Hilde Aagaard Laache

Råholt Legesenter

Gladbakkvegen 1 2070 Råholt
Hilde Aagaard Laache er en av 19 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Hilde Aagaard Laache

Må være Norges mest fantastiske lege

Kunnskapsrik, lyttende, besluttsom. Kan ikke få fullrost henne nok. Har hjulpet meg hele veien gjennom 25 år. Det har vært opp og nedturer men alltid fått den hjelp og støtte jeg trenger av henne. Anbefales på det sterkeste. Men hun har nok full liste hele tiden.

Litt for sta?

Har hatt Laache som fastlege i mange år og var fornøyd. Når jeg fikk barn så opplevde jeg flere ganger å ikke bli tatt alvorlig eller at hun ikke lyttet godt nok til oss foreldres meninger om våre barns tilstand/sykdom.
Et eksempel: Mitt barn haltet og vi ble avfeid med at det vil gå over av seg selv. Heldigvis så slo vi oss ikke med ro med det svaret og fikk det undersøk på Ahus.
Legen bør bli bedre oppdatert på sykdommer skader hos barn og voksne og samtidig henvise videre om hun faktisk ikke vet. Det er helt forståelig at en almennlege ikke vet absolutt alt og det er lov å innrømme det.

Fantastisk og tolmodig lege

Hun sitter på mye kunnskap om mange ulike temaer. Støtter, lytter og kommer alltid med forslag til hva som bør prøves nå. Omsorgsfull og trøstende når livet butter. Liker godt at sykemelding ikke er førstevalget ved smerter og ryggproblemer. Tar tak i ting og henviser ved behov.
Hun motiverer til å stå på, samtitig som hun stiller litt krav.

Helt fantastisk lege

Alltid blid og man får alltid følelsen av at man blir tatt å alvor. Veldig flink og komfortabel i alle situasjoner.

Veldig bra

Jeg har brukt Hilde Laache i ca. 8 år og er veldig fornøyd. Mine barn på 6 og 3 går også til henne. Blid og hyggelig.Tar seg god tid, er flink og henviser videre når det er nødvendig. Lett tilgjengelig. Legesenteret kan også nås på SMS og epost så det er et pluss, siden det til tider kan være vanskelig å komme gjennom på telefon.