Linda Stray Hoel

Autorisasjon (1996)

Tresse Legesenter Telefonnummer38 60 06 0038 60 06 ...
Festningsgata 4A 4608 Kristiansand S
Linda Stray Hoel er en av 114 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Linda Stray Hoel

Trygg og kunnskapsrik.

Er veldig fornøyd med denne legen. Positiv og veldig lyttende. Tar meg på alvor og har alltid tid. Kan anbefales.

Useriøs lege

Har hatt hun en stund som lege, og hun er et helt annet menneske med en gang det kun er meg og hun i rommet. Hun blir veldig autoritær, hun lytter ingenting, og hun gir meg medisiner og diagnoser før jeg i det hele tatt har fått snakket ferdig. Det går ikke an å avbryte henne heller. Hun lytter aldri, og hun har forvrengt hele mitt syn på helsevesenet. Har maks én gang, følt meg lyttet til og forstått. Med en gang noen andre er i rommet, så snakker hun hyggelig til meg, men uansett hva, så er det veldig overfladisk.

Frekk og ufin

Jeg ble satt i kontakt med denne legen, da min lege hadde ferie. Min fastlege hadde glemt å journalføre en doseøkning av en medisin før vedkommende gikk i ferie. Dette var en medisindose jeg var tvingende avhengig av for å unngå forverring av en sykdom som allerede hadde fått meg akuttinnlagt flere ganger. Linda ba meg om å trappe ned, noe jeg nektet. Jeg var redd for at tilstanden min skulle forverres, men det var lite forståelse å spore hos Linda. Hun ringte meg opp flere ganger for å kjefte på meg og opptrådte fullstendig uspiselig.

Lite imøtekommende

Min erfaring med denne legen er at at hun har svært dårlig tid og er veldig lite imøtekommende. Et fastlege jeg ikke vil anbefale videre.

Trygg og god

Har hatt Linda som lege i mange år og hun har fulgt meg godt opp. Hun har alltid tid til meg og lytter til det jeg sier. For meg har Linda vært veldig viktig og jeg er veldig glad jeg har henne som legen min :)