Bystranda legesenter

Telefonnummer38 01 98 8038 01 98 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Østre Strandagate 76 A 4608 Kristiansand S

Siste vurderinger av Bystranda legesenter

Mye vikarer

Lege: Anne Furuborg Skrevet

Jeg valgte Anne for å ha en kvinnelig fastlege. Det viste seg at jeg kun skulle få møte de yngre mannlige vikarene. Vikaren per nå, Erik Lindbach, fremstod for meg som en som kunne ALT, noe som er umulig når man er relativt fersk som lege - kroppen er tross alt rimelig kompleks. Jeg ble derfor litt skeptisk. Det ville vekke mer tillit dersom han innrømte å være usikker for så å sjekke opp noe. På telefonen etter blodprøvesvarene forstod jeg at han ikke hadde like god peiling på min tilstand som han ga utrykk for tidligere på legetimen. Han hadde ikke tatt de prøvene jeg trengte, og forstod ikke hvorfor jeg ønsket prøver av noe som ofte følger min sykdom. Da tilstanden forverret seg og jeg virkelig trengte en lege gikk jeg derfor til bedriftslegen istedet.

Fantastisk lege, laaang ventetid..

Lege: Ulrikke Røed-Fauske Skrevet

Jeg har hatt Ulrikkes vikar- Hege Kilander Høiberg, men fant henne ikke her inne. Hege er helt fantastisk, og en som tar seg tid, og føler at hun virkelig bryr seg om hva du plages med. Desverre har jeg hatt ventetid i opp til 5 uker. Etter jeg i dag har prøvd å få time til noe akutt og får beskjed om å ta det på timen om en måned, da de ikke har tid før, kjente jeg det var på tide å bytte legesenter. Altså en super lege jeg synes det er kjempetrist å måtte bytte fra, men et legesenter med alt for mange pasienter!..

Elendig resepsjonister

Lege: Ulrikke Røed-Fauske Skrevet

Det er umulig å komme gjennom på telefon, tar lang tid å få svar når en henvender seg vis SMS. Ikke profesjonelle. Veldig sure. Har alltid dårlig tid, yter dårlig service. Når en først kommer gjennom på telefon, er de veldig opptatt med andre ting og hører ikke etter. Legene er kjempeflinke, men når det er sånn styr med å få tak i legen, unngår jeg det. Anbefales ikke pga resepsjon og telefontid...

Elendig resepsjon!

Lege: Anne Furuborg Skrevet

Dette er mer for resepsjonen og service ved Bystranda Legesnt. De tar personlige vurderinger og er frekke over telefon. Ekstremt ubehagelig og nedlatende. Man kvier seg for å ringe.

Bra lege, elendig resepsjonister

Lege: Ulrikke Røed-Fauske Skrevet

Legen er flink, men resepsjonistene er helt forferdelige. Burde boikottes bare pga dem. De er frekke i tlf, sender faktura på legetimer man ikke skal ha og er svært nedlatende. Kan ikke anbefale videre pga disse uprofesjonelle damene.