Østerås Legekontor

Otto Ruges vei 80 1361 Østerås

Siste vurderinger av Østerås Legekontor

Ingen hjelp å få

Lege: Caroline Christine Mowinckel Skrevet

Ble ikke trodd, selv ikke etter jeg hadde vært lagt inn på sykehus fikk jeg noe forståelse. Fikk høre «det kunne vært verre». Anbefaler ikke.

Fantastisk

Lege: Mariann Rakova Mathiesen Skrevet

Hun har vært min fastlege i 32 år. Alltid tatt seg tid til meg og mine små og av og til større problemer. Noen ganger kommer jeg ikke inn til avtalt tid, men hva gjør vel det da jeg føler meg ivaretatt på alle måter uansett. Jeg gruer meg virkelig til hun går av med pensjon....ingen kan erstatte henne. Heia dr Mariann. 😍

Omhyggelig, Omsorgsfull, Oppmerksom

Lege: Caroline Christine Mowinckel Skrevet

Mowinckel tar meg som pasient alvorlig, og jeg trenger aldri uroe meg for at hun misforstår eller syns jeg overdriver ... Hun forstår at helse angår hele mennesket. Hun er nøyaktig og effektiv, men tar seg også tid til å berolige og oppmuntre. Jeg syns jeg er heldig som har fått Mowinckel som min fastlege.

Tar pasienten på alvor

Lege: Are Kongshaug Skrevet

Byttet fastlege for ikke lenge siden. Har vært hos han noen ganger nå. Lyttende, forståelsesfull og kunnskapsrik. Her blir du tatt på alvor og får den hjelpen du trenger. Empatisk og rolig fremtoning. Han gir deg tid til å forklare problemet, og stiller de riktige oppfølgingsspørsmålene. Anbefales.

Empatisk og dyktig lege

Lege: Are Kongshaug Skrevet

Are er en lyttende og empatisk lege, som ser pasienten som en helhet heller enn en diagnose som skal behandles. Han er faglig dyktig, og samtidig ydmyk om at han ikke kan alt. Vi er i en situasjon med langvarig sykdom der symptomer, medisiner, utredelser og hjelpemidler er dominerende. Midt i alt dette snakker Are om livskvalitet og ivaretagelse av pasienten og familien rundt. Vi føler oss utrolig heldige som har en så dyktig fastlege, og anbefaler ham på det varmeste videre.