Anne Furuborg

Autorisasjon (1986)

Bystranda legesenter Telefonnummer38 01 98 8038 01 98 ...
Østre Strandagate 76 A 4608 Kristiansand S
Anne Furuborg er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Anne Furuborg

Fornøyd

Veldig fornøyd med denne legen. Lytter og er forståelsesfull. Svarer med en gang hun har tid. Og tar seg også tid til deg.

Mye vikarer

Jeg valgte Anne for å ha en kvinnelig fastlege. Det viste seg at jeg kun skulle få møte de yngre mannlige vikarene. Vikaren per nå, Erik Lindbach, fremstod for meg som en som kunne ALT, noe som er umulig når man er relativt fersk som lege - kroppen er tross alt rimelig kompleks. Jeg ble derfor litt skeptisk. Det ville vekke mer tillit dersom han innrømte å være usikker for så å sjekke opp noe. På telefonen etter blodprøvesvarene forstod jeg at han ikke hadde like god peiling på min tilstand som han ga utrykk for tidligere på legetimen. Han hadde ikke tatt de prøvene jeg trengte, og forstod ikke hvorfor jeg ønsket prøver av noe som ofte følger min sykdom. Da tilstanden forverret seg og jeg virkelig trengte en lege gikk jeg derfor til bedriftslegen istedet.

Elendig resepsjon!

Dette er mer for resepsjonen og service ved Bystranda Legesnt. De tar personlige vurderinger og er frekke over telefon. Ekstremt ubehagelig og nedlatende. Man kvier seg for å ringe.

Flink og dyktig. - Absolutt å anbefale!

Jeg opplever Furuborg som en veldig kunnskapsrik lege. Hun er flink til å forklare bakgrunnen til hva hun mener kan være årsaker til eventuelle plager jeg har kommet med.

Hun er flink til å spørre ekstra spørsmål og gir uttrykk for å være interessert i å komme til bunns i hva det skulle være.

Hun tar seg tid til meg selv når det er på slutten av dagen eller til og med på overtid.

Hun har hatt vikar en stund, det må nevnes at denne legen, Lindbach, også gjør en god jobb og er flink til å sjekke journalen og følger opp hva som ble snakket om med Furuborg!

Helsesekretærene tar deg godt i mot på telefon og er til god hjelp. Det gir god service dersom man skal trenge blodprøver og slikt.

Absolutt å anbefale!

bra lege, forferdelig legesenter/resepsjon

Fast legen er kjempe flink, tar seg tid og har det ikke travelt. Dessverre er resepsjonen treige, frekke, svarer aldri på telefon og når de svarer får man ikke hjelp. Jeg har opplevd at resepsjonen har stilt spørsmål og konkludert med at hvis jeg er frisk nok til å møte på jobben min skal jeg ikke få time hos legen. Veldig misfornøyd.