Siamak Kalbasi

Allmennlegespesialist, fastlege, indremedisiner og lungespesialist

• Allmennmedisin
  • Indremedisin
  • Lungesykdommer

Autorisasjon (2005)

Ingen på venteliste

Siamak Kalbasi er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Siamak Kalbasi

Lite kompetent og usikker

Legen er svært usikker og virker inkompetent. Det kan virke at han lytter, men han kan spørre flere ganger om det samme under konsultasjonen. Han husker ingenting og leser heller ikke sine egne notater, han klarer ikke å finne svar på prøver i sitt system, da det haster for ham å ta imot så mange pasienter som mulig ila dagen for å få mest mulig refusjon fra Helfo. Han driver på kanten av det som kan regnes som forsvarlig helsehjelp. Legen vil passe til personer som er friske og som ønsker å få en sykemelding for å ha litt fri fra jobben, men om du er syk og trenger legehjelp, velg gjerne en annen lege.

Fantastisk lege, utmerket spesialist

Jeg så denne legen i mange år, først som vikar, så som direkte lege. Det er ikke noe problem å få tid fra ham, sekretær også super flink dame🥰. Dr. Siamak ringer, tar kontakt, forklarer. Jeg var veldig fornøyd og endret meg bare fordi jeg flyttet. Jeg anbefaler.👍👍👍👍👍

Interessert og hyggelig

Faglig god og hyggelig men litt rask med å konkludere nye diagnoser.følte jeg raskt fikk diagnose om høyt blodtrykk og diabetes ute at jeg mener jeg har det.

Imøtekommende og hyggelig, men uforberedt

Denne legen er alltid lyttende, hyggelig og hjelpsom. Han videresender deg til spesialist når det trengs, og det er aldri lang venteliste for å få time. Dessverre husker han sjeldent pasientens sykdomshistorie eller livssituasjon, og han forbereder seg ikke ved å lese journalen din før du slipper inn. Dette er lite betryggende. Hver time oppleves som den første. Du må selv orientere ham om alt - hver eneste gang.

Trygg

Dr. Kalbasi er veldig flink og proff.

Jeg kommer desværre til og byte fastlege, da jeg må flytte.

Kan gerne anbefale denne lege for andre.