Cecilie Benedicte Ellingsen

Helsetorget DA

Autorisasjon (2009)

Helsetorget DA Telefonnummer55 55 92 7055 55 92 ...
Vestre Torggt. 8 5015 Bergen
Cecilie Benedicte Ellingsen er en av 252 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Cecilie Benedicte Ellingsen

Tok meg aldri seriøst

Jeg har gått til henne flere ganger med det som viste seg å være en ganske seriøs og tidskritisk diagnose. Det tok utrolig lang tid både å få noen slags forslag til diagnose og deretter å bli henvist videre.

Jeg har aldri vært sykemeldt før, men var så dårlig at jeg ikke hadde noe mulighet for å jobbe. Jeg følte at jeg måtte kjempe meg til en ny sykemelding hver eneste uke.

Jeg ble kvitt de fleste symptomene etter å ha vært til spesialist og fått behandling. Etter to måneder kom jeg tilbake da jeg var redd for at sykdommen var i ferd med å blisse opp igjen. Jeg fikk beskjed om å gå hjem igjen og se hvordan det utviklet seg i løpet av de to neste ukene. Satte meg på venteliste til en annen lege samme dag.

Jeg har ikke fått noe oppfølging og har ikke blitt tatt seriøst.

ok

Virker litt kald, men gjør jobben sin. Opplevde henne som til dels lite empatisk og heteronormativ, men hun prøver å lytte. Problemer blir tatt på alvor.

En fastlege som følger opp og jeg føler meg trygg

Cecilie Benedicte Ellingsen er en veldig hyggelig, imøtekommende og empatisk lege. Hun er kunnskapsrik, lyttende og følger opp på en utrolig betryggende måte. Henviser ved behov og passer på at man får den oppfølgingen man trenger.

Trygg og kunnskapsrik

Cecilie er en flimk, hyggelig og empatisk lege. Hun er kunnskapsrik og tok meg alltid alvorlig. Lyttende. Henviser ved behov. Byttet kun fastlege grunnet flytting.

Kunnskapsrik og hyggelig.

Jeg har hatt Cecilie ellingsen som fastlege etter
Emberland sluttet. Jeg er veldig fornøyd, får god oppfølging på problemer, henviser videre når nødvendig. Håper hun blir værende lenge som min fastlege.