Bystranda legesenter

Østre Strandagate 76 A 4608 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Bystranda legesenter

Meget dyktig lege

Lege: Holgeir Skjeie Skrevet

Skjeie har vært min fastlege siden 2000 og han er en utrolig kunnskapsrik, faglig dyktig og flott lege som møter deg der du er og både ser deg, lytter og hjelper det det han kan - og trenger du mer hjelp, så finner han rette hjelpen for deg/henviser deg videre. Ingen henvendelse er for liten eller stor. Han har også vært og er barnas fastlege, og han møter dem på samme trygge og gode måten.

Beste legen

Lege: Ulrikke Røed-Fauske Skrevet

Hun er så utrolig flink med alt, beste legen noen kan finne på.
Alle trenger en som kan høres på pasiente, da er hun perfekt til den.
Professional, tålmodighed mellom mange andre ting.

Trygg og forståelsesfull

Lege: Ulrikke Røed-Fauske Skrevet

Har hatt Ulrikke som fastlege i flere år nå og er strålende fornøyd. Har hatt noen problemer som har vedvart over årene og har fått veldig god oppfølging og riktige henvisninger i forbindelse med dette. Anbefales på det varmeste.

Vennlig og tillitsfull

Lege: May-Linn Helland Bakke Skrevet

Beste legen jeg noen gang har hatt! Tar seg alltid god tid, og ønsker virkelig det beste for pasientene sine. Jeg opplever at hun bryr seg på en helt annen måte enn tidligere fastleger jeg har hatt. Aldri fått så god hjelp før!

Veldig fornøyd

Lege: Ulrikke Røed-Fauske Skrevet

Tydelig og empatisk, mye kunnskap og samtidig tydelig på det hun ikke kan. Føler meg godt ivaretatt og alltid tatt på alvor.

Lang ventetid og mange vikarer og turnusleger, hvor noen har vært gode og andre har møtt meg på en lite heldig måte.