Linda Stray Hoel

Vestre Torv Legesenter Kvinne, 51 år

Autorisert1996
Ledige plasser 29 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Vestre Torv Legesenter

Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S
Linda Stray Hoel er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Linda Stray Hoel

STYR UNNA!!!

Var veldig fornøyd i begynnelsen, men noe skjedde. Stressnivået til denne legen økte, fikk ikke snakket ferdig, ble stadig avbrutt av henne, jeg oppfattet henne etterhvert som arrogant, følte meg dårligere når jeg kom ut derfra enn når jeg kom inn. Ble ikke hverken sett eller hørt. Flittig på å sitte å se ned i pc og henvise videre. Fikk på følelsen av at det var om å få pasienten fortest mulig ut igjen.
Så glad jeg tok mot til meg å fikk byttet.

Ikke en god lege, velg en annen.

Hun kan dessverre ikke ALT slik hun gir uttrykk for.
Hun tror hun kan ALT innen medisin, men har ikke rede på det rett og slett. Rare uttalelser og surrete. Støtende på dem som lever i en sykdom og vet bedre.

Dyktig og hyggelig

Har hatt Linda som fastlege i 17 år og opplever henne som svært dyktig og grundig. Opplever at jeg blir tatt på alvor og lyttet til, og hun kommer med gode råd. Hun bruker god tid, er alltid blid, hyggelig, omsorgsfull og empatisk. Var tidligere noe misfornøyd med enkelte av personalet på kontoret, disse er der ikke nå lengre. Bra med den nye løsningen hvor man kan bestille timer og resepter elektronisk.

Hyggelig, men...

Linda er ei nydelig og hyggelig lege, utrolig empatisk og åpen. Det er lett å snakke med henne og komme i en samtale med henne.
Ulempen er at ved nesten alle legebesøkene så har hun nesten ikke hatt tid til meg. Køen er lang og jeg føler på at hun på forte seg hver gang jeg er i timene hennes, da det er mange som har henne som lege.
En annen ting er at hun undersøker ikke ting godt nok før hun gir ut medisiner, men gir ut ting uten å utføre en liten sjekk eller lignende.
Som for eksempel: Jeg slet med hemorroider og hun gav meg medisin til det uten å sjekke om det faktisk var hemorroider jeg slet med (hadde aldri hatt det før, bare beskrev hvordan de føltes)
Jeg følte meg som et "stressfaktor" når jeg var hos henne, ting måtte skje fort og ofte ønsket jeg ikke å snakke om andre ting eller mer enn nødvendig da jeg ble stresset av hennes "effektivitet" og ville ikke være til byrde for henne.

Men alt i alt så er hun en utrolig hyggelig lege

Ikke fornøyd, Uinteressert!

Jeg hadde henne for noen år siden.
Følte alltid at hun ville ha meg ut før jeg nesten hadde fått satt meg. Hørte aldri på hva jeg hadde å si.
Uinteressert.
Ble alltid så stresset av henne. Var aldri mer en 5 minutter, fikk ikke si det jeg hadde tenkt å si. Undersøkte meg aldri. Fikk aldri utbytte av å gå til legen, fikk aldri svar eller forklaringer og jeg var veldig sjeldent hos legen.