Liz Yvonne Andersen

Allmennlegespesialist, fastlege og psykiater

• Allmennmedisin
  • Psykiatri

Autorisasjon (2008)

Horten kommunale legesenter Telefonnummer33 08 70 3033 08 70 ...
Harald Pedersens gate 9 3182 Horten
Liz Yvonne Andersen er en av 27 fastleger i Horten

Siste vurderinger av Liz Yvonne Andersen

Engasjert, mefølende, og profesjonell

Uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt (og psykiater samtidig). Engasjerer seg i problemene, og er oppriktig mefølende i problemer. Er samtidig profesjonell og forklarer ting så man også har en forklaring om hun er uenig i tankene dine, uten at det er noe feil med dem.
Eneste problem er at hun ikke er tilgjengelig på onsdager akkurat nå, fordi man helst ønsker å komme til henne.

Imøtekommende, tillitsvekkende og allsidig

En lege du føler tar deg på alvor, som gir konstruktive tilbakemeldinger og tenker helhet. Til tross for en travel hverdag tar hun seg tid når det er nødvendig og er fleksibel for å få dette til. Heldige oss som har henne som fastlege!

Svært tillitvekkende

Liz Yvonne er den beste fastlegen jeg har møtt. Jeg har ikke hatt så mange timer, men jeg har tatt opp vanskelige ting, og hun tar alt seriøst, er imøtekommende og gir deg svar på alt du lurer på. Jeg har aldri møtt en fastlege som gjør meg like komfortabel som henne. Hun fremstår som et veldig godt menneske, ikke bare en lege som er på jobb. Hun fremstår også faglig dyktig. Helsesekretærene er også veldig hyggelige. Det eneste negative er at du må ringe og avtale time på dagen, noe som er vanskelig dersom du ikke har en jobb der du styrer din egen dag. Jeg er allikevel veldig takknemlig for at jeg kom inn på hennes liste.

Beste fastlegen ever

Jeg har hands down aldri vært borti en bedre fastlege! Trenger ikke si mer. Hun er fantastisk! Hun bryr seg om sine pasienter og tar seg tid til sine pasienter. Anbefales på det meste!

Faglig dyktig, empatisk og imøtekommende

Fantatisk flink lege som anbefales på det varmeste. Empatisk og imøtekommende. Hun er like dyktig med barn som voksne