Bystranda legesenter

Østre Strandagate 76 A 4608 Kristiansand S

Siste vurderinger av Bystranda legesenter

Kald, men praktisk

Lege: Gunn Hege Durhuus Skrevet

Jeg går sjeldent til lege, og når jeg først går har jeg bygget opp mye mot. Jeg har bare vært hos Gunn Hege én gang. Jeg følte meg både hysterisk og liten, da hun ikke tok meg på alvor. Jeg opplevde gjorde opp sine egne meninger uten å dele de, noe som sikkert er grunnen til at hun ikke spurte om symptomer på noe av det jeg ønsket å gå dit for.

Jeg hadde fått et skjema fra legekontoret, noe hun sa at jeg "hadde så flittig fylt ut" og at jeg satt jo med svarene mine selv, uten at hun visste at det var sendt fra legekontoret. Hun kalte meg også "flink" opptil flere ganger, som om jeg var et lite barn. Ubehagelig tonefall.

Første og siste gang.

Fantastisk fastlege

Lege: Hege Kilander Høiberg Skrevet

Hun er ikke bare ekstremt kunnskapsrik, men også fantastisk empatisk og forståelsesfull. Hun er en god lytter, hun ser deg, hun bryr seg om deg og du føler deg trygg når du er der. Det finnes ikke ord for uttrykke hvor takknemlig jeg er for all hjelp og støtte jeg har fått.

Kunnskapsrik og ydmyk

Lege: Anders Kind Skrevet

Jeg har hatt Anders Kind som fastlege i de siste årene og er MEGET fornøyd! Han tar seg god tid til å lytte og er meget grundig i sitt virke. Jeg kan anbefale Anders Kind som fastlege på det varmeste🙂🙂🙂🙂🙂🙂

Misfornøyd!

Lege: Holgeir Skjeie Skrevet

Tar deg absolutt ikke på alvor, og anklager deg nesten for å overdrive smertene dine. Har vært hos han flere ganger og ikke fått god nok hjelp hver gang. Holder samtalene veldig korte, og det ser ut til at han bare vil bli ferdig med timene sine så fort som mulig. I tillegg er han veldig dårlig på å skrive legeerklæring. De to siste gangene har jeg ikke fått legeerklæringene han har skrevet meg, godkjent.

God å prate med

Lege: Anders Kind Skrevet

Utrolig god å prate med Anders Kind, Han gir gode tilbakemeldinger, gode råd og tar seg god tid. Han er også tilgjengelig etter behov. Anbefales.