Elena Aristoff

Klinisk farmakologi

Autorisasjon (2013)

Elena Aristoff er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Elena Aristoff

Generelt grundig og meget bra

En av de beste fastlegene jeg har vert hos. Flink å lytte. Grundig - analytisk -kunnskapsrik og veldig hyggelig

Dyktig, kunnskapsrik, hyggelig og omtenksom lege

En veldig hyggelig lege som har mye kunnskap og bryr seg om pasientene sine. Rask på å svare på meldinger og går raskt å booke time.

Kunnskapsrik og tillitsvekkende

Den beste legen vi har hatt. Hun er hyggelig og tar seg den tiden som behøves. Jeg har full tillit til henne og håper vi kan ha henne som fastlege lenge. Hun har overhodet ingen ovenfra-og-ned-holdning.

Ryddig og systematisk

Elena må være den beste legen jeg har hatt hittil! Hun er profesjonell, ryddig og systematisk, hyggelig, lyttende, forståelsesfull og tar ting på alvor. Jeg føler meg trygg og godt i varetatt av henne. Har heller aldri møtt en fastlege som er så flink med mennesker som det hun er. Anbefales på det sterkeste!!

10/10

Best fastlege

Hun er min 6. fastlege. Og dette er bingo! Hun har et godt hjerte og hun ble skapt for å jobbe med mennesker. Tar hver pasient på alvor. Veldig balansert, profesjonell, tenker systemisk. Lytter, skriver journal og stiller spørsmål samtidig. Utrolig effektiv lege. Hun kjenner godt til biokjemi, har lang erfaring på sykehuset og er effektiv til å finne en sammenheng mellom symptomene og årsakene. Jeg er veldig glad for at hun er fastlegen min. Ønsker henne å ikke bli skuffet over fastlege praksis. Ønsker henne å få tilfredstilhet av den jobben. Anbefales!