Råholt Legesenter

Gladbakkvegen 1 2070 Råholt

Siste vurderinger av behandlere ved Råholt Legesenter

Rolig, trygg og dyktig.

Lege: Ole Magnus Nilsen Skrevet

Fikk et fantastisk førsteinntrykk av Dr. Ole Magnus Nilsen. Opplevdes som lyttende, rolig, imøtekommende og hjelpsom. Han tok seg god tid til å prate med sønnen min og meg.
En meget verdig arvtaker etter forrige (avtroppende) fastlege.

Dyktigste fastlegen jeg har hatt

Lege: Erik Holum Skrevet

Lytter og forklarer på en pedagogisk god måte. Faglig dyktig. Litt lang ventetid i telefonen er eneste jeg kan trekke for, men samlet sett 5 stjerner

En meget god lege.

Lege: Odd Nyborg Skrevet

Jeg har flyttet mye ifm jobb, inn- så vel som utland. Har også noen spesielle og alvorlige underliggende diagnoser.
Jeg er takknemlig for at jeg i hele denne tiden har hatt Nyborg som fastlege, og både jeg og familien føler en trygghet i nettopp dette.
At enkelte trekker for tilgjengelighet blir søkt, prøv å gjøre denne jobben selv med de forutsetninger en fastlege har!!
-og effektivitet er en nødvendighet for å komme rundt gitt de premisser fastlegeordningen har (forøvrig en dårlig ordning, men det er ikke legens skyld).

HelseRespons (app) er gull - får alltid svar samme dag.

Odd Nyborg.

Lege: Odd Nyborg Skrevet

En lege som tar seg tid når det er viktig. Flink til og sende videre til eksperter innenfor det fagfeltet som er utenfor fastlegenes fagfelt. Han har for mange pasienter ellers bare positivt å si om Dr. Odd Nyborg

Alltid fornøyd

Lege: Odd Nyborg Skrevet

Jeg har aldri hatt problemer med å få time og har bare en gang ventet mer enn 5 minutter. Kommer alltid fort inn til timen min.
Føler at jeg blir hørt og at legen ønsker å hjelpe. Profesjonell og trygg.