Holgeir Skjeie

Østre Strandagate 76 A 4608 Kristiansand S
Holgeir Skjeie er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Holgeir Skjeie

Arrogant

Om du ikke tilhører den høyere sosioøkonomiske klassen er du nærmest en byrde
Dyktig med akupunktur sikkert, men alt kan desverre ikke løses med nåler, der forskning faktisk har vist ikke har effekt. Noen trenger medisinsk behandling. Lege er er lege, ikke alternativ behandler.
Han kunne hatt mer opplæring i helsefremmende og forebyggende innsats, samt kommunikasjon og ydmykhet ovenfor pasientene sine. Arrogant med ovenfra og ned holdning.

Den beste legen jeg har hatt, noen sinne

Jeg hadde hørt litt blandede ting om Skjeie på forhånd, men er glad jeg hørte på de som sa positive ting.

For bedre lege har jeg ikke vært borte i! Han er rolig, oppmerksom, hyggelig og morsom. Han får meg til å føle meg ivaretatt og trygg på at de riktige avgjørelsene blir tatt i forhold til min helsesituasjon. Han ringer alltid eller sender sms ved resultat etter prøvetakning. Jeg har hatt både vanskelig situasjon på arbeidsplassen med psykisk belastning og komplisert svangerskap, som begge deler har krevd tett oppfølging fra Dr. Skjeie. Han har utført dette eksemplarisk, og *alltid* med et smil.

Legekontoret er generelt veldig bra. Kort ventetid på telefon, i resepsjon og på lab. Veldig hyggelige og imøtekommende helsesekretærer og sykepleiere. Her også alltid smil!

Ikke hør på de som er misfornøyde, Dr. Skjeie er fantastisk!

Veldig Arrogant

Ikke er interesert om hørt for pasienter. Jeg har vært noen måneder med han og siste gang, har hadde en vanskelig situasjon med han. Han har ikke tatt tid for å kjenne meg, men han har tatt attribusjonen å kritisere mitt liv uten å vite hva jeg går gjennom. Dårlig legen.

Lite tilgjengelig

Overfladisk. Kanskje mer opptatt av akupunktur. Stort sett forsinket. Turnuslegen som jeg som oftest får er jeg meget fornøyd med.

Dyktig og interessert!

En meget dyktig lege som har hjerte for faget og pasientene sine. Han er imøtekommende, en god lytter og brer om seg med god humør - lett å snakke med, veldig rolig og fin i fremtoningen. Han tar seg god tid, man føler at man blir hørt og han virker medisinsk svært erfaren og dyktig. Har vært min fastlege siden jeg kom til Sørlandet for snart 15 år siden og han har fulgt meg gjennom to svangerskap og øvrige helseproblemer, og jeg har alltid følt meg meget godt ivaretatt. Det eneste minuset må være at han har mange baller i luften og er stadig i redusert stilling/permisjon, noe som gjør at man ofte kommer til annen lege hvis man trenger en time innen rimelig tid. Har man anledning til å vente er det dog ikke noe problem, og det skal være sagt at samtlige leger jeg har møtt på legekontoret (tidl. Hellemyr) har vært fine folk jeg stoler på at har tilstrekkelig kompetanse og jeg har alltid blitt møtt på en god måte. På legekontoret generelt får man time på dagen! Hele familien har han som fastlege og har ingen planer om å endre på dette da vi blir ivaretatt uansett hvilken lege vi evt. kommer til ved behov.