Magnus Hope Barth

Autorisasjon (2016)

Tyristrand Legekontor AS Telefonnummer32 14 22 6632 14 22 ...
Vikersundveien 226 3533 Tyristrand
Magnus Hope Barth er en av 31 fastleger i Ringerike

Siste vurderinger av Magnus Hope Barth

Hyggelig å være pasient

Svært godt fornøyd med Tyristrand legekontor. Alltid hyggelige og hjelpsomme enten du skal ta prøver eller skal inn til legen. Vikarlege Sofia Ageshyna er flink, grundig og hjelpsom. Takk til dere alle.

Anbefales på det sterkeste

Etter å ha blitt feildiagnosert i 2 år hos min gamle fastlege som heldigvis ble pensjonert fikk jeg ny fastlege som ikke gjorde saken bedre.
Man har da lett for å komme i en situasjon hvor man aksepterer at sånn er det og ikke noe å gjøre med det. Ble anbefalt å bytte til Magnus Hope Barth. Må innrømme at jeg var litt skeptisk til å bytte til en ung fastlege med autorisasjon fra 2016, men jeg kunne ikke tatt mer feil. Ble møtt av en meget seriøs lege som har inngående kunnskap om sitt yrke. Etter 3 uker var jeg "frisk" takket være ny medisinering. Anbefales på det sterkeste. På Tyristrand Legekontor blir du møtt av profesjonelle og hyggelige medarbeidere fra du kommer inn døren.

Trygg og kunskapsrik

Magnus Hope Barth er en dyktig og svært imøtekommende lege som møter deg på en dyktig, profesjonell og faglig måte. Han er trygg og har stort fokus på deg som pasient. Jeg føler meg svært godt ivaretatt og anbefaler han på det varmeste.