Ketel Johan Gundersen

Tollbodgata 8 4610 Kristiansand S
Tlf: 38 10 49 49 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ketel Johan Gundersen er en av 83 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Ketel Johan Gundersen

Beste legen jeg har hatt!

Ketel Johan er dyktig og profesjonell. Han er alltid imøtekommende og interessert. Han lytter og forklarer på en veldig forståelig måte og vil alltid ditt beste.

Informativ med stor kompetanse.

Lege i toppklasse

Dette er en lege som tar deg på alvor. Han lytter og er flink til å gripe fatt i ting. Som pasient er det viktigste i møte med lege at man blir hørt og sett, noe denne legen absolutt gjør. Kommer aldri til å bytte fastlege.

Seriøs lege, som tar pasienten på alvor.

Ketel er en grundig lege som tar pasienten på alvor. Er lyttende og reflektert. Vil gjerne hjelpe og har god faginnsikt både fysisk og psykisk. En føler seg sett og forstått.

Svært grundig og sjekker alt, ingen synsing

Alt jeg har tatt opp med Ketil har han tatt tak i og sjekket grundig, og sier alltid "vi sjekker, så kan vi eliminere det bort om vi ikke finner noe". Han tar seg god tid, lytter og forklarer, og er alltid hyggelig og imøtekommende.

Utmerket lege

Han tar seg tid, lytter og tar deg 100 % på alvor. Han henviser deg til spesialister om det er nødvendig. Jeg har absolutt ingenting å utsette på Ketel. Damene på lab'en er også meget hyggelige. Men de i resepsjonen kan til tider virke som om de har stått opp på feil fot..:-)

Beste legen jeg har hatt

Jeg har hatt mange forskjellige fastleger, men denne er den desidert beste jeg har hatt. Forståelsesfull, bra kommunikasjon, flink til å forklare og henviser raskt ved mistanke om sykdom. Denne legen tar deg på alvor og bruker tid på sine pasienter. Meget fornøyd. Eneste som trekker ned er tilgjengelighet, der det fort er lange ventetider for legetime.

Kjempefornøyd

Veldig fornøyd med han. Litt travel til tider men absolutt tilgjengelig.
Tillit og kommunikasjon er utmerket! Veldig fornøyd:)

Fornøyd

Legen tar seg tid til å lytte, men kan av og til bruke vel lang tid til å komme til en diagnose.

Det største problemet er noen av legesekretærene som med fordel lære mer om kundebehandling. Det er ikke slik at jeg som pasient skal nærmest måtte unnskylde for at jeg har behov for å komme til legen.

Beste

Hatt han som fastlege siden han overtok etter han forrige, opplever han som seriøs, grundig, forståelsesfull, god lytter,gir seg ikke før han finner ut hva som er galt, rask på tilbakemld, får rakst time om jeg plages, godt humør! Alt i alt perfekt fastlege som anbefales!! har flyttet ut av byen, men tviholder på han!

God samtalepartner

Jeg føler jeg har meget god kjemi med legen min. Det er viktig at han kan kommunisere på en forståelig måte. Tar seg tid selv om han åpenbart har det travelt med hele 1500 fastlegekunder! Det er noe i overkant sannnsynligvis. God beliggenhet for legesenteret er nok en god grunn for mange til å trekke til Markens Legesenter. Dette går selvfølgelig noe utover ventetider på senteret......men gode leger er viktigst!

Så utrolig frekk!

Det er greit at leger for tiden har dårlig tid, men går an å ha folkeskikk! Fra første stund jeg kom inn på kontoret, var det tydelig at han ville ha meg ut. Har hatt problemer med kneet mitt, og skjønner selv at jeg ikke er den tynneste blant oss, men å kalle meg for feit føler jeg virkelig var et overtramp. Jeg skal aldri tilbake til denne legen, og jeg oppfordrer alle andre til å gjøre det samme!

En dyktig lege men ikke på alle områder.

Jeg har opplevd at til tross for at lege prøver alltid lytte til pasienten, er han av og til litt overfladisk. Lege ofte tar seg lang tid (utover flere mnd) før han finner ut riktig medisin som fungerer på pasienten. Den fastlege er greit nok i forhold til andre lege som finnes i Kristiansand, men kan ikke anbefale sterk. Mye avhenger av hva slags helseproblemer du har.
Lege kunne holde seg litt bedre oppdatert i forhold til det som inngår i hans arbeidserfaring innen helse (helseproblemer samt nye medisiner som kommer på markedet).

Dyktig lege

En dyktig lege som tar en på alvor.Mye kunnskap om det meste en lurer på,og har vært til stor hjelp med mine problemer.Tar seg god tid,og henviser raskt.
Alt i alt en flott og god lege!

Et minus er enkelte av legesekretærene..de burde lære seg at det er legen som bestemmer og vet best.Litt maktsyke innimellom.Det gjelder et par av dem.De andre er flotte og hyggelige.

Fornøyd

En dyktig og oppmerksom lege. Minusen er sekretærene. Ett par av dem er har ikke forståelse for god pasientservice. Da spesielt ved henvendelse i resepsjonen.

utrolig dyktig

Han er grundig, forklarer så en forstår hva han mener. Tar seg god tid, gir svar. En sjelden god lege som jeg anbefaler på det sterkeste.

Veldig bra!

Jeg er svært godt fornøyd med Legen. Han tar seg tid og er grundig. Han er flink til å kommunisere og man blir tatt på alvor. Alle henvisninger er gjort fortløpende. Tilgjengeligheten er god.

Grundig

Bruker god tid på pasienten. Er grundig og tar deg på alvor. For lang ventetid for å få time og på venterommet. Treg med henvisninger og tilbakemeldinger. Men i bunn og grunn en god lege.

Populær lege

Hyggelig og oppmerksom.Synes det går litt for lang tid ved henvisninger osv.Og må ofte purre på.Litt dårlig med oppfølging.Men dyktig lege,og lytter til pasientene.

Flink lege

Virker flink i sitt arbeid. En god lege man kan stole på. Tar deg på alvor som pasient.