Erlend Andreas Haugstad

Tollbodgata 8 4610 Kristiansand S
Erlend Andreas Haugstad er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Erlend Andreas Haugstad

Utrolig dyktig

Rolig, imøtekommende, tar alle problemer på alvor, og kommer raskt med en konklusjon på hva han mener problemet er. Gir behandling deretter. Anbefales!!!!!! Bruker god tid på pasienten.

En god lege!

Erlend er en utrolig god lege. Han tar seg alltid god tid, lytter og nøler ikke med å henvise videre om det er nødvendig eller ønskelig. Jeg føler meg alltid velkommen og ivaretatt når jeg har legetime hos Erlend. Har heller ikke noen tvil om at han har god kontroll på faget sitt. Kunne ønske jeg fortsatt bodde i Kristiansand så jeg slapp å bytte. Anbefales på det sterkeste.

Perfekt lege til hele familien

Erlend Haugestad er meget dyktig og omsorgsfull lege. Hører godt hva pasienten forteller ham og er god til å følge opp. Jeg hadde en veldig ubehagelig behandlingsmåte men han var så utrolig grei at jeg følte meg helt avslappet selv om behandlingen var så vanskelig. Hele familien min hadde Haugestad som fastlege. Han kan jeg bare anbefale alle som trenger en forståelsefull og dyktig lege.

Den beste legen

Han er den beste legen du kan få. Er du så heldig å få Erlend som fastlege er du veldig heldig. Jeg har hatt flere leger, men ingen kommer opp mot denne legen. Jeg bor i en annen kommune, men er villig til å kjøre noen mil for å ha ham som min lege. Anbefaler ham sterkt.

Erlend Haugstad er en meget dyktig lege, virker veldig kunnskapsrik og faglig oppdatert. Han er den beste legen jeg har hatt og jeg føler meg heldig som har fått plass hos ham som fastlege. Kommer nok aldri til å bytte fastlege igjen. Han er utolig flink til å få deg som pasient til å føle seg sett og møtt. Han tar deg alltid på alvor og lytter og reflekterer over det du sier på en forståelsesfull og empatisk måte. Alle jeg kjenner som har ham som lege er veldig fornøyde. Han er lett tilgjengelig både på mail, telefon og sms og følger opp prøvesvar og beskjeder på en effektiv og målrettet måte. Han har kort ventetid både for timebestilling og på venterommet, noe som betyr mye, det er også lett å få akuttime samme dag om nødvendig. Han henviser deg også videre til spesialist og er rask med å få av gårde henvisninger. Dette er en lege som kan anbefales for alle.