Daaeskogen Legesenter

Langelandsveien 17 6010 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Daaeskogen Legesenter

Bryr seg ikke om pasienter, jobber kun for å tjene penger

Lege: Kjersti Marie Finstad Skrevet

Fullstendig uinteressert og virket ikke som hun brydde seg i det hele tatt. Fikk ingenting ut av besøket.
Hun er rotete, nedlatende og viser ingen tegn til kompetanse. Hun har ikke tid til pasient, jeg måtte ber om å sitte før jeg skal fortelle om problem siden hun spurte meg å fortelle det jeg har før jeg lukket døra. Jeg er ekstremt misfornøyd med legen og enda mer med Daaeskogen Legesenter. Ventet i 2 timer for blodprøver (brukte til sammen 3 timer på legekontoret!). Ble byttet flere ganger til andre leger enn min fastlege uten å få spørsmål om jeg vil det eller informasjon om dette. Fikk ikke oppfølging fra fastlege så jeg måtte ringe hver dag i hele uke til å finne noen som skal fortele om mine resultater. Ble avvist å bestile time for første konsultasjon som gravid for første gang. Trenger jeg å si noe mer om legekontoret og legen? Byttet legekontoret og fastlege!

Lege: Olav Norvald Kopperstad Skrevet

En lege time hos Kopperstad er alltid hyggelig og trivelig. Blir møt med forståelse og lett å følge seg trygg. Vil absolutt anbefale han som fast lege.

Apatisk fastlege

Lege: Anders Olav Bjørkavåg Skrevet

Har ingen positive opplevelser når jeg har vært i kontakt med denne legen. Han virker ikke interessert i hva jeg har å si, ei heller det som plager meg. Det virker som at mannen mangler empati fullstendig, og er mye mer interessert i å få meg fortest mulig ut døra, uten å nødvendigvis hjelpe.

Det er også ikke lett å få time, og hjelp via meldingssystemet online kan man se langt etter.

Trygg og genuin

Lege: Jonas Kvale Vegsundvåg Skrevet

Fantastisk! Lytter og er interessert i å prøve å forstå hva pasienten mener. Er takknemlig for at jeg føler meg sett og forstått på riktig måte.

Helt o k fastlege

Lege: Anders Olav Bjørkavåg Skrevet

Forstår ikke kitikken fra 2018 osv. Skiftet fastlege for en tid siden til Bjørkavåg. Han fikk en kjapp innføring om min livssituasjon pr. dato, tok blodtrykk, tok blodprøver vurderte tablett/medisinbruk og hva jeg bør forholde meg til.Kan ikke forlange at jeg setter meg til å syte og gir han mine privatte problemer fullt ut. Han skal vurdere min helse, ferdig med det.
Meget kort og konsist og flott..