Hilde Aagaard Laache

Gladbakkvegen 1 2070 Råholt
Tlf: 63 95 95 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hilde Aagaard Laache er en av 19 fastleger i Eidsvoll

Siste vurderinger av Hilde Aagaard Laache

Må være Norges mest fantastiske lege

Kunnskapsrik, lyttende, besluttsom. Kan ikke få fullrost henne nok. Har hjulpet meg hele veien gjennom 25 år. Det har vært opp og nedturer men alltid fått den hjelp og støtte jeg trenger av henne. Anbefales på det sterkeste. Men hun har nok full liste hele tiden.

Litt for sta?

Har hatt Laache som fastlege i mange år og var fornøyd. Når jeg fikk barn så opplevde jeg flere ganger å ikke bli tatt alvorlig eller at hun ikke lyttet godt nok til oss foreldres meninger om våre barns tilstand/sykdom.
Et eksempel: Mitt barn haltet og vi ble avfeid med at det vil gå over av seg selv. Heldigvis så slo vi oss ikke med ro med det svaret og fikk det undersøk på Ahus.
Legen bør bli bedre oppdatert på sykdommer skader hos barn og voksne og samtidig henvise videre om hun faktisk ikke vet. Det er helt forståelig at en almennlege ikke vet absolutt alt og det er lov å innrømme det.

Fantastisk og tolmodig lege

Hun sitter på mye kunnskap om mange ulike temaer. Støtter, lytter og kommer alltid med forslag til hva som bør prøves nå. Omsorgsfull og trøstende når livet butter. Liker godt at sykemelding ikke er førstevalget ved smerter og ryggproblemer. Tar tak i ting og henviser ved behov.
Hun motiverer til å stå på, samtitig som hun stiller litt krav.

Helt fantastisk lege

Alltid blid og man får alltid følelsen av at man blir tatt å alvor. Veldig flink og komfortabel i alle situasjoner.

Veldig bra

Jeg har brukt Hilde Laache i ca. 8 år og er veldig fornøyd. Mine barn på 6 og 3 går også til henne. Blid og hyggelig.Tar seg god tid, er flink og henviser videre når det er nødvendig. Lett tilgjengelig. Legesenteret kan også nås på SMS og epost så det er et pluss, siden det til tider kan være vanskelig å komme gjennom på telefon.

Superdyktig!

Etter 6 år med samme fastlege, er jeg fortsatt superfornøyd.

Etter en operasjon jeg hadde, leste hun seg opp på området for å kunne følge meg opp maksimalt, ikke for hun måtte for jeg ble fulgt opp av sykehuset på dette, men fordi hun syns det var interessant og spennende!

Tar deg alltid på alvor! Superdyktig!

Meget dyktig lege

Meget dyktig lege som alltid er blid og hyggelig. Lytter til hva du har å si og tar deg alvorlig.
Veldig fornøyd!!

Dyktig og hyggelig

Føler meg trygg på min fastlege som jeg opplever som meget dyktig. Her blir man tatt på alvor og sendt videre for undersøkelser i de tilfeller der det er nødvendig. En lege som jeg kan anbefale.

Kjempedame!

Alltid tid til deg, lytter og tar hensyn til hva du selv måtte føle. Henviser videre ved minst tvil. Kjempeflink med barn og er en generellt kjempe lege!

Brukt henne i 6 år, kommer IKKE til å bytte!

Snill, omtenksom og flink :D

Alltid koslig, tar seg god tid og er veldig dyktig. Føler alltid at man blir tatt på alvor og man føler seg trygg nok til å ta opp ting som er vanskelige med henne.

Alltid blid og hyggelig .

Veldig grundig med sine undersøkelser. Sender deg raskt videre for utredning om det er nødvendig. Ikke alle leger gjør dette...

Lyttende og kunnskapsrik

Min lege tar seg god tid, viser ikke tegn til stress selv om ventelisten er lang. Hun sitter inne med masse kunnskap og skriver ikke ut resepter i "hytt og gevær". Legen gjør alvor om å få deg tilbake i jobb om du er sykmeldt, men samtidig er hun såpass lydhør til deg at alt skjer i et tempo som du selv kan klare.

En fantastisk lege, men er lojal overfor sine pasienter og overfor helsevesenet. Kommer ikke til å bytte. Det er sikkert!