Eivind Arnt Husøy

Autorisasjon (1991)

Konsmo legesenter Telefonnummer38 28 15 0038 28 15 ...
Kvåsheiveien 1 4525 Konsmo
Eivind Arnt Husøy er en av 12 fastleger i Lyngdal

Siste vurderinger av Eivind Arnt Husøy

Hjelpende og trygg

Har gått til Husøy i over 5 år nå og er veldig fornøyd! Det er en gjengåer på venterommet om at man kunne tatt en tur ned i konsmoparken mens man venter på å komme inn, men den ventetiden er verdt det.
Når man kommer inn så blir man sett og hørt, man blir forstått og ivaretatt, og det er aldri et kav om å bli fortest mulig ferdig slik det ofte er hos andre.

Jeg har aldri opplevd å ikke bli tatt alvorlig og er det ikke noe han finner ut av selv henviser han til spesialister om nødvendig. Det er betryggende å vite at man kan komme dit uansett hva og bli ivaretatt.

En lege som ser deg

Husøy har vært min fastlege i over 20 år, og jeg har aldri vurdert å bytte. Han gir seg aldri før han har funnet ut hva som er galt, og han henviser deg til spesialister hvis det er nødvendig. Han tar seg tid til å høre på deg, og selv om det kan være litt ventetid, så vet du at du får den oppmerksomheten du trenger.

Jeg synes Husøy er veldig dyktig, og han tar avgjørelser basert på kunnskap, ikke bare rutine. Han bryr seg virkelig om pasientene sine, og han er også flink til å lære bort. Han har medisinstudenter fra både Bergen og Oslo hos seg.
Jeg anbefaler Husøy på det varmeste til alle som er på jakt etter en grundig og dyktig lege. Han er rett og slett den beste.

Dyktig men utilgjengelig

Husøy er en ekstremt dyktig lege. Problemet er bare at for å komme inn til han kreves det at man setter av hele dagen, tar med niste og strikketøy da man fort kan vente 3-4-5 timer. Hender at han ikke er på kontorer engang enda man har time der. Men han er ekstremt flink og ser hver pasient, men det finnes andre flinke leger jeg heller hadde gått til.

Faglig dyktig

Husøy er faglig veldig dyktig. En føler seg sett og hørt.Han er ydmyk for jobben og ønsker pasientene det beste.

God lytter og tar seg god tid

Denne legen tar srg tid til å lytte på pasienten. Utrolig flink med barn og!!!
Føler meg vel og trygg