Bystranda legesenter

Østre Strandagate 76 A 4608 Kristiansand S

Siste vurderinger av Bystranda legesenter

Ser pasientene

Lege: Bernt Magdy Salib Skrevet

Lytter og hjelper. Tror oss og gir et informert svar. Forklarer om det trengs. God til å snakke med barna. Lege for 3 av 4 i vår familie og vi er fornøyd.

Kald

Lege: Gunn Hege Durhuus Skrevet

Denne legen vil jeg ikke anbefale.
Hun har ikke tid til å lytte, hun hadde gjort seg opp en mening om meg som ikke var riktig og det ble sagt kommentarer fra legen, som jeg ikke følte var hyggelig mot meg som pasient.

Kald, men praktisk

Lege: Gunn Hege Durhuus Skrevet

Jeg går sjeldent til lege, og når jeg først går har jeg bygget opp mye mot. Jeg har bare vært hos Gunn Hege én gang. Jeg følte meg både hysterisk og liten, da hun ikke tok meg på alvor. Jeg opplevde gjorde opp sine egne meninger uten å dele de, noe som sikkert er grunnen til at hun ikke spurte om symptomer på noe av det jeg ønsket å gå dit for.

Jeg hadde fått et skjema fra legekontoret, noe hun sa at jeg "hadde så flittig fylt ut" og at jeg satt jo med svarene mine selv, uten at hun visste at det var sendt fra legekontoret. Hun kalte meg også "flink" opptil flere ganger, som om jeg var et lite barn. Ubehagelig tonefall.

Første og siste gang.

Fantastisk fastlege

Lege: Hege Kilander Høiberg Skrevet

Hun er ikke bare ekstremt kunnskapsrik, men også fantastisk empatisk og forståelsesfull. Hun er en god lytter, hun ser deg, hun bryr seg om deg og du føler deg trygg når du er der. Det finnes ikke ord for uttrykke hvor takknemlig jeg er for all hjelp og støtte jeg har fått.

Kunnskapsrik og ydmyk

Lege: Anders Kind Skrevet

Jeg har hatt Anders Kind som fastlege i de siste årene og er MEGET fornøyd! Han tar seg god tid til å lytte og er meget grundig i sitt virke. Jeg kan anbefale Anders Kind som fastlege på det varmeste🙂🙂🙂🙂🙂🙂