Andøya Legesenter

Skonnertveien 12 4624 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Andøya Legesenter

Tar meg ikke seriøst :(

Lege: Harald Hovde-Drangsholt Skrevet

Jeg har vært hos han flere ganger og jeg må si at han er god til å lytte men han tar meg ikke seriøst.Føler alt er bare normalt for han selvom jeg selv vet det jeg opplever ikke er normalt. Føler det jeg føler blir nedtrykket på et vis. Etter hver legetime føler jeg meg dum som i det hele tatt dro til legen siden han bare ikke tar det jeg sier seriøst. Føler han nekter å gi konkrete svar på ting eller diagnosere.Jeg har bedt om henvisning og jeg får ikke det.Siste gang jeg begynte å gråte fordi han ville ikke å hjelpe meg.Jeg gikk hos en privat lege til slutt for å få hjelp.Denne legen er en mareritt til meg.Anbefaler han ikke til noen .

Vennlig og respektfull

Lege: Asbjørn Hovda Skrevet

Jeg opplever at Asbjørn og jeg er på samme bølgelengde. Hvert legebesøk har jeg blitt møtt med vennlighet og respekt. Han har også humoristisk sans som jeg setter pris på.

Dårligste lege jeg har hatt.

Lege: Bente Skadal Skrevet

Utrolig dårlig til å sette seg inn i hvordan pasienten har det. Hun tok meg ikke på alvor og hun brukte ting jeg har sakt mot deg.
Er i LAR og hun hadde reseptansvaret og det utviklet seg til en krig med meg mot Lege og LAR da hun ikke støttet meg med de probler jeg har.

Kunnskapsrik og seriøs lege.

Lege: Harald Hovde-Drangsholt Skrevet

Harald er dyktig lege. Han følger opp med nye blodprøver hvert år. Som menneske er han lyttende (bruker god tid) og har forståelse for ulike problemer. Gjensidig respekt. Kan anbefales på det varmeste fra en fornøyd 71 åring.

Veldig hyggelig og kunnskapsfull

Lege: Bente Skadal Skrevet

bente er veldig hyggelig og prøver alltid og hjelpe og hun er veldig forståelsesfull og lytter til det du sier