Atchuthan Paramananthan

Nygårdsgt. 29 1606 Fredrikstad
Atchuthan Paramananthan er en av 76 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Atchuthan Paramananthan

Vennlig, trygg og tilstede

Både jeg om mine barn har han som lege. Veldig fornøyd, rolig, grundig og oppmerksom. Kan absolutt anbefales.

Vennlig og oppmerksom lege som følger opp.

Denne legen har en respektfull og ansvarlig holdning til sine pasienter. Følger opp små og større saker på en god måte.
Kan anbefales.

Trygg, rolig og flink lege som lytter, forstår og tar seg tid

Har nå hatt Atchuthan som fastlege i 4 år, og har ingenting negativt å utsette.

Dette er en lege som tar seg til til å lytte til din bekymring og tar deg på alvor, og har en evne til å få deg til å føle at han forstår din bekymring på en varm og trygg måte. Veldig god og behagelig kommunikasjon med ham.

Har alltid oppfattet han som hyggelig, rolig, effektiv, reflektert og on point. Ingen svada. En personlighet som er mer egnet som lege skal man lete lenge etter.

Har heller ingenting å utsette på damen i resepsjonen. Man føler seg godt tatt imot. Alltid godt humør og god kommunikasjon på henne også.

Lytter, tar seg tid og tar bekymringer på alvor

Hatt denne legen i flere år, men bytter grunnet flytting.
Hører godt på hva man sier og tar bekymringer alvorlig.

Følger opp godt og er godt tilgjengelig, lite ventetid.
Alltid blide og hyggelige folk i resepsjonen.

SUVEREN Lege, God kommunikasjon

Fikk denne legen etter den forrige slutta. I starten synes jeg det var litt tungt å måtte bli kjent med enda en ny lege, fortelle atter en gang om meg selv da det er mye greier med meg. Men det var ikke så ille, da denne fastlegen lytter til meg, forstår alt hva jeg sier, tar meg på alvor, forklarer om det er noe jeg ikke helt forstår, er punktlig og stoler på det jeg sier. I tillegg har han et smil på lur og en god humor jeg liker. Han er faglig dyktig og gjør det han kan for at jeg skal få det bedre, da jeg er en pasient med en haug av utfordringer. Dette er en lege jeg stoler på og har full tillit til. Hatt han litt over 1 år nå, og håper på resten av livet denne gangen. I tillegg liker jeg Kristine i skranken, vi har gode og fine samtaler, blir alltid glad av å se henne. Tommel opp!