Raja Khuram Iqbal

Autorisasjon (2016)

224 av 2200 (Sinsen Legesenter Dr. Raja Khuram Iqbal)
0 av 920 (Rakkestad Legesenter)

Sinsen Legesenter Dr. Raja Khuram Iqbal
Trondheimsvn. 139B 0570 Oslo
Raja Khuram Iqbal er en av 604 fastleger i Oslo
Rakkestad Legesenter Telefonnummer69 22 80 0069 22 80 ...
Rådshusveien 1 1891 Rakkestad
Raja Khuram Iqbal er en av 9 fastleger i Rakkestad

Siste vurderinger av Raja Khuram Iqbal

Empatisk og faglig dyktig

Man blir tatt på alvor og møtt med empati og vennlighet. Føler meg også trygg på hans faglige vurderinger, han fremstår oppdatert på fagfeltet og seriøs. Lett å få time, og man blir henvist videre ved behov. Kjempefornøyd!

Overveldende dyktig og trygg lege.

Iqbal fremstår som en utrolig dyktig og kunnskapsrik lege som lytter og vurderer til det beste for pasienten. Hans sjarme og vennlighet gjorde besøket til en god opplevelse tross sykdom og utfordringer. Det er godt å vite at han finnes. Jeg anbefaler Iqbal på det varmeste.

Imøtekommende og forståelsesfull

Ble møtt med full forståelse situasjonen og mine utfordringer ble tatt på alvor. Tok seg tid til å høre og komme med gode råd og innspill for veien videre. Veldig fornøyd med hvordan jeg ble møtt på klinikken i Rakkestad.

Empatisk, trygg og god lege

Man blir lyttet til, tatt på alvor og fulgt nøye opp. Ikke minst gode og tilstrekkelige forklaringer på eventuelle tilstander / sykdom. God og empatisk lege. Får raskt time, og svarer alltid innen kort tid på forespørsler inne på Helsenorge.

En lege med høy faglig helhetlig kompetanse

Har en genuin interesse for meg som pasient. Ser hele menneske. Ikke bare deler av et sammensatt fysisk og mentalt helsebilde, på en helt unik måte. Har et unikt og helhetlig menneskesyn. Stiller de gode spørsmålene som gir rom for egen refleksjon og forståelse for eget sykdoms- bilde og forløp. Tar seg tid til å lytte og forstå - noe som gir trygghet og en raskere helende prosess. Takk for at du er du