Erlend Andreas Haugstad

Markens legesenter

2004

1 person

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Markens legesenter
Tollbodgata 8 4611 Kristiansand S
Tlf: 38 10 49 49 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Erlend Andreas Haugstad er en av 84 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Erlend Andreas Haugstad

Verdens beste lege

Har hatt han i 12 år. Kan ikke tenke meg å bytte lege om jeg så flytter til andre siden av landet. Tar seg alltid god tid, lytter og gjør alt han kan for at du skal ha det bra.

Utrolig dyktig

Rolig, imøtekommende, tar alle problemer på alvor, og kommer raskt med en konklusjon på hva han mener problemet er. Gir behandling deretter. Anbefales!!!!!! Bruker god tid på pasienten.

En god lege!

Erlend er en utrolig god lege. Han tar seg alltid god tid, lytter og nøler ikke med å henvise videre om det er nødvendig eller ønskelig. Jeg føler meg alltid velkommen og ivaretatt når jeg har legetime hos Erlend. Har heller ikke noen tvil om at han har god kontroll på faget sitt. Kunne ønske jeg fortsatt bodde i Kristiansand så jeg slapp å bytte. Anbefales på det sterkeste.

Perfekt lege til hele familien

Erlend Haugestad er meget dyktig og omsorgsfull lege. Hører godt hva pasienten forteller ham og er god til å følge opp. Jeg hadde en veldig ubehagelig behandlingsmåte men han var så utrolig grei at jeg følte meg helt avslappet selv om behandlingen var så vanskelig. Hele familien min hadde Haugestad som fastlege. Han kan jeg bare anbefale alle som trenger en forståelsefull og dyktig lege.

Den beste legen

Han er den beste legen du kan få. Er du så heldig å få Erlend som fastlege er du veldig heldig. Jeg har hatt flere leger, men ingen kommer opp mot denne legen. Jeg bor i en annen kommune, men er villig til å kjøre noen mil for å ha ham som min lege. Anbefaler ham sterkt.

Erlend Haugstad er en meget dyktig lege, virker veldig kunnskapsrik og faglig oppdatert. Han er den beste legen jeg har hatt og jeg føler meg heldig som har fått plass hos ham som fastlege. Kommer nok aldri til å bytte fastlege igjen. Han er utolig flink til å få deg som pasient til å føle seg sett og møtt. Han tar deg alltid på alvor og lytter og reflekterer over det du sier på en forståelsesfull og empatisk måte. Alle jeg kjenner som har ham som lege er veldig fornøyde. Han er lett tilgjengelig både på mail, telefon og sms og følger opp prøvesvar og beskjeder på en effektiv og målrettet måte. Han har kort ventetid både for timebestilling og på venterommet, noe som betyr mye, det er også lett å få akuttime samme dag om nødvendig. Han henviser deg også videre til spesialist og er rask med å få av gårde henvisninger. Dette er en lege som kan anbefales for alle.

Lyttende og forstelsesfull

Haugstad er en dyktig og lyttende lege, ikke redd for å videresende pasienter med mulige spesielle kasus.
Selv om man merker det er hektisk på kontoret har han alltid tid til å lytte, og man føler at man får gode veloverveide svar. Kan absolutt anbefales.

Den dårligste legen jeg har hatt

Hadde et godt inntrykk av han i begynnelsen, men fikk elendig oppfølgeling når jeg fikk kyssesyken. Følte ikke at jeg ble tatt på alvor, og det er utrulig viktig hos en lege. Vil ikke anbefale han her til andre.

Erlend er den beste legen jeg har hatt

Han er omsorgsfull og forståelsefull. Han er en god lytter, og hjelper deg så godt han kan, og hjelpen er eksepsjonell.

Den beste legen vi har hatt.

Svært godt inntrykk av Erlend Haugstad. Effektiv og tar seg samtidig tid til grundig arbeid. Fokus på viktige ting slik at de som trenger det får den hjelpen de skal ha og pasientene slipper å vente unødig på ham. Målrettet men samtidig lyttende og forståelsesfull, et medmenneske. Kan varmt anbefales.

Hyggelig og troverdig

Tar seg tid til å lytte og man føler seg trygg. Virker beskjeden, men hyggelig

Dyktig

Virker å være ganske dyktig i sitt arbeid. Overser ikke pasientene sine, men har kanskje litt for mye hastverk med å få dem på dør. Uansett en av de bedre. Anbefalt.