Trine Sun Johansson

Ravnåsveien 1 1254 Oslo
Trine Sun Johansson er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Trine Sun Johansson

Lite interessert

Er veldig skuffet over denne fastlegen og de hun bruker som vikar. Det blir ikke gitt noe ekstra og du må tigge om å få blodprøver. Du kan glemme å få henvisning. Det er altfor dyrt for det offentlige.

Nøye, jovial og medmenneskelig

Svært hyggelig lege som bruker god tid til å lytte for å komme til bunns i problematikken.

Løsningsorientert og ryddige fremdriftsplaner!

10 fastlege

Hun er en fantastisk lege. Har tid og viser forståelse og.omsorg. Jeg er veldig fornøyd og veldig takknemlig for service jeg har fått hos Trine!

Trine er fantastisk.

Trine har et fantastisk vesen, som det er umulig å misslike. Hennes kloke tanker, med kunskap og en vilje til å hjelpe til for at du skal få det best mulig er det synd at det Norske sammfunnet ikke har flere av, men Trine har alt. Hun er der for deg. Hun bryr seg om deg. Hun lytter til deg, og hun hjelper deg med alt. Ihvertfall, så har livet mitt aldri vært tryggere enn når jeg vet at jeg har henne ved min side når det skjer noe med meg. Tusen takk for at du er til Trine.

Trine er en FANTASTISK lege

Jeg har hatt trine som fastlege fra januar 2019. Jeg har aldri vært hos en så forståelsesfull, empatisk og dyktig lege. Hun tar seg god tid til meg og jeg har ingenting negativt å si om henne.

Hun følger opp pasienter og gir seg ikke før hun har en løsning på det du trenger hjelp med.

Hun tar meg alltid imot med et godt Smil! Anbefales !