Bystranda legesenter

Østre Strandagate 76 A 4608 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Bystranda legesenter

Trygg og kunskapsrik

Lege: Hege Kilander Høiberg Skrevet

Min personlige vurdering at Hege er en av de noen få Legene som alltid tar tid til å høre pasienter forteller om sine problem og sykdommers, hun er en dyktige lege som er rask vurdering og behandling pasientene, jeg føler meg trygg og glad hver gang jeg har time hos henne. det beste anbefalinger .

Arrogant og manglende handlingskompetanse

Lege: Anders Kind Skrevet

Manglende forståelse og ydmykhet har gått igjen i alle konsultasjonene.

Til tider mer opptatt av å se på klokken og få pasienten ut av kontoret enn å faktisk gjøre jobben han er satt til å gjøre.

Nemlig å bistå pasienten.

Inntrykk at han er mer opptatt av statusen han har som lege, enn faktisk å yte hjelpen han har som oppgave å yte som lege.

Totalinntrykket er arrogant og uempatisk med mangelfull oppfølging.

Anbefaler ikke denne legen om ikke det er enkle problemstillinger som ikke krever oppfølgning.

Faglig dyktig

Lege: Hege Kilander Høiberg Skrevet

Faglig dyktig, lett å prate med og nøyaktig i arbeidet. Bestemt og effektiv. I samtlige konsultasjoner med dr. Hege Kilander Høiberg har jeg opplevd å bli lytta til, og følt meg trygg på at hun gjør sitt beste for å imøtekomme pasientene sine. Henvisning til spesialist blir bestilt samme dag og oppfølgingstime klargjort. Jeg opplever at hun er seriøs og kan sitt fag godt, gir gode råd, samt viser forståelse. Har aldri møtt en mer imøtekommende lege, anbefales til alle på det sterkeste.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Gunn Hege Durhuus Skrevet

En god, lyttende lege som tar deg på alvor. Alltid hyggelig å komme på time til henne. Føler meg godt ivaretatt. Slipper å vente lenge på time om jeg har behov for et raskt besøk. Stor forskjell på sekretærene. Enkelte virker som de ikke har tid til å være på jobb. Det har i det siste vært lange køer på laboratoriet, men de er mer opptatt av å hente seg kaffe virker det som.

Lytter ikke til pasient

Lege: Hege Kilander Høiberg Skrevet

Denne legen lytter ikke til pasient, følte meg overkjørt. Tok ikke min utredning alvorlig. Er du i en situasjon hvor du bytte lege fordi tidligere lege ikke tok deg alvorlig, ikke velg denne. Byttet lege.

Dette er en Pluss-tjeneste.