Are Kongshaug

Autorisasjon (2013)

Østerås Legekontor Telefonnummer67 16 75 7067 16 75 ...
Otto Ruges vei 80 1361 Østerås
Are Kongshaug er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Are Kongshaug

Trygg og kunnskapsrik

Tålmodig lytter, som gjør sitt beste for å finne frem til gode løsninger. Behagelig og dyktig lege som jeg kan anbefale.

Tar pasienten på alvor

Byttet fastlege for ikke lenge siden. Har vært hos han noen ganger nå. Lyttende, forståelsesfull og kunnskapsrik. Her blir du tatt på alvor og får den hjelpen du trenger. Empatisk og rolig fremtoning. Han gir deg tid til å forklare problemet, og stiller de riktige oppfølgingsspørsmålene. Anbefales.

Empatisk og dyktig lege

Are er en lyttende og empatisk lege, som ser pasienten som en helhet heller enn en diagnose som skal behandles. Han er faglig dyktig, og samtidig ydmyk om at han ikke kan alt. Vi er i en situasjon med langvarig sykdom der symptomer, medisiner, utredelser og hjelpemidler er dominerende. Midt i alt dette snakker Are om livskvalitet og ivaretagelse av pasienten og familien rundt. Vi føler oss utrolig heldige som har en så dyktig fastlege, og anbefaler ham på det varmeste videre.

Energi og kunnskapsrik

Måtte få ny fastlege og det var et godt bytte. Han har energi og har kunnskap. Følger meg trygg og godt ivaretatt!

Empatisk og flink lege

Sitter igjen med et svært godt inntrykk av Are Kongshaug. Flink og empatisk, lytter til pasienten og hjelper gledelig med det man skulle trenge. Han virker svært kunnskapsrik og engasjerer seg i situasjonen til pasienten. Må si jeg er meget fornøyd med ny lege!