Holgeir Skjeie

Autorisasjon (1990)

Bystranda legesenter Telefonnummer38 01 98 8038 01 98 ...
Østre Strandagate 76 A 4608 Kristiansand S
Holgeir Skjeie er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Holgeir Skjeie

Meget dyktig lege

Skjeie har vært min fastlege siden 2000 og han er en utrolig kunnskapsrik, faglig dyktig og flott lege som møter deg der du er og både ser deg, lytter og hjelper det det han kan - og trenger du mer hjelp, så finner han rette hjelpen for deg/henviser deg videre. Ingen henvendelse er for liten eller stor. Han har også vært og er barnas fastlege, og han møter dem på samme trygge og gode måten.

Dyktig lege

En kjempe dyktig lege som følger deg opp og tar deg på alvor. Bare så fryktelig synd at de damene i resepsjonen er så talentløse på service og kun er negative og sure uansett hvilken henvendelse man kommer med! Hadde det ikke vært for legen så hadde jeg byttet legesenter på dagen.

Trygg og kunnskapsrik

Har hatt Skjeie som fastlege siden 2000. En lege som tar deg på alvor. Kan ikke få en bedre lege. En lege som går inn i sykdommen din på alvor.

Takk!

Jeg fikk en akutt time hos dr. Skjeie siden min fastlege ikke hadde tid til overs i dag. Sliter med intense isjias smerter. Alltid litt skummelt å komme til en ny lege, men jeg skal si jeg ble møtt på en utrolig, fantastisk måte. Han så med en gang hvor smertefullt jeg hadde det, ordnet med adekvat smertebehandling og hjemmesykepleie som kan hjelpe meg så lenge smertene gjør meg ute av stand til de daglige gjøremålene. Er veldig fornøyd med min fastlege, men godt å vite at leger som Skjeie finnes, når det er behov for akutt hjelp. Stor takk!

Trygg, direkte, og kunnskapsrik

Holgeir går rett på sak, men det på en bra måte. Han er ærlig med deg, snill, gir god oppfølging og behandling, merket det spesielt da jeg gikk gravid. veldig glad jeg fikk han som min fastlege!