Bystranda legesenter

Østre Strandagate 76 A 4608 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Bystranda legesenter

Kald

Lege: Gunn Hege Durhuus Skrevet

Følte meg liten, ubetydelig og fikk beskjed at jeg selv hadde skapt utfordringene/sykdom jeg satt med. Ble ikke lyttet til, og gikk gråtende fra timen. Kan dessverre ikke anbefale legen.

Lege: Anders Kind Skrevet

Anders er en fantastisk god lege som tar seg god tid og man føler man blir tatt på alvor. Jeg får alltid følelsen av at han er oppriktig interessert og at han vil hjelpe. Kjempedyktig med gravide og barn.

Trygg, direkte, og kunnskapsrik

Lege: Holgeir Skjeie Skrevet

Holgeir går rett på sak, men det på en bra måte. Han er ærlig med deg, snill, gir god oppfølging og behandling, merket det spesielt da jeg gikk gravid. veldig glad jeg fikk han som min fastlege!

Snill og imøtekommende lege

Lege: Bernt Magdy Salib Skrevet

Hadde mitt første besøk hos denne legen nylig, og jeg er veldig fornøyd med måten jeg ble møtt på. Han tok meg seriøst og han tok seg god tid til meg, følte meg komfortabel og trygg.

Trygg og kunskapsrik

Lege: Hege Kilander Høiberg Skrevet

Min personlige vurdering at Hege er en av de noen få Legene som alltid tar tid til å høre pasienter forteller om sine problem og sykdommers, hun er en dyktige lege som er rask vurdering og behandling pasientene, jeg føler meg trygg og glad hver gang jeg har time hos henne. det beste anbefalinger .