Bente Skadal

Voie 1 4623 Kristiansand S
Bente Skadal er en av 83 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Bente Skadal

Beste legen

Verdens beste lege som eg saknar frå Arna legekontor. Tar seg tid til å lytte. Kjenner meg ikkje att i skildringane om at ho ser mykje på pc.

Den beste legen for meg

Føler alltid hun har god tid til meg. Tar meg alltid seriøst. Følger skikkelig opp. Henviser videre ved behov. Har kunnskap om det meste. God til å forklare situasjonen så man forstår. Lett å få time innen rimelig tid. Dessverre en dame som jeg frykter etterhvert går av med pensjon.

Omsorgsfull lege

Alltid blitt behandlet bra og profesjonelt av Bente. En lege som er flink til og lytte.
Resten av helsepersonellet på Andøya legesenter er også alltid hyggelige og omsorgsfulle. Topp lege og legesenter!!

En lege som gjør jobben riktig

Hun er profesjonell, effektiv, lyttende, engasjert, klok, empatisk og løsningsorientert.
Hun ringte pasient tilbake og åpnet opp når pasient banket febrilsk på døren etter at legesenteret var stengt.
Hun viste stor forståelse innen psykisk helse og fungerte bedre enn en håndfull psykologer ved DPS.
Dr. Skadal kan jobben sin og det er en underdrivelse å skrive at hun er fantastisk.

Kompetent, effektiv og omsorgsfull

Bente Skadal er en kompetent, effektiv og omsorgsfull lege. Jeg har bare godt å si om henne. Når jeg nå skal nå flytte til en annen del av landet vil jeg savne henne.
Andøya legesenter er et prima legekontor, med serviceinnstilte og hyggelige medarbeidere i et trivelig lokale. Anbefales

Blitt mye bedre

Tidligere var data'n mer interessant, men blitt sååå mye bedre til å lytte og ta seg av pasienten. Sønnen min og jeg er veldig fornøyd.

En faglig dyktig, empatisk og engasjert lege

Savner virkelig dr Skadal Kvåle fremdeles, etter å ha hatt henne som fastlege gjennom mange år i Arna. Har forsøkt andre fastleger og har en ok lege nå, men en lege som Bente S.K, tror jeg for mitt vedkommende at jeg aldri vil oppleve maken til! Lyttende, effektiv og tilstedeværende, med en fin balanse mellom å være personlig og profesjonell.

Fantastisk

Dr Bente Skadal er for vår familie helt fantastisk! Hun er faglig dyktig, forståelsesfull og imøtekommende, inkluderende og engasjert, og ikke minst utrolig flink til å følge opp! Jentene på kontoret er blide og behjelpelige med alt fra timebestillinger og resepter. Anbefaler legesenter på det varmeste. Både jeg, dame 47år, min mann 46, og våre tenåringsbarn vil aldri bytte!

Hun er flink og tar pasiente på alvor

Hun er flink og tar pasiente på alvor.

Veldig fornøyd med andøya legesenter.

Hva er så spennende på skjermen?

Litt fraværende, lite lyttende og litt for rask i konklusjonen... Men følger opp etter avtale og gir henvisning om du ber om det

Topp lege

Virker faglig dyktig. Lytter til meg. Bruker den tiden som trengs. Dvs. er en lege slik en lege skal være.

God lege.

Jeg gikk til Bente Skadal i 12 år der hun var før hun flyttet,og har bare gode ord og si om henne.Jeg følte meg verdsatt og at hun både hørte på meg og forstod meg.Hun var en flott lege for meg i disse årene,som tok meg og mine sykdommer på alvor.Ble lei meg når hun flyttet,men har fått meg en ny god fastlege .Hadde hennes mobilnr,og kunne sende henne en sms uansett hva det gjaldt.Hun svarte meg til å med på en søndag formiddag når hun ventet gjester,og fortalte hva jeg måtte gjøre+ time mandag for videre samtale.Det de andre skriver her kjenner jeg meg ikke igjen i,men vi er alle forskjellige mennesker.For meg var hun en flott fastlege.

uinteressert

Jeg erfarer at hun er dårlig til å sette seg inn i pasientens situasjon og høre etter på det jeg har å si. Jeg går ut av kontoret med en misfornøyd følelse og føler at jeg har blitt "slengt" med en resept som antageligvis ikke funker.

Middels lege

Sitter mye inn i skjermen. Kunne godt brukt mere tid på å høre på hva pasienten har å si.

Stigmatiserende

Vet ikke om det er fordi jeg tilhører gruppen eks narkomane,eller hva det er.Iallefall har jeg gått på metadon og valium fast nå i 8 år.JEg hadde en bra periode på tre års tid,da jeg samtidig gikk til psykolog.Jeg fikk da 100 valium pr mnd,men skrev meg ned til det halve selv,da jeg ikke hadde behov lengre for så høy dosering.Så sluttet psykologen min,og jeg fikk ikke tilbud om ny,og dette var i en vanskelig tid med div,familie problemer/tragedier.Jeg spurte da om jeg kunne få lov til å skrives opp til 100 valium hver 6 uke i stedetfor annenhver mnd,delvis fordi jeg har 4 diagnoser på min psyke,så burde hun iallefall vurdert dette.Det jeg fikk til svar var:Hvis det bare er piller du er ute etter,så får du finne en annen lege.!?Hva slags behandling av en pasient er det?Greit jeg har vært misbruker for 8 år siden,men skal jeg behandles uten respekt og rettigheter for det?Anbefaler IKKE denne legen til noen med rusforhistorie.

Fraværende og uengasjert

Skadal kikket kun i dataskjermen mens jeg forsøkte å formidle mine problemer. Følte meg hverken sett eller hørt på en medmenneskelig måte.