Anne Furuborg

Bystranda legesenter Kvinne, 58 år

Autorisert1986
TilleggskompetansePetroleumslege
Ledige plasser 18 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Bystranda legesenter

Østre Strandagate 76 A 4608 Kristiansand S
Anne Furuborg er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Anne Furuborg

Tar seg ikke tid eller ting seriøst

Jeg har vært hos henne et par ganger og begge gangene har har jeg følt meg lite velkommen og at hun helst vil bli ferdig fortest mulig for å haste videre til neste pasient. Hun har heller ikke tatt meg seriøst og bagatelisert problemene jeg har kommet med uten å tilby noen form for tester eller behandling. Jeg byttet lege ganske rask og har nå fått god hjelp av ny lege som tar seg tid og yter service.

Tar meg alltid seriøst

Uansett hva det gjelder får jeg alltid time, jeg tas alltid seriøst og ho kan utrolig mye, men er ærlig på når noe er utenfor hennes fagfelt og henviser så fort jeg trenger det.

nei nei nei

jeg er ikke fornøyd
Jeg skulle ha en underlivs undersøkelse, og hun stresset veldig.

det var ubehagelig for meg. Hun sa ikke så mye, og svarte ikke på spørsmål som jeg hadde.

Hun sa faktisk : Jeg har bare fem minutter, så du må være rask....

hva kan bli bedre: forswtåelsesfull, omtenksom og tar seg tid

En trygg og lærd lege

Anne er for meg en dyktig lege.Hun gir seg meget god tid til å forklare hvorfor,hvordan og hva man kan gjøre med sykdom og situasjoner man er kommet i.
Hun er fantastisk psykologisk sett når man har problemer og veileder på en slik måte at man ikke føler seg truet eller tråkket på.Hun viser en dyp respekt. Anne kan jeg anbefale på det aller beste.

Dyktig lege

Jeg får alltid hjelp og blir tatt seriøst. Har blitt henvist til spesialist, røntgen, ct osv ved behov. Hun er alltid hyggelig og imøtekommende. Sjelden ventetid på venterommet, maks 10-15 minutter. Får time i løpet av 2-3 dager. Raskeste timen jeg fikk var to timer etter at jeg ringte.
Har hatt samme lege siden jeg var barn, og har ingen planer om å bytte.