Erlend Andreas Haugstad

Markens legesenter

2004

Markens legesenter Telefonnummer38 10 49 4938 10 49 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tollbodgata 8 4611 Kristiansand S
Erlend Andreas Haugstad er en av 79 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Erlend Andreas Haugstad

God og personfokusert.

Utrolig hyggelig og kunnskapsrik person alltid med et smil på lur.

Anbefaler Erlend Haugstad på det sterkeste.

Solid lege

Har hatt mange fastleger da jeg har flyttet mye rundt i Norge gjennom jobb. Dette er en av de bedre. Er rett og slett imponert over kunnskapsnivå, effektivitet og tilgjengelighet. Føler meg trygg og godt ivaretatt av denne fastlegen. Kan anbefales på det aller varmeste.

Verdens beste lege

Har hatt han i 12 år. Kan ikke tenke meg å bytte lege om jeg så flytter til andre siden av landet. Tar seg alltid god tid, lytter og gjør alt han kan for at du skal ha det bra.

Utrolig dyktig

Rolig, imøtekommende, tar alle problemer på alvor, og kommer raskt med en konklusjon på hva han mener problemet er. Gir behandling deretter. Anbefales!!!!!! Bruker god tid på pasienten.

En god lege!

Erlend er en utrolig god lege. Han tar seg alltid god tid, lytter og nøler ikke med å henvise videre om det er nødvendig eller ønskelig. Jeg føler meg alltid velkommen og ivaretatt når jeg har legetime hos Erlend. Har heller ikke noen tvil om at han har god kontroll på faget sitt. Kunne ønske jeg fortsatt bodde i Kristiansand så jeg slapp å bytte. Anbefales på det sterkeste.