Anne Furuborg

Tlf: 38 01 98 80 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne Furuborg er en av 85 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Anne Furuborg

Elendig resepsjon!

Dette er mer for resepsjonen og service ved Bystranda Legesnt. De tar personlige vurderinger og er frekke over telefon. Ekstremt ubehagelig og nedlatende. Man kvier seg for å ringe.

Flink og dyktig. - Absolutt å anbefale!

Jeg opplever Furuborg som en veldig kunnskapsrik lege. Hun er flink til å forklare bakgrunnen til hva hun mener kan være årsaker til eventuelle plager jeg har kommet med.

Hun er flink til å spørre ekstra spørsmål og gir uttrykk for å være interessert i å komme til bunns i hva det skulle være.

Hun tar seg tid til meg selv når det er på slutten av dagen eller til og med på overtid.

Hun har hatt vikar en stund, det må nevnes at denne legen, Lindbach, også gjør en god jobb og er flink til å sjekke journalen og følger opp hva som ble snakket om med Furuborg!

Helsesekretærene tar deg godt i mot på telefon og er til god hjelp. Det gir god service dersom man skal trenge blodprøver og slikt.

Absolutt å anbefale!

bra lege, forferdelig legesenter/resepsjon

Fast legen er kjempe flink, tar seg tid og har det ikke travelt. Dessverre er resepsjonen treige, frekke, svarer aldri på telefon og når de svarer får man ikke hjelp. Jeg har opplevd at resepsjonen har stilt spørsmål og konkludert med at hvis jeg er frisk nok til å møte på jobben min skal jeg ikke få time hos legen. Veldig misfornøyd.

Tar seg ikke tid eller ting seriøst

Jeg har vært hos henne et par ganger og begge gangene har har jeg følt meg lite velkommen og at hun helst vil bli ferdig fortest mulig for å haste videre til neste pasient. Hun har heller ikke tatt meg seriøst og bagatelisert problemene jeg har kommet med uten å tilby noen form for tester eller behandling. Jeg byttet lege ganske rask og har nå fått god hjelp av ny lege som tar seg tid og yter service.

Tar meg alltid seriøst

Uansett hva det gjelder får jeg alltid time, jeg tas alltid seriøst og ho kan utrolig mye, men er ærlig på når noe er utenfor hennes fagfelt og henviser så fort jeg trenger det.