Holmenlegene AS

Vogellund 6 1394 Nesbru

Siste vurderinger av Holmenlegene AS

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Tommy Olaf Arnesen Skrevet

Kjempeflink lege som lytter. Har hatt Tommy som fastlege i 8 år, og er kjempe fornøyd. Dyktig og har en praktisk tilnærming til det meste.

God lege og et godt menneske

Lege: Tor Magne Lund Skrevet

Tor Magne Lund har sett meg som menneske fra jeg møtte ham første gang. Bare måten han tar i mot meg gjør at jeg føler meg litt friskere.

Han refererer engasjert til ny forskning, og diskuterer gjerne og deler av seg selv. Han er villig til å spekulere sammen med meg, men alltid innafor det som er forsvarlig.

Det er fantastisk kronglete for meg å komme meg til Holmensenteret, men det ville aldri falt meg innn å bytte fastlege.

Ikke fornøyd

Lege: Tommy Olaf Arnesen Skrevet

Tommy er hyggelig og jovial, men er en unøyaktig og subjektiv lege. Vi har ikke vært fornøyd med denne legen.

Ga trygghet når man har mistet håpet på leger

Lege: Tor Magne Lund Skrevet

Fantastisk lege .flink til å lytte. Tar dg for å være deg å ikke tidligere historikk.
Kan fleipe samtidig være seriøst.
Ser beskymringene - deler oppturer å nedturer , flink med barna .
Ikke noe Tull med resepter - e-kontakt så enkelt å få svar hvis man lurer på noe .
Gir ikke falsk trygghet .

Dyktig Lege.

Lege: Tor Magne Lund Skrevet

Dr. Tor Magne Lund er en meget dyktig og flink lege!
Jeg har flere kroniske lidelser og får en fantastisk oppfølging av han. Ikke minst de gangene jeg har blitt lagt inn på sykehus, så er han kjapt oppe med telefonen og ringer sykehuset og gir meg følelse av å bli tatt vare på. Takk Dr.Tor Mage Lund. Jeg gir mine varmeste anbefalinger - terning kast 6 til den legen.
Vennlig hilsen