Østerås Legekontor

Otto Ruges vei 80 1361 Østerås

Siste vurderinger av behandlere ved Østerås Legekontor

Usympatisk lege

Lege: Kristin Algarheim Holmen Skrevet

Denne legen mangler etter min vurdering de interpersonlige ferdighetene som trengs for å fungere som en fastlege. Jeg har ikke hatt mange fastleger opp igjennom årene, men så meg nødt til å bytte for en tid siden i forbindelse med at mitt forrige legesenter ble lagt ned. Dette er uten tvil den mest usympatiske legen jeg har møtt og jeg vil ikke anbefale andre å velge denne fastlegen.

Lyttende og forståelsesfull

Lege: Kristin Algarheim Holmen Skrevet

Hos Kristin føler man seg ivaretatt og hun tar seg tid til å lytte til alt du har å si for så å gjennomføre grundige undersøkelser. Utrolig fornøyd med henne som fastlege, og kan anbefale henne videre til alle.

Den beste legen

Lege: Torfinn Kleive Skrevet

Torfinn Kleive er en lege som tar seg tid, strekker seg langt for å hjelpe og møter deg som et menneske. Han er varm, viser genuin interesse, er en god lytter og ekstremt kunnskapsrik.

Fantastisk flink lege

Lege: Ragnar Rabe Skrevet

Ragnar strekker seg et hakk lenger enn noen annen lege jeg har hatt.
Han gir klare beskjeder og god tydelig oppfølging.

Han er legen, jeg er pasienten, og jeg føler aldri noe behov for å være min egen lege og gjøre egen research.

Han er også tydelig på hva som er utenfor sitt eget felt og henviser når det trengs.

Legekontoret er også meget responsive og ringer dersom dem kan skvise deg inn noen dager før avtalt time.

Alt i alt er jeg kjempefornøyd, og kunne aldri tenkt meg å bytte lege igjen før jeg må.

Bedre

Lege: Are Kongshaug Skrevet

Da min fastlegge over mange mange år gikk bort, tok Are over for han.

Om det skulle hvert noen som skulle ha tatt over var det Are. Dyktig og behagelig lege som tar seg tid å tar tak i problemer.

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.