Erlend Andreas Haugstad

Autorisasjon (2004)

Vestre legesenter Telefonnummer38 10 49 4938 10 49 ...
Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S
Erlend Andreas Haugstad er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Erlend Andreas Haugstad

Perfekt lege til hele familien

Erlend Haugestad er meget dyktig og omsorgsfull lege. Hører godt hva pasienten forteller ham og er god til å følge opp. Jeg hadde en veldig ubehagelig behandlingsmåte men han var så utrolig grei at jeg følte meg helt avslappet selv om behandlingen var så vanskelig. Hele familien min hadde Haugestad som fastlege. Han kan jeg bare anbefale alle som trenger en forståelsefull og dyktig lege.

Den beste legen

Han er den beste legen du kan få. Er du så heldig å få Erlend som fastlege er du veldig heldig. Jeg har hatt flere leger, men ingen kommer opp mot denne legen. Jeg bor i en annen kommune, men er villig til å kjøre noen mil for å ha ham som min lege. Anbefaler ham sterkt.

Fantastisk lege

Erlend Haugstad er en meget dyktig lege, virker veldig kunnskapsrik og faglig oppdatert. Han er den beste legen jeg har hatt og jeg føler meg heldig som har fått plass hos ham som fastlege. Kommer nok aldri til å bytte fastlege igjen. Han er utolig flink til å få deg som pasient til å føle seg sett og møtt. Han tar deg alltid på alvor og lytter og reflekterer over det du sier på en forståelsesfull og empatisk måte. Alle jeg kjenner som har ham som lege er veldig fornøyde. Han er lett tilgjengelig både på mail, telefon og sms og følger opp prøvesvar og beskjeder på en effektiv og målrettet måte. Han har kort ventetid både for timebestilling og på venterommet, noe som betyr mye, det er også lett å få akuttime samme dag om nødvendig. Han henviser deg også videre til spesialist og er rask med å få av gårde henvisninger. Dette er en lege som kan anbefales for alle.

Lyttende og forstelsesfull

Haugstad er en dyktig og lyttende lege, ikke redd for å videresende pasienter med mulige spesielle kasus.
Selv om man merker det er hektisk på kontoret har han alltid tid til å lytte, og man føler at man får gode veloverveide svar. Kan absolutt anbefales.

Den dårligste legen jeg har hatt

Hadde et godt inntrykk av han i begynnelsen, men fikk elendig oppfølgeling når jeg fikk kyssesyken. Følte ikke at jeg ble tatt på alvor, og det er utrulig viktig hos en lege. Vil ikke anbefale han her til andre.