Bystranda legesenter

Telefonnummer38 01 98 8038 01 98 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Østre Strandagate 76 A 4608 Kristiansand S

Siste vurderinger av Bystranda legesenter

En meget kvalifisert lege som tar seg tid til å lytte

Lege: Anders Kind Skrevet

Jeg byttet fastlege da min daværende i mange år pensjonerte seg.
Mitt valg har jeg aldri angret på. Jeg opplever min nye fastlege som engasjert og løsnings orientert og ikke minst inkluderende. Det er ikke ofte jeg har behov for legehjelp, men de gangene det har vært behov så blir jeg mottatt på en profesjonell og god måte.
Det har blitt funnet løsninger på kroniske problemer gjennom henvisninger til spesialister der resultatene har ført til store forbedringer. Dette til tross for at tidligere diagnoser fra andre leger har vært at dette må du nok innfinne deg å måtte leve med.
Min bestemte oppfatning, i dag, er at jeg tidligere ikke har blitt henvist til adekvat kompetanse for å sikre riktig diagnose.
Jeg kan ikke rose nok behandling og tillit jeg har til min fastlege!

Faglig sterk, engasjert og lyttende fastlege!

Lege: Anders Kind Skrevet

Anbefaler denne fastlegen på det sterkeste. Han er en fastlege som bryr seg og tar seg tid til å lytte. Jeg opplever at han tar bekymringene mine på alvor og er rask til å henvise videre/ tar prøver om nødvendig. Jeg har aldri hatt en så imøtekommende og engasjert fastlege. Anbefales!

Hyggelig, men til lite hjelp.

Lege: Anders Kind Skrevet

Anbefaler ikke denne legen. Han er hyggelig, men min erfaring er at man ikke kan stole på det som blir sagt. Ringer ikke tilbake når man får beskjed om at han skal gjøre det, og er tidvis mer opptatt av å snakke selv enn å få med seg hva man faktisk trenger hjelp til. Veldig opptatt av tidligere jobb på sykehuset, noe som for meg var helt uvesentlig. Ser på klokka veldig ofte, og da jeg hadde bestilt en dobbelttime brukte han den ekstra tiden jeg skulle hatt, til p hente inn noe av den tiden han var forsinket (jeg var dagens første pasient, så burde kanskje vært unødvendig med forsinkelser). Fikk et veldig godt førsteinntrykk, men tilliten ble mindre og mindre for hver gang jeg var der. Jeg opplevde rett og slett ikke å få hjelp med noe som helst. De som jobber på kontoret/resepsjonen er eksepsjonelt hyggelige!

Mye vikarer

Lege: Anne Furuborg Skrevet

Jeg valgte Anne for å ha en kvinnelig fastlege. Det viste seg at jeg kun skulle få møte de yngre mannlige vikarene. Vikaren per nå, Erik Lindbach, fremstod for meg som en som kunne ALT, noe som er umulig når man er relativt fersk som lege - kroppen er tross alt rimelig kompleks. Jeg ble derfor litt skeptisk. Det ville vekke mer tillit dersom han innrømte å være usikker for så å sjekke opp noe. På telefonen etter blodprøvesvarene forstod jeg at han ikke hadde like god peiling på min tilstand som han ga utrykk for tidligere på legetimen. Han hadde ikke tatt de prøvene jeg trengte, og forstod ikke hvorfor jeg ønsket prøver av noe som ofte følger min sykdom. Da tilstanden forverret seg og jeg virkelig trengte en lege gikk jeg derfor til bedriftslegen istedet.

Fantastisk lege, laaang ventetid..

Lege: Ulrikke Røed-Fauske Skrevet

Jeg har hatt Ulrikkes vikar- Hege Kilander Høiberg, men fant henne ikke her inne. Hege er helt fantastisk, og en som tar seg tid, og føler at hun virkelig bryr seg om hva du plages med. Desverre har jeg hatt ventetid i opp til 5 uker. Etter jeg i dag har prøvd å få time til noe akutt og får beskjed om å ta det på timen om en måned, da de ikke har tid før, kjente jeg det var på tide å bytte legesenter. Altså en super lege jeg synes det er kjempetrist å måtte bytte fra, men et legesenter med alt for mange pasienter!..