Linn Therese Schreiner

Autorisasjon (2010)

Ingen på venteliste

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Linn Therese Schreiner er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Linn Therese Schreiner

Trygg og forståelsesfull

Linn Therese har vært en redning i min studietid med dårlig psyke. Henvist meg ved behov og sørget for at jeg er godt ivaretatt. Føler at hun virkelig bryr seg, og man kan komme med det meste og allikevel bli møtt med et smil og gode løsninger. Jeg er veldig lei meg for at jeg er ferdig med studietiden og ikke får hatt Linn Therese som lege lenger. Anbefales på det sterkeste. Hun forstår både fysiske og psykiske plager, og undersøker alltid grundig før hun kommer med tips og råd.

Flink, men lite tilgjengelig og svært dårlig oppfølging!

Jeg har hatt Linn Therese som min fastlege i et par år nå. Hun er dyktig hvis (med trykk på hvis) man får tid, men er svært lite tilgjengelig og har ofte vikarer. Gjennom hele mitt svangerskap fikk jeg booket én time med henne, resten av tiden var hun opptatt eller fraværende, og jeg måtte «ta til takke med» turnuslegen eller vikarer. Har også vært der flere ganger etter fødsel, både på vegne av meg selv og mitt spedbarn. Hun har glemt å følge opp både meg og mitt barn, og jeg har måttet purre på henne flere ganger, med mer eller mindre vellykkede resultater. På dette grunnlaget har jeg nå sett meg nødt til å bytte fastlege, både for meg og min sønn.

Imøtekommende og smilende

Linn Therese har vært en god lege under studietiden; Alltid lyttende og villig til å henvise dersom hun ikke kan bistå.

Det kan dessverre være lang ventetid på timer og til tider har det vært tydelig at hun har hatt mye å gjøre.

Empatisk og grundig

Jeg har vært hos Linn Therese med både fysiske og psykiske plager og har alltid følt meg godt ivaretatt og tatt på alvor. Hun stiller mange spørsmål for å få hele bildet og tar tester/prøver når det trengs, etter min erfaring. Jeg opplever henne som faglig dyktig (uten at jeg selv har medisinsk kompetanse, men det er inntrykket).

Hun bruker også kommunikasjon via det elektroniske systemet effektivt.

Ledige timer ligger ofte ganske langt fram i tid.

Jeg må dessverre bytte lege pga. endt studietid, ellers skulle jeg gjerne fortsatt med Linn Therese i mange år framover.

Dyktig og trygg fastlege

En veldig dyktig og trygg fastlege som jeg gjerne skulle beholdt dersom det hadde vært mulig etter endt studietid. Tar seg tid til å lytte og gir gode og effektive råd deretter. Følte meg godt ivaretatt!