Eikelandsosen Legekontor

Leiro 33 5640 Eikelandsosen

Siste vurderinger av behandlere ved Eikelandsosen Legekontor

Overfladisk

Lege: John Karl Filip Dahlström Skrevet

Ikke særlig grundig, virker til og ha dårlig tid til pasienten. Alltid etter skjema. Det er viktigere at han får betalt for et minutt på telefonen enn at pasienten blir hjulpet.

Kunnskapsrig og vinnende væremåte

Lege: Karoline Kjellsdotter Søvig Tombre Skrevet

Veldig nøye, lyttende og gir gode tilbakemeldinger. Tar ting seriøst og bryr seg på ein god måte.
Er også hyggelig og svært hjelpsom

Dyktig lege, flink med voksne og med barn.

Lege: John Karl Filip Dahlström Skrevet

Har hatt Dahlström som fastlege i ca. fem år og han er fastlegen til mine barn. Jeg synest at vi er i gode kapable hender og er veldig fornøyd med legen vår.
Han er veldig hyggelig og veldig flink med barn, og jeg opplever at han lytter og tar meg som pasient alvorlig.

Fantatsisk lege

Lege: Ingunn Karin Glenjen Skrevet

Jeg ble svært godt tatt i mot, og hun brukte lang tid på meg for å komme til bunns i mine problemer. Selv om hun hadde dårlig tid, følte jeg aldri det som pasient. Hun var dyktig, imøtekommende og forståelsesfull. Anbefales!!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: John Karl Filip Dahlström Skrevet

Dahlstrøm er den beste fastlege som finnes. Han lytter. Han ser deg og setter pasienten i sentrum. Utrolig vennlig og kunnskapsrik. Ettersom jeg er eldre, har jeg hatt flere fastleger, men Dahlstrøm er den første lege jeg har hatt, som med et varmt håndtrykk ønsker deg velkommen.