Holmenlegene AS

Vogellund 6 1394 Nesbru

Siste vurderinger av Holmenlegene AS

Ikke fornøyd

Lege: Tommy Olaf Arnesen Skrevet

Tommy er hyggelig og jovial, men er en unøyaktig og subjektiv lege. Vi har ikke vært fornøyd med denne legen.

Fordomsfull og mangelfull kompetanse innenfor mental helse

Lege: Tor Magne Lund Skrevet

Jeg opplevde Lund som fordomsfull, og tidvis som både arrogant og dårlig til å lytte. Mitt forrige besøk hos han bestod i at han insinuerte at jeg ikke hadde sosial angst, grunnet at jeg ikke satt og kaldsvettet og skalv. Da jeg så forsøkte å forsvare meg selv, lyttet han ikke, før han plutselig reiste seg opp og kom imot meg med betalingsterminalen i hånda. Det var på tide å avslutte. Grusom opplevelse.

Ga trygghet når man har mistet håpet på leger

Lege: Tor Magne Lund Skrevet

Fantastisk lege .flink til å lytte. Tar dg for å være deg å ikke tidligere historikk.
Kan fleipe samtidig være seriøst.
Ser beskymringene - deler oppturer å nedturer , flink med barna .
Ikke noe Tull med resepter - e-kontakt så enkelt å få svar hvis man lurer på noe .
Gir ikke falsk trygghet .

Dyktig Lege.

Lege: Tor Magne Lund Skrevet

Dr. Tor Magne Lund er en meget dyktig og flink lege!
Jeg har flere kroniske lidelser og får en fantastisk oppfølging av han. Ikke minst de gangene jeg har blitt lagt inn på sykehus, så er han kjapt oppe med telefonen og ringer sykehuset og gir meg følelse av å bli tatt vare på. Takk Dr.Tor Mage Lund. Jeg gir mine varmeste anbefalinger - terning kast 6 til den legen.
Vennlig hilsen

Kunnskapsrik, engasjert og empatisk lege

Lege: Tor Magne Lund Skrevet

Her får du en kunnskapsrik lege som lytter til pasienten, undersøker grundig og er rask til å henvise dersom det er nødvendig. Følger tett opp ved behov.
Er flink og tydelig i sin kommunikasjon både med voksne og barn.
Tor Magne kan anbefales dersom man vil ha en lege som er kunnskapsrik, engasjert og empatisk!