Jørgen Gotteberg Christensen

Autorisasjon (2014)

Jørgen Gotteberg Christensen er en av 31 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Jørgen Gotteberg Christensen

Trygg og god

Har brukt Jørgen som vikar. Han er hyggelig, imøtekommende, god til å sette seg inn i min situasjon på kort tid, kunnskapsrik og flink. For å si det som det er, helt topp

Profesjonelt og moderne legesenter

Det var først etter at vi byttet fastlege til Jørgen med ønske om bedre mulighet for digital oppfølgning enn ved tidligere legesenter at jeg ble klar over hvor dårlig oppfølgning vi har hatt tidligere. Hos Jørgen opplever jeg at vi blir utrolig godt ivaretatt, hørt og sett. (Både jeg og barna.) Konsultasjonene er effektive samtidig som han har/tar seg tid til å lytte og gi en faglig vurdering på innspill. Jeg opplever at legene ved dette legesenteret jobber godt med ytterligere fagmiljø og ikke nøler med å henvise dersom det er grunnlag for dette. Muligheten for digital oppfølgning er en ny hverdag for meg i denne sammenheng og fungerer kjempe bra.

Utrolig flink og dyktig lege.

Jørgen er en utrolig flink, engasjert og dyktig lege. Han tar seg god tid. Er grundig. Og man føler seg godt i varetatt. Han er oppdatert. Samt bruker god tid på å sette seg inn ting dersom han er usikker. Han møter deg med respekt og forståelse og man føler seg sett og hørt.

Ansvarlig, allmennpraktiker av det beste slag.

Bred kompetanse, menneske kjenner, nøye, tilgjengelig, ansvarlig og omtenksom, nyutdanned men ikke samlebånd. Trives med jobben sin

Seriøs og grundig

Jeg er i 30-årene og har hatt en del idrettsrelatert skader. Jeg opplever Jørgen som veldig nøye og kunnskapsrik. Jeg har blitt tatt på alvor og behandlingene jeg har fått har løst problemene. Anbefales på det varmeste.