren, Mindaugas Jauneika, søker opp på Helse-Norge og gir meg råd deretter. Jeg har tatt mange ekstra undersøkelser uten å få en forklaring på hvorfor. Når jeg spør Unni får jeg beskjed om at de ikke trengs.

Har brukt mye unødvendig tid og penger på unødvendige legetimer.

Unni skriver feil i journal. Det virker som de er overarbeidet. De har ikke relasjonelle ferdigheter og er ikke tillitsvekkende leger. De burde bytte yrke.

Mann i rett yrke!

Lege: Kjetil Hagerup Skrevet

Er så fornøyd med Kjetil Hagerup som lege. Jeg er flyttet ut av bydelen som han holder til i, men kjører mer enn gjerne ekstra lengre for å gå til han. Han er effektiv, han er dyktig og han lytter. En fantastisk lege!

Utrolig trygg og god lege

Lege: Kjetil Hagerup Skrevet

Føler meg alltid sett og tatt på alvor av Hagerup. Kommer raskt til og får god behandling. Veldig fornøyd.

Kjempefornøyd

Lege: Kjetil Hagerup Skrevet

Har hatt han som fastlege i 10 år og er superfornøyd. Kunnskapsrik, ser pasientene og jeg føler meg alltid veldig ivaretatt selv om det ofte er travelt. Beste fastlege jeg har hatt.