Holgeir Skjeie

Autorisasjon (1990)

Bystranda legesenter Telefonnummer38 01 98 8038 01 98 ...
Østre Strandagate 76 A 4608 Kristiansand S
Holgeir Skjeie er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Holgeir Skjeie

Veldig fornøyd

Jeg gikk til en annen lege da jeg flyttet til Kristiansand for 22 år siden. Jeg har allergier som fører til akutt blodtrykksfall. Denne legen bare fnøs av meg. Jeg skiftet da til Holgeir Skjeie, da han åpnet praksis i Kristiansand og har vært pasient siden. Han er oppdatert på hvordan jeg reagerer på medisiner, og har stilt opp på kveldstid når blodtrykket har stupt, i stedet for å henvise meg til legevakten.
Jeg opplever en lyttende lege, som strekker seg langt for at jeg ikke skal oppleve allergiske reaksjoner.

Tafatt og lite engasjert.

Jeg er godt over 40 år og bosatt i en annen større by før jeg flyttet tilbake etter en del år. Hadde en meget dyktig fastlege som sto på og fulgte meg tett opp. Var kartlagt og utredet. Hadde med disse papirene da jeg oppsøkte Holgeir Skjeie. Ingenting ble fulgt opp. Etter en tid skjønte jeg heller ingenting ville bli gjort eller fulgt opp.Derfor vil jeg ikke tilråde noen som allerede har en utredning eller kartlagt diagnose om å henvende seg til denne legen. Han evner enkelt og greit ikke å følge opp kartlagt og utredet behandlings behov. Har byttet fastlege.

Legen som hjalp meg.

Jeg er mann på snart 20 år som har hatt stor glede av ha Lege Holgeir Skjeie som fastlege. Jeg har blitt møtt på fin måte og han har hjulpet meg slik at jeg i dag er 100% arbeidsfør. Takk.

Bedre lege finnes ikke.

Da jeg flyttet fra Kristiansand for noen år siden, valgte jeg p.g.a avstand å bytte min fastlege.I ettertid har jeg gjort meg en erfaring på hvor stor forskjellen på leger kan være. Hr.Skjeie er en meget dyktig lege som alltid så meg og stilte riktige diagnoser for meg. Jeg opplevde han som meget profesjonell og savner det å ha en god og trygg lege å henvende meg til når jeg trengte det.

Tillitsvekkende, lydhør og engasjert.

Skjeie har vært legen til guttene og meg i litt over 10 år og jeg er kjempefornøyd med han, den beste og hyggeligste legen jeg har hatt. Han tar meg alltid på alvor, og finner han ikke ut hva som er galt sender han meg videre og jobber på for å finne ut av det. Han er hyggelig og medfølende, full av empati. Han er den beste legen jeg noen gang har hatt og jeg føler meg alltid vel når jeg er hos han for jeg vet at han hører på meg og tar meg på alvor.