Alla Dahl

Legegruppen Kongsberg AS
Skolegata 8 3611 Kongsberg
Alla Dahl er en av 29 fastleger i Kongsberg

Siste vurderinger av Alla Dahl

Jeg syntes ikke jeg blir tatt på alvor. Jeg nevner visse plager jeg opplever, og hun svarer ved å si “jeg vet ikke hvor vi skal starte”. Fokuserer kun på det ene tingen hver gang jeg er der. Jeg nevner de diverse plagene jeg har, og hun har ikke svar og bytter tema. Angst blir ikke tatt på alvor hos henne heller. Og da det gjelder tiden hun bruker, er det ikke lang tid. Hun vet heller ikke hva hun skal skrive på en lege erklæring, det spør hun deg om som pasient hva du vil skal stå der. Det er ikke noe hjelp å få med mindre du er plaget av KUN EN TING og det ikke er angst. Lykke til til dere som velger henne:’D

Nøye og hjelpsom

Allerede fra første legebesøk fikk jeg intrykk at hun var profesjonell. Hun sjekket at alt var bra med helsen og satte seg inn i helsetilstanden min.
Har alltid følt meg trygg på legebesøkene siden, for hun tar alltid plagene på alvor. Har man en sykdom/tilstand, er hun veldig sympatisk og gjør alt hun kan for at du har det best mulig.
Hun er en av de beste legene jeg har hatt, så kan absolutt anbefale Alla.

Dyktig og medmenneskelig .

Jeg har vært heldig å ha Alla Dahl som fastlege. Hun er flink å lytte og tilbyr hjelp så godt hun kan. Hun henviser raskt videre om det er behov og det er veldig beroligende for meg, som kan bli plaget av smerter. Jeg har tillit til den legen og kan anbefale på det sterkeste.

Kunnskapsrik og empatisk lege med god kommunikasjonsevne.

Alla er den beste legen som jeg har hatt i løpet av siste årene. Undersøker nøyaktig for å utelukke det verste. Nemlig derfor fikk jeg vite om en type allergi som plaget meg, men var uspesifisert før Alla tok blodprøver. Virker veldig empatisk og veldig rask da det gjelder henvisning til spesialisten. Dette gjelder også mine barn.Da hun virker tillitsfull og flink til å forklare nøyaktig hva som skal skje. Det mest jeg likte at hun Aldri visste at hun har det travelt selv om det var noe forsinkelser. Anbefaler sterkt.

Nøye

Nøye og følger opp de tingene som er viktig.
Kunskaps rik og følger opp detaljer for å faktisk løse problemene.

Selve lege kontoret kunne vært litt mindre kaotisk