Linn Therese Schreiner

Autorisasjon (2010)

Ingen på venteliste

SiO Helse Telefonnummer22 85 33 0022 85 33 ...
Problemveien 9 / Holbergsgate 21 / Sandakerveien 116 0314 Oslo
Linn Therese Schreiner er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Linn Therese Schreiner

Beste fastlegen jeg har hatt så langt.

Jeg går ikke mye til legen, så erfaringen baseres på en kort periode da jeg var gravid, men inntrykket jeg har fått er meget, meget bra! Linn Therese har vært min fastlege gjennom hele svangerskapet. Oppfølging fra hennes side har vært helt eksemplarisk. Jeg opplever denne legen som engasjert og imøtekommende. Bytter med tungt hjerte da jeg ikke lenger er student :( :( :( :(

Dyktig og ansvarlig

Jeg anbefaler Linn Therese som fastlege på det varmeste!!

Hun er faglig sterk og tar seg tid til å sette seg inn nye problemstillinger.

Jeg byttet til Linn Therese som fastlege etter en forverring in min kroniske sykdom.

Linn Therese var med en gang "på ballen" og gjorde det tidligere fastlege ikke hadde gjort; hun tok saken alvorlig, lette etter muligheter, og sendte meg dit.

Ved senere helseproblemer gjør hun det hun kan for å se etter muligheter. Hun har til og med ringt meg opp for å høre om tilstanden er forverret.

Hun tar seg god tid, og ofte har hun gitt meg dobbelttimer.

Tok meg ikke seriøst

Jeg har gått til Linn Therese i nesten 3 år, og er ikke imponert. Noen ganger kan hun være medium hyggelig, andre ganger kan hun kan være nedlatende. Jeg følte ikke hun verken tok meg seriøst eller hjalp meg noe særlig med problemene mine, selv om jeg har eg alvorlig diagnose. Misforståelser i kommunikasjonen gjorde også til at en henvisning ble sendt inn flere måneder senere enn planlagt... Ville heller valgt en annen lege hvis jeg var deg.

Veldig god fastlege

Linn Therese har tatt bekymringene mine på alvor, og jeg har satt pris på å ha henne som fastlege i studietiden min. Hun er hyggelig, imøtekommende, og følger opp som avtalt. Jeg har besøkt henne i forbindelse med graviditeter og sykt barn, og hun har fremstått som svært faglig dyktig på de områdene.

Trygg, lyttende og fantastisk

Alltid imøtekommende, lyttende og tar seg tid til å høre hvordan man har det og hva som er galt. Utrolig god oppfølging ved mer alvorlig sykdom. Fantastisk lege!