Askild Ekrem Tveit

Autorisasjon (2014)

Askild Ekrem Tveit er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Askild Ekrem Tveit

Trygg og god lege

Jeg gruet meg til min tidligere fastlege skulle gå av med pensjon, men han kunne forsikre meg om at Askild var en kjekk og hyggelig kar og jammen hadde han rett :) føler meg både sett, hørt og godt ivaretatt!

Beste fastlegen som finnes

Er verdens heldigste som tilfeldigvis fikk Askild til lege når min forje ble pensjonert. Han er veldig flink til å følge meg opp, og holder det han lover. Han har i tillegg påvirket hele legesenteret i positiv grad ved å innføre en ny digital timebestilling, endret på telefonsvareren, der han selv snakker nå, og bruker telefonkonsultasjon der dette er det beste valget for timen. Han er også veldig kunnskapsrik, og forklarer ting på en skikkelig og forståelig måte. Også føles det som han har all verdens tid til akkurat DEG, akkurat når DU er der. I tillegg svarer han raskt på e-konsultasjoner og det er sjelden lang ventetid på venterommet.
Ville aldri byttet han ut.

Kjempe lege!

Etter mange år fant min sønn en lege som faktisk hørte på han og forsto han. Desverre så sluttet han her på Karmøy. Hun som har tatt over etter han kan Dere få billig av meg 😡

Flink og dyktig!

Veldig fornøyd med Askild! Han har hjulpet meg og ungene masse og tar oss alltid seriøst! Han vil bli savnet nå når han slutter. Tusen takk for all hjelp.

Trygg og god til å høre på meg

Å få ny fastlege var bare kjekt, var syten da min gamle lege gikk av med pensjon og skulle få ny, men av Askild E.Tveit ble jeg godt ivaretatt fra dag ein.
Han er kunnskapsrik, imøtekommende og ikke minst tålmodig med meg og min legeskrekk.
Anbefaler ham på det sterkeste!