Eirik Wiborg Thom

Autorisasjon (2014)

Eirik Wiborg Thom er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Eirik Wiborg Thom

Trygg

Behagelig og fin konsultasjon . Føler meg sett og hørt . Grundig gjennomgang av resultat fra blodprøver .

Veldig bra inntrykk

Veldig fornøyd med legen, han er kunnskapsrik, flink, hjelpsom og omsorg for pasientene..

Anbefalt !

Behagelig nærvær

kunnskapsrik og flink. Tar godt vare på meg i forhold til den sykdommen jeg har. Go til å lytte. Ved behøv blir jeg veldig fort sent vider til undersøkelse. Føler meg veldig trygg som hans pasient og at jeg er tatt på alvor

Lite relasjon med pasient

Ble tildelt Eirik Wiborg Thom som fastlege, og har ikke valgt selv. Opplever at han har lite relasjon med pasienten, lite undersøkende, og mer opptatt av å stille diagnosen ved bruk av nettsider. Ikke fornøyd og har lagt inn bytte av fastlege.

Totalt fraværende

Jeg har aldri, på de 3 årene han har hatt praksis som «fastlege», hatt noe glede av han. Medisinsk assistanse har jeg måtte oppsøke privat selv, men for benbrudd med etterfølgende innoperert skinne ble jeg henvist av sykehuset til å fjerne sting hos han. Stingene ble fjernet av resepsjonsdamen, forøvrig glimrende utført, men fastlegen var umulig å oppnå kontakt med. Mitt ønske var en sjekk for å kunne måle progresjon på tilheling. Jeg har ingen bruk for en legetjeneste som utføres på denne måten og har fått ny fastlege.