Linda Stray Hoel

Tresse Legesenter

1996

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Tresse Legesenter
Festningsgata 4A 4608 Kristiansand S
Linda Stray Hoel er en av 85 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Linda Stray Hoel

Dyktig

Tar deg på alvor, blid, hyggelig og effektiv.
God til å forklare, klar og tydelig på behandling. Flotte lokaler, ok hjelpere

Hun kan faget sitt

Er nesten aldri syk men den gangen ble alt dritt på meg.
Hun forsto meg for jeg kunne sette finger på hva som er galt med meg.
Hun sa til meg " Dette fikse vi alt blir bra igjen"
Jeg elsker henne.

Er du ut etter en proff lege virkelig? Det er Linda

Hun er en god person til å lytte

Jeg har nå hatt Linda stray Hoel som min fastlege i mange år. Er kjempe fornøyd med henne, hun er god til å lytte, hun følger alltid opp med kontroller om hun mener det er nødvendig.
Linda er en fantastisk flink lege som jeg setter utrolig stor pris på. Hun er virkelig en lege å anbefale jeg føler meg alltid velkommen når jeg har time hos henne.

Kald menneske!

Hun her må dere virkelig styre unna!! Hun hører ikke på det du har og si, hun lar deg ikke prate, hun tror hun vet best, hun er negativ til alt hun må gjøre for deg på kontroll, hun har aldri tid, du føler deg så uinteressant og lite verdi!! Hun har ikke viktige ting på alvor! Noe må være galt med henne! Har aldri møtt ei lege som ho. Skal bytte til ny snarest.

Meget bra!

Har hatt Linda Stray Hoel som fast lege i mange år og er meget fornøyd! Er så heldig at jeg ikke trenger å besøke lege så ofte, men de gangene jeg har hatt behov - har jeg blitt behandlet meget bra. Sendt videre for å ta MR/Røntgen, eller hva det måtte være. Ble ringt opp kjapt etterpå etter at resultatet kom, med forklaring på videre behandling. Hun er en av legene som ikke deler ut medisiner i tide og u tide - dette setter jeg veldig stor pris på! Så jeg er meget fornøyd med jobben Linda gjør.