Askild Ekrem Tveit

Autorisasjon (2014)

Askild Ekrem Tveit er en av 72 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Askild Ekrem Tveit

Tar seg god tid

Veldig godt inntrykk av han. Hele familien har byttet til denne legen nå, og samtlige opplever at han tar seg god tid til å høre etter, og ikke minst god tid til å vurdere situasjonen. Føler at man blir sett. Rask med å henvise videre, som jeg syntes er positivt. Har hatt veldig mange fastleger grunnet flytting og dette er første legen jeg er inne hos hvor jeg ikke får inntrykk av at han har dårlig tid og vil ha meg ut, selv om han sikker har det veldig travelt. Svarer ekstremt kjapt på henvendelser og timebestilling på nett.

Vekker tillit

Meget flink å behandle folk er flink í det sem er hans oppgaver vekker tillit og tar grep nor situasjoner krever det.

Oppmerksom, trygg og imøtekommende

Han tar seg god tid. Flink lytter. Tar pasienten på alvor og er omsorgsfull. Henviser videre når det trengs. Meget fornøyd med denne kjekke legen som også er humoristisk, motiverende og forståelsesfull

Lat og vanskelig

Jeg opplevde at han ikke tok meg seriøst. Ville ikke ta nye kontrollprøver som jeg skal ta hver mnd, for forrige resultat var fine. Utrolig vanskelig å snakke med. Kan bare komme med maks 2 ting. Må komme flere ganger om man vil ta flere prøver eller snakke om andre ting selvom du har en del tid igjen av timen. Hører ikke på meg. Han stresser med å få meg ut. Virker som han utnytter makten for å tjene mest mulig penger, enn å ta seg tid til pasienter. Har byttet fastlege da jeg ikke klarte mer.

Ekstrem lat og arrogant lege

Hann lytter ikke på deg og virke uinteressert hva du har og si, hann har ikke lyst å fornye e resepter før du har vert inne hos hann for å si hei og ut igjen, så hann kan tjene mer peng virke ut som. Kommer til å bytte lege.
Jeg sterk anbefaler dere å bytte og