Daaeskogen Legesenter

Langelandsveien 17 6010 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Daaeskogen Legesenter

Uinteressert

Lege: Anders Olav Bjørkavåg Skrevet

Tar ikke pasientene på alvor. Virker rett og slett uinteressert. Sitter og skriver, og sier ingenting. Opplever at jeg må både stille og svare på aktuelle spørsmål. Samtidig er han vanskelig å nå.

Dyktig fastlege

Lege: Daniel Leif Berntsson Skrevet

Dette er en god fastlege, som kan sitt fag. Han er løsningsorientert, og henviser deg videre til spesialister ved behov. Dessverre ikke den mest tilgjenglige fastlege til vanlige timer, men er går ann å få time samme dag eller dagen etter om der er behov for nødtime.

Kjapp, ærlig, kunskapsrik

Lege: Jonas Kvale Vegsundvåg Skrevet

Veldig oppegående lege. Anbefales på det sterkeste. Har alltid kommet inn ved bestilling samme morgen. Enkel å kommunisere med både muntlig og skriftlig.

Nedlatende

Lege: Victoria Guzenko Natvik Skrevet

Så ikke pasientens problem etter to kreftdiagnoser og fatigueproblematikk. Fikk ikke hjelp, dårlig kommunikasjon. Brukte flere minutter av tiden på å kjefte på pasienten uten forståelig grunn. Viser ikke forståelse for mennesker i vanskelige situasjoner. Har ikke tillit til denne legen.

Burde ikke vært lege

Lege: Anders Olav Bjørkavåg Skrevet

Føler at jeg blir ledd av og ikke blir hørt. Virker totalt uinteressert i meg og min helse. Har gått ut derfra etter hver time med klump i magen, og følelsen av at jeg var mer til bry og uten noe mer svar enn da jeg gikk inn.