Holmenlegene AS

Vogellund 6 1394 Nesbru

Siste vurderinger av Holmenlegene AS

Super lege

Lege: Tommy Olaf Arnesen Skrevet

Alltid tilgjengelig, alltid blid og tar seg tid til å lytte. Med fin form for humor, men også seriøs i utførelsen av sitt fag

Lett tilgjengelig, tradisjonell

Lege: Tommy Olaf Arnesen Skrevet

En lege som det er lett å få kontakt med, er veldig tilgjengelig og har alltid tid, hyggelig. Er tradisjonell og tro til det rent medisinske og ikke særskilt interessert i å høre om ting som ikke passer inn i skolemedisinen.

Flink og tillitsfull

Lege: Pavlos Syrus Ali Ashrafi Skrevet

Opplever Pavlos som en dyktig lege som tar seg tid til pasienten og som kan sine saker. Hyggelig, varm og imøtekommende.
Stilte opp uten å blunke da det var hastesak for meg ved et tilfelle. Mine beste anbefalinger, jeg bytter kun fordi jeg flytter.

Fremoverlent lege med behagelig vesen

Lege: Tommy Olaf Arnesen Skrevet

Tommy fremstår for meg som dyktig og behandlende. Han har spart meg for mye tid ved å blant annet gjøre mindre inngrep selv i stedet for å sende meg videre til spesialister, som sikkert andre lett ville ha gjort.

Grundig og godt håndlag med barn.

Lege: Pavlos Syrus Ali Ashrafi Skrevet

Har vært hos denne legen flere ganger med barna, har fått time på dagen, og blir meget godt ivaretatt. Han er grundig, sympatisk og har veldig godt håndlag med barna. Vi føler oss trygge på hans vurderinger og behandling. Anbefales!