Morten Helgesen Busch

Autorisasjon (2015)

Mathesongården Legesenter Telefonnummer73 87 04 8073 87 04 ...
Olav Tryggvasons gate 14 7011 Trondheim
Morten Helgesen Busch er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Morten Helgesen Busch

Dyktig og kompetent fastlege.

Jeg har hatt Morten som fastlege i fire år nå, og kan ikke bli mer fornøyd. Jeg får bestandig time på under 24 timer, jeg har alltid blitt møtt med forståelse og kunnskap uansett hva det gjelder (føflekkfjerning, kvinnehelse, astma, brannskader osv osv). Om han har vært usikker så har jeg alltid blitt henvist videre til spesialist. Jeg opplever han som avslappet og framoverlent samtidig, og stoler 100% på denne fantastiske mannen som oppriktig bryr seg om hvordan jeg har det.

Frekk

Han lytter ikke til det jeg har å komme med, og nærmest kjefter på meg under timen, uten at jeg har gjort noe spesielt. Går ut av timen og føler meg misforstått.

Veldig flink, direkte og proffesjonel

Har hatt Morten som fastlege i 4 år nå og Morten er ofte interressert i sine pasienter, flink på å finne ut av hva som er galt og flink til å sende videre til spesialist hvis noe virker galt eller pasient ønsker. Mathesongården er også et veldig fint legekontor, med god service som gjør det lett med både time og annet når man er hos Morten.

Ser pasienten

En lege jeg, uten tvil, føler meg trygg hos, som vet hva han har av kunnskap og som bruker, om nødvendig, andre sin ekspertise for å gi meg den aller beste diagnose. Mye bedre enn dr. Busch som fastlege kan jeg ikke tenke meg.

Uempatisk og travel

Jeg hadde Morten som fastlege i flere år. Jeg finner han uempatisk og travel, og jeg følte meg ikke hørt, spesielt gjelder dette kvinnehelse. Noen ganger måtte jeg be han om å bli undersøket, f.eks celleprøven og gynekologisk undersøkelsen. Han sørget for å si at det var «unødvendig» og fikk meg til å føle meg skyldig i å komme i utgangspunktet.