Cecilie Benedicte Ellingsen

Autorisasjon (2009)

Helsetorget DA Telefonnummer55 55 92 7055 55 92 ...
Vestre Torggt. 8 5015 Bergen
Cecilie Benedicte Ellingsen er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Cecilie Benedicte Ellingsen

Flink og imøtekommende

Lyttende, saklig og flink. God til å stille de riktige spørsmålene for å få en så nøyaktig diagnose som mulig. Får beste attest på alle måter fra meg.

Kunnskapsrik og flink

Har vært på denne fastlegelisten i flere år. Ellingsen er kunnskapsrik og lytter. Jeg føler ikke at jeg opptar unødvendig tiden hennes, men at hun har tid å høre på meg. Hun henviser eller konferer med andre når det trengs. Føler meg også trygg på å ta med ungene mine til henne. Det er nesten aldri lang ventetid på å få time, maks 3 uker, som oftes 1-2 uker.

Helsesekretærene har alltid vært veldig imøtekommende og hyggelige. Det har startet ei som ikke er helt i samme kaliber der. Kanskje hun bare trenger litt tid å bli trygg der.

Trygg og kunnskapsrik

Hun er veldig hyggelig og flink lege,Jeg har mange helse problem hele tiden når jeg har time hun er veldig snilt,rask,noen som gjør jobben sin godt.

Tok meg aldri seriøst

Jeg har gått til henne flere ganger med det som viste seg å være en ganske seriøs og tidskritisk diagnose. Det tok utrolig lang tid både å få noen slags forslag til diagnose og deretter å bli henvist videre.

Jeg har aldri vært sykemeldt før, men var så dårlig at jeg ikke hadde noe mulighet for å jobbe. Jeg følte at jeg måtte kjempe meg til en ny sykemelding hver eneste uke.

Jeg ble kvitt de fleste symptomene etter å ha vært til spesialist og fått behandling. Etter to måneder kom jeg tilbake da jeg var redd for at sykdommen var i ferd med å blisse opp igjen. Jeg fikk beskjed om å gå hjem igjen og se hvordan det utviklet seg i løpet av de to neste ukene. Satte meg på venteliste til en annen lege samme dag.

Jeg har ikke fått noe oppfølging og har ikke blitt tatt seriøst.

ok

Virker litt kald, men gjør jobben sin. Opplevde henne som til dels lite empatisk og heteronormativ, men hun prøver å lytte. Problemer blir tatt på alvor.