Stig Andre Normann

Autorisasjon (2014)

Legekontoret Kleppestø Torg Telefonnummer56 15 20 3056 15 20 ...
Kleppestø Senter, Gamle Kleppestøvegen 2 5300 Kleppestø
Stig Andre Normann er en av 30 fastleger i Askøy

Siste vurderinger av Stig Andre Normann

Besserwisser

Har hatt Norman som fastlege i flere år. Har opplevd en ovenfra og ned holdning fra han. Det har vært vanskelig å få henvisninger og diverse resepter. Hans erfaring med psykiatri virker svært begrenset.

Oppriktig

Dette er en mann som oppriktig vil det beste for sine pasienter.
Kunnskapsrik og lett tilgjengelig via helsenorge.
Etter å ha vært hos Stig-André, sitter en igjen med en følelse av at han tar seg tid til meg og lytter, med intensjon om å gjøre det beste for akkurat meg.

Helt ok

Henviser videre til spesialist ved forespørsel, og tar seg som regel den tid. Framstår som at han virkelig bryr seg om pasientene sine.

Virker samtidig uorganisert og distré. Stiller samme spørsmål flere ganger i ulike konsultasjoner, som blant annet allerede står i journal og er svart på tidligere. Samtidig er det vanskelig å få konkrete svar på spørsmål når han ikke husker ting vi har drøftet tidligere. Det gir en følelse av utrygghet. Og betyr at man som pasient må ta store deler av ansvaret selv, og stille godt forberedt til legetimer og online-konsultasjoner.

Svært dyktig og behjelpelig!

Har hatt den gleden å bli behandlet av Normann, og han er åpenbart en svært god lege og samtidig en som kan lytte til pasienten.

Dyktig og kunnskapsrik

Stig Andre Norman. Sikkert beste lege på Askøy. Han er absolutt en lege for fremtiden. Svarer raskt på helse Norge. Føler meg godt ivaretatt når jeg er hos han. Lytter og tar seg god tid. Har endel problemer blant annet psykisk og er sikkert ikke den "letteste pasient" men dr.Normann tar seg alltid tid til å lytte og sammen pleier vi finne ut av folkene. Anbefales varmt. Alltid med smil og en gøyal kommentar på lur.