Holgeir Skjeie

Bystranda legesenter

1990

Bystranda legesenter Telefonnummer38 01 98 8038 01 98 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Østre Strandagate 76 A 4608 Kristiansand S
Holgeir Skjeie er en av 78 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Holgeir Skjeie

Beste fastlegen jeg har hatt

Utrolig hyggelig, effektiv og dyktig! Det var en synd at jeg måtte bytte fastlege fra han her, grunnet flytting.

- helsepersonellet som jobber der derimot, er helt håpløse. De har lagt meg inn under 4 forskjellige navn, og sagt at de skal fjerne de 3 som er feil flere ganger. De kan også være utrolig nedlatende og frekke på telefon. Ble til at jeg prøvde å unngå å gå til legen så jeg slapp å møte på disse. Utrolig synd.

Arrogant og tar deg ikke på alvor

Arrogant og tar deg ikke på alvor. Jeg vil ikke anbefale Skjeie til folk som ikke vet hva som feiler dem. For mange år siden fortalte jeg Skjeie at jeg trodde det var noe galt med meg og han har aldri vært interessert i å finne ut av hva. Det eneste han gjorde var å ta en blodprøve for mange år siden og det var alt. Jeg måtte selv initiere i å kunne prate med en psykolog (hvor jeg gikk i 15 mnder). Han har alltid virket som en smart mann i mine øyne, men han bryr seg ikke i det hele tatt om å komme til bunns om hva som faktisk feiler deg. Heldigvis kan jeg bytte fastlege og kanskje finne ut av det.

Arrogant

Om du ikke tilhører den høyere sosioøkonomiske klassen er du nærmest en byrde
Dyktig med akupunktur sikkert, men alt kan desverre ikke løses med nåler, der forskning faktisk har vist ikke har effekt. Noen trenger medisinsk behandling. Lege er er lege, ikke alternativ behandler.
Han kunne hatt mer opplæring i helsefremmende og forebyggende innsats, samt kommunikasjon og ydmykhet ovenfor pasientene sine. Arrogant med ovenfra og ned holdning.

Den beste legen jeg har hatt, noen sinne

Jeg hadde hørt litt blandede ting om Skjeie på forhånd, men er glad jeg hørte på de som sa positive ting.

For bedre lege har jeg ikke vært borte i! Han er rolig, oppmerksom, hyggelig og morsom. Han får meg til å føle meg ivaretatt og trygg på at de riktige avgjørelsene blir tatt i forhold til min helsesituasjon. Han ringer alltid eller sender sms ved resultat etter prøvetakning. Jeg har hatt både vanskelig situasjon på arbeidsplassen med psykisk belastning og komplisert svangerskap, som begge deler har krevd tett oppfølging fra Dr. Skjeie. Han har utført dette eksemplarisk, og *alltid* med et smil.

Legekontoret er generelt veldig bra. Kort ventetid på telefon, i resepsjon og på lab. Veldig hyggelige og imøtekommende helsesekretærer og sykepleiere. Her også alltid smil!

Ikke hør på de som er misfornøyde, Dr. Skjeie er fantastisk!

Veldig Arrogant

Ikke er interesert om hørt for pasienter. Jeg har vært noen måneder med han og siste gang, har hadde en vanskelig situasjon med han. Han har ikke tatt tid for å kjenne meg, men han har tatt attribusjonen å kritisere mitt liv uten å vite hva jeg går gjennom. Dårlig legen.