Vestre legesenter

Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Vestre legesenter

Fantastisk trygg og god lege

Lege: Damir Avdovic Skrevet

Alltid tid til å lytte og jeg føler at han virkelig bryr seg om hvordan jeg har det og tar meg på alvor.
Opplever ham som lydhør for forslag, og at han også er veldig løsningsorientert og kunnskapsrik.
Har en fantastisk fin holdning til meg som pasient, føler meg aldri dum eller sett ned på.
Virkelig en bra fastlege!

Damir er en omsorgsfull Lege

Lege: Damir Avdovic Skrevet

Damir er en flott person, og en veldig god lege! Man føler at man blir både sett og hørt.
Han prøver bestandig å finne den beste løsningen til utfordringer man måtte ha.. Man får følelsen av at han har tid til deg! :)
Den beste legen jeg har hatt! :D

Tillitskapende, lyttende og kunnskapsrik.

Lege: Ketel Johan Gundersen Skrevet

Nå er jeg pensjonist og jeg kan trygt si at etter noen år med Ketel kan jeg kort konkludere med at han er den beste legen jeg har møtt. Umåtelig glad for å ha truffet slik med fastlege.

Han tar meg som pasient på største alvor og gjør sitt ytterste for at jeg får rask og riktig behandling. Jeg har konsekvent fulgt alle hans råd som har vist seg å være beste for meg.
Kan være lang ventetid for å få time.

Den beste rett å slett

-flink
- hjelpsom
- veldig bra kommunikasjon
- følelsen at pasienten er veldig viktig
- gir alle nødvendige informasjoner

Fantastisk

Lege: Ketel Johan Gundersen Skrevet

En tryggere fastlege skal en lete lenge etter, tar seg alltid god tid og er lyttende og inkluderende i pasientens behov om hva skulle være av ting som skulle angå deg. Har du behov for en svært dyktig allmenpraktiserende lege, så sett deg på venteliste, du vill aldri angre