Linda Stray Hoel

Autorisasjon (1996)

Tresse Legesenter Telefonnummer38 60 06 0038 60 06 ...
Festningsgata 4A 4608 Kristiansand S
Linda Stray Hoel er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Linda Stray Hoel

Faglig dyktig!

Har gått til henne i ti år og er veldig fornøyd. Faglig dyktig. Flink med barn.
Minuset er at hun kan ha litt dårlig tid og at det ofte er lang ventetid på å få time.

Rask og effektiv. Lite imøtekommende legekontor.

Legen er imøtekommende når man er hos henne. Jeg har dårlig erfaring med legekontoret generelt. Det tar lang tid før de svarer på tlf, man blir kastet av linjen på tlf, de har ikke hjemmeside og når man først kommer gjennom må man argumentere seg frem til en time hos legesekretærene. Er generelt en som går skjeldne til legen - så jeg kvier meg for å ta kontakt.

Ufint lege

Kan ikke ambefaler hun, er alltid stress, ingenting er farlig for hun,lite lyst, jeg gruer eg veldig til å gå til hun, fån bare panikk, tror at hun kan alt, og alt hun sier er riktig.

Overkjørende, tror hun kan alt. lite opplyst, følger ikke med på forskning

Overvurderer sin egen kompetanse. Er helt låst i forhold til legemidler. Lytter ikke. Er mer opptatt av å bli hørt enne å lytte. Klarer ikke se årsaken til sykdom og plager.

FORFERDELIG!!!

HUN GJORDE MEG DÅRLIGERE ENN DET JEG VAR DA JEG KOM TIL TIME. DET GÅR IKKE ANN Å BLI SETT HOS HENNE. HADDE VONDT I MAGEN ETTER JEG HADDE VÆRT HOS HENNE.TRODDE DET VAR MEG DET VAR FEIL MED. JEG BYTTET LEGE ETTER Å HA HATT HENNE SIDEN 2009. HAR ALDRI VÆRT MER FORNØYD! NÅ BLIR JEG BÅDE HØRT PÅ OG IKKE MINST SETT! MEN DET ER JO AKKURAT SLIK DET SKAL VÆRE. MIN NYE LEGE TAR SEG BÅDE TID OG BEHANDLER DET SOM MÅ BEGANDLES MED EN GANG. LINDA ER EN FORFERDELIG UPASSENDE LEGE, SOM IKKE BURDE HATT PASIENTER!!