Azhar Daud Khan

Autorisasjon (2011)

Azhar Daud Khan er en av 22 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Azhar Daud Khan

Snill trygg og kunnskap verdig

Han er veldig flink med jobb. Han er snill med pasient. Han hører deg, og anbefaler medisink og non-medisink tiltakene.

Beste Lege i Elverum

Beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Han tar seg god tid til å undersøke og åpenbart er meget kunnskapsrik aldri har ikke satt som han og hoper at alle de ønsker seg beste lege tar han stedet for de andre respektfull gir mer tid til kundene for meg aldri vil ikke flytte til andre fastlagte mener jeg ikke at andre er dårlige men jeg trivest han godt som fastlege som dere vet alle har kunnskap men neon har mer fokus på kunde godt og det gjør han lege/Azhar Daud Khan

En erfaren lege og kunnskapsrik.

Beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Han tar seg god tid til å undersøke og åpenbart er meget kunnskapsrik lege/Azhar Daud Khan

Fantastisk

Beste legen jeg har hatt, tar problemer på alvor, er lett tilgjengelig og lytter godt. Anbefales veldig

Arrogant og ufin

Verste lege jeg har opplevd.
Så arrogant, så ufin, ignorerer pasientens spørsmål og bekymringer. Nektet å gå gjennom prøver og påsto at informasjon "alt er ok" er nok - ingen informasjon om blod verdiene fordi "alt er ok".
Han har null respekt til pasienten og medmenneske.
Hadde gitt 0 stjerner om det var mulig.