Michael Aasen

Autorisasjon (2015)

Daaeskogen Legesenter Telefonnummer70 16 41 5070 16 41 ...
Langelandsveien 17 6010 Ålesund
Michael Aasen er en av 58 fastleger i Ålesund

Siste vurderinger av Michael Aasen

Ubrukelig, styr unna

Han virker alltid stresset og vil helst ha deg ut av kontoret så raskt som mulig.
Hører ikke på hva pasienten har å si, han kjører over deg med sine liksom kunnskaper.

Nekter å ta blodprøver selv ved et barn som har vært sykt over flere uker.

Skulle fjerne føflekker på mitt barn. Satte bedøvelse og mente han ikke behøvde å vente på at den skulle virker. Så skar bort føflekken og sydde noen sting på barnet mens det lå og hylte og vred seg i smerte.

Så anbefaler alle å styre unna denne legen. Jeg har hatt mange leger opp gjennom tiden pga flytting, men han er den verste jeg noen gang har vært borti.

Dyktig lege

Jeg har vært hos Aasen i en forholdsvis kort periode, men han gjorde et meget bra førsteinntrykk. Han virker kunnskapsrik og effektiv.

Blant de beste

Har hatt forskjellige fastleger gjennom mitt 45 årige liv, men Michael er blant de bedre. Han er genuint interessert i å gi deg den rette hjelpen, enten det er gode råd/veiledning, henvisninger eller medisiner. Dette er en fastlege som bryr seg om deg og prøver å hjelpe deg langsiktig. Det er heldigvis ikke lang ventetid hos han da han er relativt "ny" på legekontoret. Vi var så fornøyd med han som vikarlege for kone og barn, at etter få besøk så byttet også alle barna og kone fastlege til Michael ifjor . Så anbefales virkelig å ha han som fastlege.

Meget dyktig lege.

Michael ivaretar meget godt.Du vet du får den beste hjelp som er!Ser person, du føler deg trygg.Tillit er noe du får til han tvært.Rolig, vet hva han driver med.Nøyaktig og meget grundig, nøyaktig!Er en som kan sitt fag som få!Upåklagelig noe er av erf der med han.Beste fast lege de lux.Tusen tusen takk for meget god unik hjelp!Heldig er den som har så super fast lege!

Stresset og Sta

Ikke veldig åpen for at førsteintrykket hans kan være feil. Det er vansklig å få han til å forstå, og han låser seg lett til det første han mener. Når man prøver å forklare at det ikke er slik det føles, gir han uttrykk for at han menet at han vet best.

Det virker også som at han mener pasienten selv må ha løsningen. Og gir lite tilbakemelding med råd og hjelp til mulige løsninger.

I tillegg virker han veldig stresset og jeg følte meg rett og slett uønsket da de en gang lå på etterskudd på timene.

Alt i alt er jeg ikke særlig fornøyd og kommer til å bytte fastlege.