Daaeskogen Legesenter

Langelandsveien 17 6010 Ålesund

Siste vurderinger av Daaeskogen Legesenter

Nøye

Lege: Daniel Leif Berntsson Skrevet

Daniel er nøyaktig og gjør ingen snarveier ,han sjekker og tar prøver ,og følger opp.
Vet hva han skal sjekke når du kommer .
Svært fornøyd med ham !

Direkte, lyttende og tillitsvekkende

Lege: Jonas Vegsundvåg Skrevet

Godt første inntrykk! Dette er legen som først lytter oppriktig, og deretter fokuserer på journalføring. Stiller direkte spørsmål fremfor å «gå rundt grøten». Begrunner og forklarer sine vurderinger.

God Lege

Lege: Thor Olav Bjørhovde Temtemoen Skrevet

Thor er en veldig god og empatisk lege som bryr seg om sine pasienter. Er den beste legen jeg har hatt. Gir 4 stjerner på grunn av at legekontoret er kanskje det værste legekontoret jeg har vert borti. Har opplevd flere ganger at de som sitter i skranken virker irritert og småfrekk om man har et spørsmål å spørre om. Å ringe inn har jeg slutta med da det tar en evighet før de tar telefonen. Man må som regel alltid vente da timene til temtemoen ofte er forsinket. Om det er legekontoret sin feil, vet jeg ikke, Men Thor Olav er vertfall en meget god lege, så jeg vil ikke bytte, men anbefaler heller ingen dette legekontoret.

Effektiv og hyggelig

Lege: Jonas Vegsundvåg Skrevet

Hadde mitt første møte med denne legen i dag. Gikk ut der i fra og var veldig fornøyd. Effektiv, men lyttet til og tok seg tid til å gå gjennom problemene mine. Grundig og hyggelig lege. Veldig enkel å prate med, god stemning inne på lege kontoret. Veldig fornøyd! Anbefales videre!

Raymond har sagt opp fastlegestillingen sin og begynt i annen jobb.

Lege: Raymond Nilsen Skrevet

Byttet til Raymond rundt 2015-2016. En fantast isk lege og ett godt og empatisk menneske. MEN, han har siste par årene vært i permisjon for videreurdanning og det har derfor siden 2016 kune vært ferske vikarleger der, og turnoveren har vært hyppig.

Dette innebærer at dersom du er en pasient med ett litt mer komplekst problematikk, så må du begynne på side 1 i boka hver eneste gang du har time eller skal møte til ny lege. Og dette medfører mye misforståelser og også at en ikke blir "sett" på samme måte som en blir når en går til sin fastlege og han eller hun vet mer om historikken din.. Det har iallefall skapt mye unødvendige problemer for min del.

Det var synd at vi mistet Raymond, men ønsker ham lykke til i ny jobb.

Gav fem stjerner for den tiden jeg faktisk hadde ham som fastlege...