Bystranda legesenter

Østre Strandagate 76 A 4608 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Bystranda legesenter

Trygg og forståelsesfull

Lege: Ulrikke Røed-Fauske Skrevet

Har hatt Ulrikke som fastlege i flere år nå og er strålende fornøyd. Har hatt noen problemer som har vedvart over årene og har fått veldig god oppfølging og riktige henvisninger i forbindelse med dette. Anbefales på det varmeste.

Vennlig og tillitsfull

Lege: May-Linn Helland Bakke Skrevet

Beste legen jeg noen gang har hatt! Tar seg alltid god tid, og ønsker virkelig det beste for pasientene sine. Jeg opplever at hun bryr seg på en helt annen måte enn tidligere fastleger jeg har hatt. Aldri fått så god hjelp før!

Veldig fornøyd

Lege: Ulrikke Røed-Fauske Skrevet

Tydelig og empatisk, mye kunnskap og samtidig tydelig på det hun ikke kan. Føler meg godt ivaretatt og alltid tatt på alvor.

Lang ventetid og mange vikarer og turnusleger, hvor noen har vært gode og andre har møtt meg på en lite heldig måte.

Hun finner fram

Lege: May-Linn Helland Bakke Skrevet

Min fastlege skriver mens jeg beretter. Senere så opplever jeg at hun har fått med alt jeg sa. Sånt liker man jo godt! Hun har meget gode evner til å lytte og formidle.

Styr unna denne legen

Lege: May-Linn Helland Bakke Skrevet

Denne legen vil jeg ikke anbefale noen som trenger en lege som kan hjelpe deg og er der når du trenger det.

Ikke tillitsvekkende i noen form av konsultasjonene.

Hvis du bare har behov for å ha en fastlege, men ikke har behov for å oppsøke denne fastlegen er det sikkert ok å stå på hennes pasientliste.