Ketel Johan Gundersen

Markens legesenter

2006

Markens legesenter Telefonnummer38 10 49 4938 10 49 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tollbodgata 8 4611 Kristiansand S
Ketel Johan Gundersen er en av 79 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Ketel Johan Gundersen

Tygg

Ketel er bare helt fantastisk lege.tar seg tid til deg prøver hjelpe deg på alle ting. Eneste er disse kontor damene kunne trengt seg en opplæring åssen man tar i mot pasienter være litt mer forstålsefylle.

Beste legen jeg har hatt!

Ketel Johan er dyktig og profesjonell. Han er alltid imøtekommende og interessert. Han lytter og forklarer på en veldig forståelig måte og vil alltid ditt beste.

Informativ med stor kompetanse.

Lege i toppklasse

Dette er en lege som tar deg på alvor. Han lytter og er flink til å gripe fatt i ting. Som pasient er det viktigste i møte med lege at man blir hørt og sett, noe denne legen absolutt gjør. Kommer aldri til å bytte fastlege.

Seriøs lege, som tar pasienten på alvor.

Ketel er en grundig lege som tar pasienten på alvor. Er lyttende og reflektert. Vil gjerne hjelpe og har god faginnsikt både fysisk og psykisk. En føler seg sett og forstått.

Svært grundig og sjekker alt, ingen synsing

Alt jeg har tatt opp med Ketil har han tatt tak i og sjekket grundig, og sier alltid "vi sjekker, så kan vi eliminere det bort om vi ikke finner noe". Han tar seg god tid, lytter og forklarer, og er alltid hyggelig og imøtekommende.