Holmenlegene AS

Vogellund 6 1394 Nesbru

Siste vurderinger av Holmenlegene AS

Super lege

Lege: Tommy Olaf Arnesen Skrevet

Alltid tilgjengelig, alltid blid og tar seg tid til å lytte. Med fin form for humor, men også seriøs i utførelsen av sitt fag

Lett tilgjengelig, tradisjonell

Lege: Tommy Olaf Arnesen Skrevet

En lege som det er lett å få kontakt med, er veldig tilgjengelig og har alltid tid, hyggelig. Er tradisjonell og tro til det rent medisinske og ikke særskilt interessert i å høre om ting som ikke passer inn i skolemedisinen.

Flink og tillitsfull

Lege: Pavlos Syrus Ali Ashrafi Skrevet

Opplever Pavlos som en dyktig lege som tar seg tid til pasienten og som kan sine saker. Hyggelig, varm og imøtekommende.
Stilte opp uten å blunke da det var hastesak for meg ved et tilfelle. Mine beste anbefalinger, jeg bytter kun fordi jeg flytter.

Fremoverlent lege med behagelig vesen

Lege: Tommy Olaf Arnesen Skrevet

Tommy fremstår for meg som dyktig og behandlende. Han har spart meg for mye tid ved å blant annet gjøre mindre inngrep selv i stedet for å sende meg videre til spesialister, som sikkert andre lett ville ha gjort.

Grundig og godt håndlag med barn.

Lege: Pavlos Syrus Ali Ashrafi Skrevet

Har vært hos denne legen flere ganger med barna, har fått time på dagen, og blir meget godt ivaretatt. Han er grundig, sympatisk og har veldig godt håndlag med barna. Vi føler oss trygge på hans vurderinger og behandling. Anbefales!

Fantastisk omsorgsfull lege

Lege: Pavlos Syrus Ali Ashrafi Skrevet

Dette er den beste fastlegen vi kan tenke oss, han er så flink med barna og har allerede skapt en god relasjon med de sånn at de faktisk gleder seg til å gå til legen. Han er grundig, omsorgsfull, tydelig og profesjonell. Vi er veldig glade for å ha fått denne dyktige legen som fastlege!

Grundig og positiv lege

Lege: Pavlos Syrus Ali Ashrafi Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer med denne legen. Han er grundig, tar seg god tid til forklaringer og viser omsorg for pasientene. Han virker alltid positiv og er god til å kommunisere. Føler meg priviligert som har en slik fastlege.

Imøtekommende og lydhør

Lege: Pavlos Syrus Ali Ashrafi Skrevet

Arbeider nå på Holmen legesenter. Har en roligog behagelig fremtreden. Gir tid og lytter på hva pasienten har på hjertet. Gir gode forklaringer og tar de nødvendige tester. Flink med barn og passer på at også barna opplever konsultasjonen som trygg og god. Har bare godt å si om denne legen!

Dyktig lege

Lege: Pavlos Syrus Ali Ashrafi Skrevet

Pavlos er en dyktig lege og ikke minst en hyggelig og en imøtekommende mann. Synd at skal forlate Hamarøy..

Strålende lege

Lege: Tommy Olaf Arnesen Skrevet

Tommy er en hyggelig, imøtekommende, lett tilgjengelig og flink lege.

OK minus

Lege: Tommy Olaf Arnesen Skrevet

Lite pragmatisk og følger regel- og oppslagsverk bokstavlig; medisinering hyppigheten hans kan derfor virker litt i overkant og menneskefaktoren litt i underkant. Fremstår som lett og hyggelig i praten, til tider litt overkjørende.

Bra lege

Lege: Pavlos Syrus Ali Ashrafi Skrevet

ER en dyktig og lydhør lege,men jobber ikke full tid.
Men er underkuet av kommunelege 1 som skal bestemme alt på det kontoret.

Flink, sympatisk og tar seg alltid tid

Lege: Tommy Olaf Arnesen Skrevet

God lege som alltid har tid til deg. Flink med barn, gode sosiale antenner. Anbefales!

Topp lege på Hvalstad

Lege: Tommy Olaf Arnesen Skrevet

altid enkelt tilgjenlig, lytter godt og er bare der når man trenger han. Utrolig flott fyr som støtter pasientene sine på det beste.

dyktig og ikke humørsvingende

Lege: Pavlos Syrus Ali Ashrafi Skrevet

han er en veldig dyktig lege,som lytter til hva du sier og som regel stiller riktig diagnose.han respekterer sine pasienter og behandler dem likt uavhengig av sosial status.Han er rolig,positiv og imøtekommende.Eneste ulempe er han jobber bare annen hver to måneder på Hamarøy.Det er veldig synd.

Fornøyd!

Lege: Tommy Olaf Arnesen Skrevet

Jeg har hatt Arnesen som fastlege i snart 4 år og er veldig fornøyd. Han er alltid blid og tar seg virkelig tid til å lytte.
Kan virkelig anbefale ham for andre!

Fantastisk mann

Lege: Tommy Olaf Arnesen Skrevet

Han er den beste legen jeg har brukt noen gang. Han har masse humor som gjør at det mange ganger har blitt morsomt å gå til legen. Han tar meg på alvor, bruker god tid til undersøkelser og samtaler. Jeg opplever han som en som virkelig kan sitt fag.
Han har som regel mulighet til å ta deg inn samme dag du ringer, han er ikke redd for å jobbe overtid! Anbefales på det sterkeste.

Beste legen i Asker!

Lege: Tommy Olaf Arnesen Skrevet

Jeg har hatt prøvetime hos Arnesen og var meget fornøyd!Han er blid,imøtekommende,nøye,faglig dyktig og tar grundige undersøkelser!
Han er tilgjengelig,dette føles betryggende.

Anbefaler denne legen!

Hyggelig og flink

Lege: Tommy Olaf Arnesen Skrevet

Han tar seg alltid god tid, lytter nøye og virker faglig oppdatert og veldig flink. Han er samvittighetsfull og nøye. Begrunner det han sier og gjør.