Daaeskogen Legesenter

Langelandsveien 17 6010 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Daaeskogen Legesenter

Seriøs og hjelpsom

Lege: Jonas Kvale Vegsundvåg Skrevet

Har vært hos Jonas et par ganger no og er meget fornøyd! Jonas gir deg god hjelp og bidrar med det lille ekstra. Han er ekstremt enkel å prate med.

Imøtekommende og kunnskapsrik

Lege: Victoria Guzenko Natvik Skrevet

Victoria er en fantastisk lege som virkelig ser deg og ønsker deg det beste. Man blir tatt på alvor enten det er fysiske eller psykiske plager. Bytter pga. flytting, men kommer til å savne hennes imøtekommende vesen.

Lytter og kunnskapsrik

Lege: Olav Norvald Kopperstad Skrevet

Vil gjerne hjelpe og jeg føler at han bryr seg om at pasienten får det bedre etter å ha besøk han👏👏🤩

Flink!

Lege: Kjersti Marie Finstad Skrevet

Synes hun er flink til å forstå når det er noe som haster (f.eks da jeg hadde ørebetennelse og måtte rekke et fly samme dag) så kom jeg bare og sa «hei jeg har ørebetennelse, jeg trenger denne typen antibiotika som jeg har brukt før». «okei, få se. jepp det har du, skriver resept til deg jeg, lykke til på flyturen din, god bedring!». Veldig effektiv når hun må være det! Men hun tar seg også god tid når jeg trenger det, føler hun forstår veldig godt hva jeg trenger å vite f.eks ifht kostnader for spesialisttjenester, hun er veldig rask på å gi meg oversikt på ting jeg trenger å vite om.
Litt minuspoeng på Daaeskogen generelt siden jeg har hatt haugevis med vikarer, men så var de veldig hyggelige og dyktige da så det går vel for det samme.
Har vært borti verre ventetid i venterommet, 10-15min synes jeg ikke er så ille.

Effektiv, imøtekommende og forståelsesfull

Lege: Daniel Leif Berntsson Skrevet

Daniel er etter min mening en god og fornuftig lege. Han virker å bry seg genuint om deg som pasient, samt løsningsorientert da han ikke kun behandler symptomer, men finner alternative løsninger. Kudos for ikke å skriver ut resepter over en lav sko, da han holder litt tilbake og ønsker alternativ behandling før medikamentell behandling.

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no med et Pluss-medlemskap.

Du får tilgang til alle Pluss-funksjoner i 3 måneder og medlemskapet opphører deretter automatisk.