Kristianne Teharun Nore

Autorisasjon (2018)

Stad legeteneste Telefonnummer57 86 30 2057 86 30 ...
Eid Legekontor/Selje legekontor 6770 Nordfjordeid
Kristianne Teharun Nore er en av 11 fastleger i Stad

Siste vurderinger av Kristianne Teharun Nore

Fantastisk!

Tar seg god tid til å forklare og trygge pasient. utstråler god energi og er pedagogisk flink med mennesker og ordene som blir brukt. Følte oss utrolig godt i varetatt samtidig det å bli tatt på alvor!

Vi kom som bekymrede foreldre, men dro med en lettelse. dette på bakgrunn av gode undersøkelser som ble gjort og bilde den aktuelle legen regner for foreldrene.

Vikaren Fesal Ilyas

Lite tilgjengeleg, svarer ikkje på henvendelsar. Viser liten interesse for pasienten.
Skift han ut som fastlege.

Empatisk

Kristianne er fantastisk på alle måtar. Ho er sprudlende, blid og pratsom. Svært imøtekommende. Ho har eit humør som smittar. Ho lyttar til deg, og er flink til å komme med gode råd. Dersom ho er usikker, konfererer ho med andre legar. Kristianne er svært tilgjengelig og ønsker at ein tek kontakt for vidare oppfølging dersom ein føler for det eller treng det. Totalt sett ein av dei dyktigaste legane på Nordfjordeid. Eg er glad ho er min fastlege. Så kan bare gjentar det som blei skrivet før. Fantastisk lege og medmenneske.

Trygg og dyktig lege

Hjelpsom og kjekk

Koselig og grei dame som høyrer på det ein har å fortelle og kjem med gode råd. Ho tar seg tid til deg og hjelper deg vidare enten det er noko ho sjølv kan hjelpe deg med eller ho sender deg vidare til rett person. Kjempe kjekt å bli kjent med denne dama som er så lett å snakke med.