Vahid Khazaei

Autorisasjon (2017)

0 av 2000

Gjøvik Legegruppe Telefonnummer61 17 42 5061 17 42 ...
Trondhjemsvegen 8 2821 Gjøvik
Vahid Khazaei er en av 28 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Vahid Khazaei

Kjempeflink lege!

Jeg byttet fastlege da jeg flyttet til Gjøvik, selvfølgelig før det gikk jeg inn her for å lese div. kommentarer fordi jeg ville finne den "beste legen". Jeg ble overrasket på noen av kommentarene som ble skrevet her, men jeg tok en sjanse allikevel fordi jeg ville finne det ut selv. Men hva er egentlig den "beste legen" for meg? Har han fulgt meg opp med det jeg har trengt: Ja. Har han lyttet på meg: Ja. Har jeg fått reseptene jeg trenger: Ja. Svarer han fort på mld på pasientsky: Ja. Dette er min definisjon av en flink lege. Det er viktig å gi unge leger rom til å utvikle seg og ikke glemme at de eldre også var unge og uerfarne engang i tiden. Vi trenger flere unge og flinke leger som tilpasser seg tiden og teknologien. Så ja han er en flink lege.

Trygg, morsom, kunnskapsrik, barnevennlig og tar seg tid.

Vahid er en god fastlege, alltid blid og imøtekommende, kjenner igjen meg og mine, husker tidligere besøk og snakker generelt, tar ting på alvor, hører pasienten, jeg føler at meg og mine blir veldig godt ivaretatt på en avslappet og profesjonell måte. Helsesekretær er ei super dame, blid, nær, profesjonell, god prat, nær, gull for barna mine og meg!

Arrogant

Styr unna! Lite behjelpelig - både med syke eldre i familien og ellers. Henviser ikke videre og avfeier pasienter med enkle løsninger.

Effektiv og lyttende lege

Oppfatter min lege som en som tar pasienten på alvor, lytter og tar seg tid til å forklare på en rolig måte. Sørger også for at du får tatt de nødvendige prøver uten at du må mase deg til det og det er betryggende. Vi er veldig fornøyd med vår fastlege og hans kontoransatt! Bra team!

Ung, men meget dyktig

Vahid er slik en fastlege skal være.
Han lytter, tar nødvendige prøver og om han har mistanke om noe spesielt, så følger han opp umiddelbart. Dette er meget betryggende, spesielt for oss eldre.
Vi er glade for at han er ung. Ung og oppdatert!
Kontorsøster, som har «overlevd» diverse leger der Vahid nå er, er bare fantastisk!