Bystranda legesenter

Telefonnummer38 01 98 8038 01 98 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Østre Strandagate 76 A 4608 Kristiansand S

Siste vurderinger av Bystranda legesenter

Snobbete og frekk

Lege: Anders Kind Skrevet

Iløpet av perioden jeg har hatt Anders som fastlege har jeg opplevd stort ubehag ved oppmøte til time. Han viser lite interesse ovenfor problemene mine, alltid forsinket og virker som om han er mer interessert i å få arbeidet unnagjort så raskt som mulig. Jeg har forsøkt å gi han litt tid ettersom jeg har forståelse for at forholdet til nye pasienter kan være annerledes, men det får være grenser på hva en skal tolerere. Han fremstår som pretensiøs, kald og lite engasjert i arbeidet sitt. Stress kan selvsagt være en faktor, men det kan umulig være årsaken når det gjelder hvert besøk.

Ønsker han vel, men han har et ganske lavt nivå profesjonalisme. Absolutt ikke å anbefale til noen dersom de ikke allerede har kjennskap til han. Det strekker seg litt lenger når en kjenner han personlig, men for noen som nettopp har flyttet til byen og ser etter en ny fastlege så er dette absolutt ikke å anbefale.

Faglig dyktig og nøyaktig

Lege: Hege Kilander Høiberg Skrevet

Faglig dyktig, lett å prate med og nøyaktig i arbeidet. Bestemt og effektiv. Er også spesialist på revmatiske sykdommer. Som regel litt forsinket, men har god tid når man først kommer inn. Det viser bare at hun tar seg tid til pasientene. Personalet i resepsjonen og ved prøvetaking er også veldig hyggelige og faglig dyktige.

Elendige resepsjonist

Lege: Anders Kind Skrevet

Har Anders som fastlege i nesten 3 år, fornøyd og ville gjerne fortsette med ham videre. I dag skulle bestille time hos fastlegen min, men etter samtalen i tlf med resepsjonist, vurderer å bytte legesenteret. Ironisk, uhyggelige og rett og slett uprofesjonelt. Desverre fikk ikke spurt navnet på den damen før samtalen ble plutselig avbrutt. Men fikk stert følelse at vil aldri snakke med ho igjen.

Lite forståelse, tilstedeværelse og arrogant

Lege: Holgeir Skjeie Skrevet

Blir møtt med en arrogant holdning, der man har til tider følt som om man har innbilt seg plager.
Forferdelig lite forståelse ved å komme på kontroller i etterkant av operasjoner eller annet.
Kort og enkelt; kan virke noe utdatert.

En meget kvalifisert lege som tar seg tid til å lytte

Lege: Anders Kind Skrevet

Jeg byttet fastlege da min daværende i mange år pensjonerte seg.
Mitt valg har jeg aldri angret på. Jeg opplever min nye fastlege som engasjert og løsnings orientert og ikke minst inkluderende. Det er ikke ofte jeg har behov for legehjelp, men de gangene det har vært behov så blir jeg mottatt på en profesjonell og god måte.
Det har blitt funnet løsninger på kroniske problemer gjennom henvisninger til spesialister der resultatene har ført til store forbedringer. Dette til tross for at tidligere diagnoser fra andre leger har vært at dette må du nok innfinne deg å måtte leve med.
Min bestemte oppfatning, i dag, er at jeg tidligere ikke har blitt henvist til adekvat kompetanse for å sikre riktig diagnose.
Jeg kan ikke rose nok behandling og tillit jeg har til min fastlege!