Daaeskogen Legesenter

Langelandsveien 17 6010 Ålesund

Siste vurderinger av Daaeskogen Legesenter

Dem er veldig hjelpsomme om de er akutt,da jeg har astma ,blir tatt godt mot med bare smil og forståelse ..

Lege: Thor Olav Bjørhovde Temtemoen Skrevet

Jeg har Thor som lege og er veldig fornøyd,han er helt enestående om de er noe ekstra så ringer han meg. Noe jeg setter stor pris på ,jeg blir tatt godt i mot på legekontoret også. Jeg har bare gode opplevelser ,anbefales .

Medmenneskelig,ser pasienten og har vedkommende i sentrum

Lege: Jonas Vegsundvåg Skrevet

Veldig hyggelig lege.
Er imøtekommende og genuint opptatt av deg som pasient og dine problemer. Tar deg på alvor og setter seg i din situasjon. Han lytter aktiv og viser forståelse. Han viser empati og vil hjelpe deg best mulig.
Anbefales!

Nøye

Lege: Daniel Leif Berntsson Skrevet

Daniel er nøyaktig og gjør ingen snarveier ,han sjekker og tar prøver ,og følger opp.
Vet hva han skal sjekke når du kommer .
Svært fornøyd med ham !

Direkte, lyttende og tillitsvekkende

Lege: Jonas Vegsundvåg Skrevet

Godt første inntrykk! Dette er legen som først lytter oppriktig, og deretter fokuserer på journalføring. Stiller direkte spørsmål fremfor å «gå rundt grøten». Begrunner og forklarer sine vurderinger.

God Lege

Lege: Thor Olav Bjørhovde Temtemoen Skrevet

Thor er en veldig god og empatisk lege som bryr seg om sine pasienter. Er den beste legen jeg har hatt. Gir 4 stjerner på grunn av at legekontoret er kanskje det værste legekontoret jeg har vert borti. Har opplevd flere ganger at de som sitter i skranken virker irritert og småfrekk om man har et spørsmål å spørre om. Å ringe inn har jeg slutta med da det tar en evighet før de tar telefonen. Man må som regel alltid vente da timene til temtemoen ofte er forsinket. Om det er legekontoret sin feil, vet jeg ikke, Men Thor Olav er vertfall en meget god lege, så jeg vil ikke bytte, men anbefaler heller ingen dette legekontoret.