Are Kongshaug

Autorisasjon (2013)

Østerås Legekontor Telefonnummer67 16 75 7067 16 75 ...
Otto Ruges vei 80 1361 Østerås
Are Kongshaug er en av 127 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Are Kongshaug

trygg og effektiv

byttet til are i midten av tenårene og har vært fornøyd med han siden. selv som jente med mannlig lege føler jeg at det er utrolig lett å snakke med han om seksuell helse, prevensjon mm. er alltid komfortabel, uansett samtaleemne. likevel føler jeg noen ganger at han ønsker meg fort ut av kontoret. i enkelte tilfeller føler jeg også at han ikke tror på meg når jeg forklarer mine symptomer. som en sjeldent syk person som bare bruker legen når hun absolutt må, føler jeg ikke å bli tatt seriøst når jeg ber om hjelp.

En fastlege som kjemper for deg

Fikk Are etter at min fastlege gikk bort. Jeg mener at han er er fantastisk fastlege. Henviser deg hvis det skulle være noe. En ble avvist da ringte han sykehuset og fikk ordnet en time.
Må også skryte av østerås legesenter, hvis min lege ikke er der har jeg fått time hos en annen lege. De som jobber der er villige til å hjelpe deg.

Vanskelig å samarbeide med

Jeg benyttet meg av Are ett år før jeg fant ut at han ikke var legen for meg. Han virket i starten som en grei lege men, etter en meget ubehagelig time fant jeg ut at dette ikke fungerte for meg. Han skrev korte henvisninger som ofte ble avvist. Sliter man med sjelden sykdom og psykisk sykdom anbefaler jeg å bruke andre fastleger.

Fantastisk oppfølging av moren min!

Dyktig lege med mye empati. God oppfølging av min eldre mor. Ga tilbakemelding per tlf med gode råd.Anbefales!

Trygg, og bred kompetanse

Jeg opplever at Are tar seg god tid, har mye kunnskap om ulike sykdommer og jeg føler meg veldig godt ivaretatt. Vil anbefale han på det varmeste.