Erlend Andreas Haugstad

Vestre legesenter
Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S
Erlend Andreas Haugstad er en av 106 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Erlend Andreas Haugstad

Beste fastlegen jeg har vært borti!

Erlend Haugstad er en utrolig forståelsesfull og flink fastlege med bred kunnskap. Han er usedvanlig hyggelig og går ut av sin vei for å gjøre det greit for pasientene sine. Hele familien vår har Erlend som fastlege, og vi er utrolig fornøyde! Kan varmt anbefales!

Er VELDIG godt fornøyd med denne legen. Utrolig imøtekommende og hyggelig. Han er ikke bare en lege, men også et medmenneske. Meget kunnskspsrik også. Anbefaler ham til alle!

Den beste legen

Lyttende, imøtekommende og forståelsesfull. Alltid følt meg godt ivaretatt og fått god behandling og oppfølging. Han er veldig flink til dialog omkring sykdommene og problemene jeg har hatt. Denne legen kan varmt anbefales.

Flink lege

Dette er en dyktig, og empatisk lege, som alltid er forståelsesfull og følger opp pasienten på en god måte. Svarer fort på mail, og telefon og er ofte tilgjengelig. Den beste legen jeg har hatt.

Veldig god!

Dette er en meget bra lege for deg. God til å lytte og å møte deg. Svarer raskt på alle henvendelser og virker meget kompetent i sitt fag. Føler meg alltid trygg og godt ivaretatt. Vil aldri bytte til noen andre etter å ha hatt ham i flere år nå.