Benedicte Westlund Wardemann

Autorisasjon (2013)

Med. Vest Legesenter Telefonnummer67 18 02 7067 18 02 ...
Baker Østbys vei 26 1351 Rud
Benedicte Westlund Wardemann er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Benedicte Westlund Wardemann

Anbefales ikke

Denne legen kan være vennlig og imøtekommende, men også kald og likegyldig. Forandringene er uforutsigbare og skaper utrygghet. Det kliniske skjønn varierer tilsvarende. Konsekvensene for pasienten har jeg selv fått oppleve, og de kan være sterkt ubehagelige. På den andre siden, kan hun også gi pasienten faglig positive bidrag.
Det er en støtte til henne og andre å si det direkte når følelser av kulde og avstand oppstår.
– Kontoret har en usedvanlig dyktig og vennlig legesekretær!

Mest opptatt av å holde tiden

Opplever gang på gang å ikke bli tatt på alvor, og har flere ganger fått beskjed om å bestille ny time hvis det er mer enn en ting jeg trenger å diskutere. Hun er stort sett blid og hyggelig, men det hjelper lite når jeg ikke får den hjelpen jeg trenger. Det er stort sett mellom 2-3 ukers ventetid på å få legetime.

Anbefales ikke.

Stort sett hyggelig. Humøret er varierende og kan gå ut over pasienten. Har opplevd at hun gjorde narr av barnet mitt sin tilstand. Heldigvis var ikke barnet tilstede. Satt seg for dårlig inn i kronisk sykdom og hadde pga det lite å bidra med.

Her føler man seg godt ivaretatt

Benedicte er en fantastisk fastlege. Hyggelig og imøtekommende, og tar seg god til pasientene sine.
Anbefales!

Utmerket - faglig og menneskelig

Benedicte setter listen for fastleger svært høyt - Hun er fantastisk, både som fagperson og medmenneske. Hun tar seg tid til å lytte, betrygge og følge opp. Jeg har sjeldent følt meg så godt ivaretatt av en fastlege.

Må også skryte av imøtekommende og hyggelige telefon-/helsesekretærer. De har et hektisk arbeid, men lar ikke det komme i veien for svært omhyggelig håndtering av pasienter.