Daaeskogen Legesenter

Langelandsveien 17 6010 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Daaeskogen Legesenter

Effektiv, imøtekommende og forståelsesfull

Lege: Daniel Leif Berntsson Skrevet

Daniel er etter min mening en god og fornuftig lege. Han virker å bry seg genuint om deg som pasient, samt løsningsorientert da han ikke kun behandler symptomer, men finner alternative løsninger. Kudos for ikke å skriver ut resepter over en lav sko, da han holder litt tilbake og ønsker alternativ behandling før medikamentell behandling.

Bryr seg ikke om pasienter, jobber kun for å tjene penger

Lege: Kjersti Marie Finstad Skrevet

Fullstendig uinteressert og virket ikke som hun brydde seg i det hele tatt. Fikk ingenting ut av besøket.
Hun er rotete, nedlatende og viser ingen tegn til kompetanse. Hun har ikke tid til pasient, jeg måtte ber om å sitte før jeg skal fortelle om problem siden hun spurte meg å fortelle det jeg har før jeg lukket døra. Jeg er ekstremt misfornøyd med legen og enda mer med Daaeskogen Legesenter. Ventet i 2 timer for blodprøver (brukte til sammen 3 timer på legekontoret!). Ble byttet flere ganger til andre leger enn min fastlege uten å få spørsmål om jeg vil det eller informasjon om dette. Fikk ikke oppfølging fra fastlege så jeg måtte ringe hver dag i hele uke til å finne noen som skal fortele om mine resultater. Ble avvist å bestile time for første konsultasjon som gravid for første gang. Trenger jeg å si noe mer om legekontoret og legen? Byttet legekontoret og fastlege!

Lege: Olav Norvald Kopperstad Skrevet

En lege time hos Kopperstad er alltid hyggelig og trivelig. Blir møt med forståelse og lett å følge seg trygg. Vil absolutt anbefale han som fast lege.

Apatisk fastlege

Lege: Anders Olav Bjørkavåg Skrevet

Har ingen positive opplevelser når jeg har vært i kontakt med denne legen. Han virker ikke interessert i hva jeg har å si, ei heller det som plager meg. Det virker som at mannen mangler empati fullstendig, og er mye mer interessert i å få meg fortest mulig ut døra, uten å nødvendigvis hjelpe.

Det er også ikke lett å få time, og hjelp via meldingssystemet online kan man se langt etter.

Trygg og genuin

Lege: Jonas Kvale Vegsundvåg Skrevet

Fantastisk! Lytter og er interessert i å prøve å forstå hva pasienten mener. Er takknemlig for at jeg føler meg sett og forstått på riktig måte.