Råholt Legesenter

Gladbakkvegen 1 2070 Råholt

Siste vurderinger av behandlere ved Råholt Legesenter

Flink& Kunnskapsrik

Lege: Frode Kristiansen Skrevet

Vært min fastlege i snart 20 år,fulgt meg opp gjennom 2 svangerskap. Lytter til pasienten( meg) tar meg på alvor.Henviser meg videre,ringer å gir beskjed ang prøver. Fantastisk lege for meg& mine barn. Har flyttet på meg,men har beholdt han. Humoristisk,dyktig,empatisk lege.

Aldri møtt på en mer omsorgsfull lege

Lege: Hilde Aagaard Laache Skrevet

Jeg er komfortabel med å snakke med Hilde om alt: hun er omsorgsfull, tar seg tid til å lytte, er dyktig i jobben sin og henviser videre ved behov. I tillegg til alt dette er hun punktlig og nøyaktig i arbeidet sitt: veldig sjeldent at hun er sen til timene og hun ringer for å gi beskjed dersom det er noe uvanlig med blodprøvesvarene. Jeg føler at jeg blir ivaretatt, forstått og sett av legen min - og det har jeg aldri følt før. Jeg setter kjempestor pris på at akkurat Hilde er fastlegen min og jeg ser frem til flere år med henne som lege.

Dyktig, empatisk og et medmenneske

Lege: Ole Magnus Nilsen Skrevet

Var veldig spent over å få ny fastlege etter å ha vært veldig fornøyd med avtroppende lege. Men vil si at Ole Magnus er en virkelig verdig «arvtaker». Føler meg alltid sett og hørt hos han. Han tar meg veldig på alvor og ser mine behov på en godt. Han fremstår svært dyktig og oppnår raskt tillit gjennom å være så rolig og lyttende. Han skaper en trygg arena i en ellers sårbar situasjon.

Den beste

Lege: Frode Kristiansen Skrevet

Han "ser"pasientene den beste legen jeg har møtt!Trodde det var slutt på legebesøk men dr Kristiansen ringte og sa jeg trengte "jern" og Dvitamin kl.1900

Fantastisk lege, forferdelig legesenter.

Lege: Ole Magnus Nilsen Skrevet

Jeg har et veldig godt intrykk av Ole Magnus. Han tar seg tid til å lytte og forstå, og tar deg på alvor!

Desverre er legesenteret helt forferdelig ellers.. Det er vanskelig å nå gjennom på telefon, og hvis du først gjør det, så kan det godt hende at de bare legger på røret, men dersom du først skulle få prate med dem, så svarer de nedverdigende og man må nesten krangle for å å satt opp en timeavtale.. Jeg har forsøkt å ringe legesenteret en uke nå, uten å komme i kontakt med dem. To ganger har jeg venter over 30 minutter, og bare blitt slengt på røret. Anbefaler legen på det sterkeste, men anbefaler ingen å bruke Råholt legesenter.