Daaeskogen Legesenter

Langelandsveien 17 6010 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Daaeskogen Legesenter

Dårlig lege

Lege: Victoria Guzenko Natvik Skrevet

Anbefales ikke denne legen for småbarns familien. Vi kom med vår barn hadde nesten 40grader feber, er naturlig at barnet blir litt sur og grinete. Da vi var inne hos legen var første gang de møtes, legen greide så vidt å ta enkle prøven på hun å la det gå videre pga barnet reaksjon , legen ville ikke gjøre noe mer med det (utolmodig) . Vi bytter lege med det samme .

Dyktig lege

Lege: Michael Aasen Skrevet

Jeg har vært hos Aasen i en forholdsvis kort periode, men han gjorde et meget bra førsteinntrykk. Han virker kunnskapsrik og effektiv.

Blant de beste

Lege: Michael Aasen Skrevet

Har hatt forskjellige fastleger gjennom mitt 45 årige liv, men Michael er blant de bedre. Han er genuint interessert i å gi deg den rette hjelpen, enten det er gode råd/veiledning, henvisninger eller medisiner. Dette er en fastlege som bryr seg om deg og prøver å hjelpe deg langsiktig. Det er heldigvis ikke lang ventetid hos han da han er relativt "ny" på legekontoret. Vi var så fornøyd med han som vikarlege for kone og barn, at etter få besøk så byttet også alle barna og kone fastlege til Michael ifjor . Så anbefales virkelig å ha han som fastlege.

Uprofesjonelt

Lege: Anders Olav Bjørkavåg Skrevet

Uprofesjonelt, brukte 15 minutter på å fortelle meg at det går over av seg selv - uten noe form for undersøkelse.

Effektiv og god i jobben sin

Lege: Martin Johansen Velsvik Skrevet

Effektiv og kasta ikkje vekk tida di, god til å lytte og har litt humor. Annbefala garantert å gå til Martin Johansen Velsvik.