Daaeskogen Legesenter

Telefonnummer70 16 41 5070 16 41 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Langelandsveien 17 6010 Ålesund

Siste vurderinger av Daaeskogen Legesenter

Forståelsesfull og dyktig

Lege: Olav Norvald Kopperstad Skrevet

Har tillit til legen, han framstår kunnskapsrik og handlekraftig. Viser innsikt og empati. Setter personlig stor pris på at legen lytter, viser forståelse og tar på alvor problemet som blir presentert.

Utilgjengelig

Lege: Liv Inger Ryste Skrevet

Byttet til Liv Inger for vel over et år siden og har ikke sett henne en eneste gang jeg har vært der. Har blitt sendt til en ny lege hver gang jeg har vært der, og har ikke vært særlig fornøyd med vikarene hennes da de oppfattes som veldig uerfaren og usikker.

Fjærndiagnose mannen.

Lege: Anders Olav Bjørkavåg Skrevet

Jeg kom in til han fordi jeg er syk å trenger sykemelding, før han i det hele tatt tar på meg eller ser ned i halsen min sier han " du er egentlig ikke syk nok for sykemelding men du får 2 dager" når jeg da spør han om han skal se på meg eller ta noen prøver for å vurdere blir han forfjamset. Fikk ikke spm om noe annet en feber fra han. At jeg spyr har tydeligvis ingen ting å si. Han fortsetter videre med at det koster for mye penger for Norge å sykemelde folk for litt forkjølelse. Jeg fikk være der ca 1 - 2 min.

Fantastisk lege!

Lege: Thor Olav Bjørhovde Temtemoen Skrevet

Stusser ikke på å henvise til sjukehus, privatklinikker etc.

Tar seg god tid med pasienter og er veldig flink.

Fantastisk bra Lege

Lege: Daniel Leif Berntsson Skrevet

Alltid god tid til å lytte og hjelpe. Personøig engasjert. Dyktig forståelsesfull og løsningsorientert. Dumt han kun jobber noen dager pr. uke.