Bente Skadal

Voie 1 4623 Kristiansand S
Bente Skadal er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Bente Skadal

Beste legen

Verdens beste lege som eg saknar frå Arna legekontor. Tar seg tid til å lytte. Kjenner meg ikkje att i skildringane om at ho ser mykje på pc.

Den beste legen for meg

Føler alltid hun har god tid til meg. Tar meg alltid seriøst. Følger skikkelig opp. Henviser videre ved behov. Har kunnskap om det meste. God til å forklare situasjonen så man forstår. Lett å få time innen rimelig tid. Dessverre en dame som jeg frykter etterhvert går av med pensjon.

Omsorgsfull lege

Alltid blitt behandlet bra og profesjonelt av Bente. En lege som er flink til og lytte.
Resten av helsepersonellet på Andøya legesenter er også alltid hyggelige og omsorgsfulle. Topp lege og legesenter!!

En lege som gjør jobben riktig

Hun er profesjonell, effektiv, lyttende, engasjert, klok, empatisk og løsningsorientert.
Hun ringte pasient tilbake og åpnet opp når pasient banket febrilsk på døren etter at legesenteret var stengt.
Hun viste stor forståelse innen psykisk helse og fungerte bedre enn en håndfull psykologer ved DPS.
Dr. Skadal kan jobben sin og det er en underdrivelse å skrive at hun er fantastisk.

Kompetent, effektiv og omsorgsfull

Bente Skadal er en kompetent, effektiv og omsorgsfull lege. Jeg har bare godt å si om henne. Når jeg nå skal nå flytte til en annen del av landet vil jeg savne henne.
Andøya legesenter er et prima legekontor, med serviceinnstilte og hyggelige medarbeidere i et trivelig lokale. Anbefales