Ketel Johan Gundersen

Tollbodgata 8 4610 Kristiansand S
Ketel Johan Gundersen er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Ketel Johan Gundersen

Lege i toppklasse

Dette er en lege som tar deg på alvor. Han lytter og er flink til å gripe fatt i ting. Som pasient er det viktigste i møte med lege at man blir hørt og sett, noe denne legen absolutt gjør. Kommer aldri til å bytte fastlege.

Seriøs lege, som tar pasienten på alvor.

Ketel er en grundig lege som tar pasienten på alvor. Er lyttende og reflektert. Vil gjerne hjelpe og har god faginnsikt både fysisk og psykisk. En føler seg sett og forstått.

Svært grundig og sjekker alt, ingen synsing

Alt jeg har tatt opp med Ketil har han tatt tak i og sjekket grundig, og sier alltid "vi sjekker, så kan vi eliminere det bort om vi ikke finner noe". Han tar seg god tid, lytter og forklarer, og er alltid hyggelig og imøtekommende.

Utmerket lege

Han tar seg tid, lytter og tar deg 100 % på alvor. Han henviser deg til spesialister om det er nødvendig. Jeg har absolutt ingenting å utsette på Ketel. Damene på lab'en er også meget hyggelige. Men de i resepsjonen kan til tider virke som om de har stått opp på feil fot..:-)

Beste legen jeg har hatt

Jeg har hatt mange forskjellige fastleger, men denne er den desidert beste jeg har hatt. Forståelsesfull, bra kommunikasjon, flink til å forklare og henviser raskt ved mistanke om sykdom. Denne legen tar deg på alvor og bruker tid på sine pasienter. Meget fornøyd. Eneste som trekker ned er tilgjengelighet, der det fort er lange ventetider for legetime.