Ketel Johan Gundersen

Markens legesenter
Tollbodgata 8 4610 Kristiansand S
Ketel Johan Gundersen er en av 81 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Ketel Johan Gundersen

Beste legen jeg har hatt!

Ketel Johan er dyktig og profesjonell. Han er alltid imøtekommende og interessert. Han lytter og forklarer på en veldig forståelig måte og vil alltid ditt beste.

Informativ med stor kompetanse.

Lege i toppklasse

Dette er en lege som tar deg på alvor. Han lytter og er flink til å gripe fatt i ting. Som pasient er det viktigste i møte med lege at man blir hørt og sett, noe denne legen absolutt gjør. Kommer aldri til å bytte fastlege.

Seriøs lege, som tar pasienten på alvor.

Ketel er en grundig lege som tar pasienten på alvor. Er lyttende og reflektert. Vil gjerne hjelpe og har god faginnsikt både fysisk og psykisk. En føler seg sett og forstått.

Svært grundig og sjekker alt, ingen synsing

Alt jeg har tatt opp med Ketil har han tatt tak i og sjekket grundig, og sier alltid "vi sjekker, så kan vi eliminere det bort om vi ikke finner noe". Han tar seg god tid, lytter og forklarer, og er alltid hyggelig og imøtekommende.

Utmerket lege

Han tar seg tid, lytter og tar deg 100 % på alvor. Han henviser deg til spesialister om det er nødvendig. Jeg har absolutt ingenting å utsette på Ketel. Damene på lab'en er også meget hyggelige. Men de i resepsjonen kan til tider virke som om de har stått opp på feil fot..:-)