Ketel Johan Gundersen

Autorisasjon (2006)

Vestre legesenter Telefonnummer38 10 49 4938 10 49 ...
Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S
Ketel Johan Gundersen er en av 114 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Ketel Johan Gundersen

Tillitskapende, lyttende og kunnskapsrik.

Nå er jeg pensjonist og jeg kan trygt si at etter noen år med Ketel kan jeg kort konkludere med at han er den beste legen jeg har møtt. Umåtelig glad for å ha truffet slik med fastlege.

Han tar meg som pasient på største alvor og gjør sitt ytterste for at jeg får rask og riktig behandling. Jeg har konsekvent fulgt alle hans råd som har vist seg å være beste for meg.
Kan være lang ventetid for å få time.

Fantastisk

En tryggere fastlege skal en lete lenge etter, tar seg alltid god tid og er lyttende og inkluderende i pasientens behov om hva skulle være av ting som skulle angå deg. Har du behov for en svært dyktig allmenpraktiserende lege, så sett deg på venteliste, du vill aldri angre

Trygg, kunnskapsrik, lyttende

En fantastisk lege. Lytter alltid på hva du har å si og er veldig forståelsesfull. Positiv og godt humør. Jeg føler alltid at jeg blir hørt og blir tatt på alvor. Gundersen har gjort og gjør alt han kan for at jeg som pasient skal ha det bra. Han er en fantastisk lege og person.
Kunnskapsrik og trygg på seg selv er han også.

Trygg

Fantastisk lege...tar seg tid..Trygt og vite han alltid hjelper og støtter meg..har hjulpet meg mang en gang med gode samtaler..glad for og være på ketels pasient liste..

Dyktig lege som er åpen for dialog og lytter til behov.

Ketel er en lege som jeg absolutt kan anbefale. Han tar seg god tid til å gå gjennom problemene, og tar dette på alvor. Du blir absolutt sett og hørt, selv om du kommer med egne tanker rundt sykdomsbildet.

Han er også åpen med tanke på utprøving av medisiner, og lukker aldri en vei ut.

Eneste som kan være bedre er å sikre godt papirspor med tanke på riktige sykdomsbilde på sykemeldinger og dokumenterte timer. Dette da både til NAV og også forsikring, andre leger m.m.